''JANGAN BERANI SANGAT !! ''

8.3K 57 1
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eva pun memandu balik menuju ke rumahnya..smpai la kt area depan rumah dia..dia tnmpak sebuah iswara parking kt depan rumah kosong tu.."ehhh..ini sebiji mcm iswara yg melarikan diri td.." kta Eva sndiri..kmudian Eva pun kluar dr kreta nya dan melihat ada cahaya lampu mnyala d situ..kmudian Eva pun berjalan perlahan menuju ke rumah kosong tu.."ohh kt sini korg lari rpanya ya..x sgka pndtang haram yg larikan diri ni korg rpanya.." kta Eva dlm hati smbil plahan2x memasuki rumah kosong tu..bg Eva dia ingin habiskan tugasnya dlm operasi td yg mana 3 org ini tlah melarikan diri tp dia jmpa kt sini skg..tiba2x Eva masuk ke ruang tamu rumah tu dan "ohhh kt sini korg lari ya..jgn melawan dan mnyerah skg..korg d tahan krana masuk ngara ni tnpa dokumen pjalanan yg sah !!" sergah Eva..terkejut jg Mirhad dan Varsan yg tgh duduk kt situ smbil minum arak bila Eva tiba2x masuk kt situ..tp mreka mcm x takut dan x kisah pun dgn ugutan Eva tu..dlm fkiran Eva,,mreka ni sama sprti buruh wrga asing dlm operasi td..yg mana smua nya hnya cuba melarikan diri dan mnyerah apabila d sergah sj dgn aggota yg memakai uniform spti dia..tu mmbuat kberanian Eva meningkat utk membuat tgkapan wlaupun dia sorg diri..tp tnpa Eva sedar..ini adalah stu kptusan yg plg salah dlm hdup dia..mreka bertiga ni bukan hnya sekadar "pendatang haram tnpa dokumen yg sah"...tp mreka ini adalah "pndatang haram penjenayah " yg ska melakukan kekerasan pd wrga tmptan..

sdgkn polis yg bersenjata pun mreka lawan..apalah sgt sorg gadis pegawai imegresen yg cntik tnpa snjata ni...stelah tu Eva bjln mndekati Mirhad dan Varsan utk menahan mereka bdua..Eva cba seluk poket uniform nya utk ambil tpon dan mnghubungi balai..tp tpon nya tertinggal kt dlm kreta..tiba2x kt blakang tudung Eva tu d acu besi sejuk yg keras..Eva pun terkejut dan cuba berpaling..d blakang nya ada Karbal tgh acu pistol dia kt kpala Eva..Eva pun terkejut dan mula ketakutan bila melihat senjata api sbnar d depannya..wlaupun takut..Eva masi cuba utk kekarkan keberanian dia dan menggertak mreka lg.."trunkan snjata awk..awk akn d dkwa dgn ksalahan memiliki snjata api..!!" gertak Eva..tp hnya di balas dgn gelak tawa olh mreka bertiga.."hahaha..kau igt kmi takut ka sial !!..polis pun kmi x takut..apa lg hnya imegresen mcm kau hahahah" kta Karbal kmudian tiba2x Mirhad memeluk tubuh montok Eva dr blakang..terkejut Eva dan cba utk meronta dan melawan..tp tenaganya kalah olh tubuh besar Mirhad yg memeluk dia dgn kuat tu.."heheh kau tau x ,,kmi dr dulu geram tgk kau pkai uniform ketat mcm ni..tetek kau ni buat aku x tahan.." kta Mirhad kt tlnga Eva smbil mnjilat tlinga Eva yg d balut tudung tu..

"ihhh lepaskan sy lahhh..uhhhh.." Eva pun cba meronta tp kmudian Karbal maju meletakkn pistol d kepala Eva..terasa besi pistol sejuk tu buat Eva mnjadi smakin takut..kbranian dia td smakin lma smakin pudar..lpas tu Mirhad mula meraba2x kasar tetek besar Eva yg d balut uniform imegresen nya tu dari belakang.."heheh besar btul tetek kau ni sundal..kau selalu ramas sndiri ke?? hahahah" kata Mirhad smbil meramas2x kasar tetek gebu pgawai imegresen cantik ni.."uhhh ..jgnnnn..lepaskn sy lahhh..uhhhh" desah Eva..lpas tu Karbal pun x tgl diam..Karbal mencekik kasar leher Eva yg masih d balut tudung tu kmudian mncium Eva dgn pnuh nafsu..d hisap2x lidah manis Eva serta air liur gadis cantik ni.."heheh sedap btul mulut kau ni..mesti lg sedap kalau isap butuh nnt hahahah.." kta Karbal..kmudian Varsan pun join skali dgn mreka..Varsan duduk melutut dan meraba2x peha gebu Eva..kmudian dgn kasar tgnnya mnyeluk masuk ke dlm sluar Eva..mngusap2x tundun puki tembam Eva yg d balut panties nya tu..

"ahh auhhh jgn kt situ..ahh pleaseee.." desah Eva yg tau tu adalah titik plg lemah bg nya..sbb tu dia x benarkan Musran bermain2x dgn puki nya dlu..krana puki nya adalah titik paling snsitif d tubuh Eva..bila melancap skjap sj usapan d alur puki nya akn buat Eva orgasm.."hahahah cantik btul sundal imegresen ni..ayuh kasi kenduri dia ! hhaaha.." kta Karbal d sahut sorakan olh geng dia..kmudian Mirhad prasan yg pintu serta separuh dinding ruang tamu ni belum siap..jd agk bahaya jika ada polis peronda lalu nnt..Mirhad pun signal kt Karbal utk bawa Eva ke rumah dia sndiri..d sna lbh selamat..kmudian Karbal pun mngacukan pistol nya ke pinggang Eva.."skg jln mcm biasa dan jgn buat bising..jom kita pg rumah kau syg heheh.." kta Karbal smbil memeluk pinggang Eva membawa pegawai imegresen cantik ni menuju ke rumahnya sndiri..smpai kt dalam..mreka pun kunci pintu utama dan bawa Eva ke bilik tidurnya..Eva yg ktakutan tu pun ikut sj..

'' SEKARANG TAK LAH BERANI SANGAT KAN ?!! ''Where stories live. Discover now