malam tu Eva pun santai brehat kt rumah dia..smbil2x scroll media social dia..Eva pun tbaca berita psal kegiatan jenayah pndatang asing yg smakin berani pd wrga tempatan..dlm berita tu pun tertulis yg sekumpulan buruh binaan pndatang asing ni memukul dan mencabul sepasang suami isteri..kronologi nya si suami sdg memarahi buruh2x tu sbb slalu kacau isteri dia..x puas hati d tegur mcm tu..mlm nya mreka pun pecah masuk rumah psangan ni..kmudian mreka pukul si suami dan merogol isteri nya.."ishh..x habis2x pndtg asing ni..dh byk buat tgkapan pun..masih lg bermaharajalela.." getus Eva geram..tp tiba2x dia tringat peristiwa siang td..yg mana dirinya sbg pegawai imegresen yg spttnya mnjalankan peranan sbg pembanteras pndatang asing ni..sebalik nya melancapkan plak kote hitam panjng dan keras milik Musran si pndtg asing yg mencabul gadis remaja tu.."ishhhh..apa nk jd dgn kau ni Eva..kau pttnya tgkap dorg..bkn nya lancapkan dorg..ishhhh.." kta Eva geram dgn tndakan dia sndiri siang td ..tp bila dia igt balik berita td..dia bfkir lain d satu sisi minda nya..mgkn jg sisi minda yg dia sndiri x sedar...
bgaimana kalau dia d tmpat mngsa tu..apakah tindakan nya bila rumah nya d pecah masuk..kmudian para pendatang asing buruh binaan ni merogol nya..bila fkirannya bertukar ke arah tu..plahan2x nafsu dara Eva terangsang..puting nya d sebalik baju nya tu mngeras dan puki nya smakin lembab dan basah.."uhhhh mcmna kalau skg tiba2x dorg dtg sni...uhhh..pastu dorg rogol sy..ahhh.." desah Eva mmbygkn dirinya d rogol pndatang asing yg bkulit hitam dan berkote pnjng tu..dia mmbygkn kmbali peristiwa siang td..kote bsar Musran tu bermain d minda nya..kmudian plahan2x Eva pun mulai meramas sndiri tetek bsar nya.."ahhh ahhh sedap nya.." desah Eva smbil meramas dan memainkn puting comel nya dgn hujung jarinya yg dia basahkn dgn air liur nya sndiri..kmudian sblh tgn Eva menuju ke tundun puki nya yg tembam tu..d gesel2x alur puki nya smbil sdikit hujung jarinya d masukkn ke dlm lubang puki nya.."ahhhhh uhhhhhh sedapnya ahhh.." desah Eva menikmati lancapan yg dia lakukan sndiri..xlma lpas tu Eva pun mndesah panjng "ohhhhhh uhhhhhhh crrrrr crrr.." mngalir deras air puki Eva orgasm..dgn bermain bygan simulasi dirinya d rogol serta bygan peristiwa ptg td..Eva mncapai orgasm yg pnjng smpai tersentak2x tubuh montok nya...slepas dirinya reda..Eva pun terus tertidur lena d atas tilamnya..
**********
esok hari nya..spt biasa Eva masuk ke pjabatnya..tp hr ni dia bergegas ke pejabat Tuan Malik atasanya itu..Eva melaporkan maklumat yg dia dpt kemarin dr Musran berkenaan kegiatan jenayah pendatang asing d kawasan binaan tu..nama2x Karbal,Mirhad dan Varsan pun d bongkarkan..dgn maklumat tmbahan tu..kini pihak imegresen yakin dan mula mngatur utk mmbuat serbuan baru..rekod rakaman pengakuan Musran pun d serahkan pada pihak atasan.. selepas smnggu kmudian..pihak atasan mengarahkn agar Musran d tahan kmbali utk mmbantu siasatan..dgn mudah sj pihak imegresen menahan Musran kmbali dan mmbawa nya ke sel tahanan..d sebabkn sudah terciduk..mau x mau Musran pun tpksa memberi kerjasama penuh pada pihak imegresen tntang Karbal,Mirhad danVarsan tu..slain itu tntang maklumat kepadatan pnduduk wrga asing d tapak binaan tu..adakah smuanya dr jln yg sah atau laluan tikus..dr pngakuan Musran hnya sgelintir sj yg mmpunyai passport sah..slebihnya adalah pndatang haram..dan lbh mngejutkn Karbal la yg mnjadi ejen utama utk kemasukan buruh2x bangladesh scara haram ni..agk lma soal siasat d lakukan d sel tahanan tu..tp Musran sntiasa mmberi kerjasama dgn baik ..
YOU ARE READING
'' SEKARANG TAK LAH BERANI SANGAT KAN ?!! ''
Fantasy*SEGALA CERITA DAN MATERIAL DI DALAM HANYALAH SEKADAR REKAAN DAN FANTASI SAHAJA * Eva pegawai imegresen yang berani cuba membanteras pendatang haram tetapi bertemu dengan geng pendatang haram yang jahat dan ganas....