FANTASI JADI REALITI

14.1K 93 27
                                    

"perghhh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"perghhh..wangi nya bilik dia ni hahahah.." kta Varsan kagum..kmudian mreka bertiga mula mndekati Eva..Eva yg ktakutan tu pun mula mngis merayu "tolonglah jgn mcm ni please..ini jenayah yg lggar undang2x negara..." kata Eva.."hahahah..aku pduli apa..ini bkn ngara aku..lgpn sundal2x melayu mcm kau ni nnt akn ketagih butuh hitam kami juga hahah" kata Karbal smbil mnggengam kasar pipi Eva..terasa sengal pipi Eva d genggam kasar mcm tu..selepas tu Mirhad pun smbung kerjanya td memeluk Eva dari belakang dan kmudian meramas2x tetek besar Eva yg menonjol d dlm uniform nya tu.."hehehe besar btul  tetek sundal ni..gila lah.." ..

"uhhh jgnn jgnnn..ahhhhhh.." desah Eva merasakan ramasan kasar Mirhad d tetek bsarnya..kmudian Karbal pun smbung mencium2x Eva dgn pnuh nafsu..d sedut2x lidah gadis cantik ni smbil berbelit2x lidah mereka.."mmmm mmm slurpp clkkk cikllllk" bgtula bunyi ciuman nafsu antara samseng pndatang asing ni dgn pegawai imegresen cantik gebu impian smua pegawai ni..Varsan plak mnyelukkan tgn nya masuk ke sluar Eva..kmbali mngusap2x tundun puki Eva yg tembam tu.."mmm mmmmm.." desah Eva menahan sentuhan tgn kasar Varsan d tundun puki nya..puting Eva pun smakin mngeras dgn ramasan2x kasar Mirhad d tetek gebu nya ..

sensasi takut dan x berdaya tu mmbuka stu lg sisi dlm diri Eva..mmg dia brasa takut dan hampa tetapi d sebaliknya Eva jg mula terangsang dgn lbih berat berbanding bsma Musran dlu..d ugut dan d kasari mcm ni buat Eva trasa terangsang..yg mna 3org samseng pndatang haram ni tgh meraba2x tubuh montoknya yg masih lgkap beruniform imgeresen tu..spti dua dunia berbeza bercantum..yg mana pihak imegresen spti Eva yg selalu mndominasi pihak pndtang haram ni dulu..tp skg Eva plak d raba dan d cabul sesuka hati olh wrga asing ni..tnpa sedar Eva pun menikmati keadaan ini..sma spti fantasi nya ketika melancap suatu masa dlu..

"heheh..xlah berani sgtkn skg pegawai imegresen kta ni..hahahah" ejek Karbal sambil menampar2x plahan pipi mulus Eva..kmudian Karbal menolak jatuh tubuh gebu Eva terduduk d lantai biliknya..Eva pun masih merayu lg.."tlonglah jgn mcm ni encik..please.." rayu Eva..sorg gadis cantik montok yg memakai uniform ketat tgh merayu utk tidak d rogol tu..bkn nya memberi rasa simpati sebaliknya mkin menambah nafsu para samseng2x ni.."hahhaha tu la jgn brani sgt..kn dh mndapat''..kata Varsan..

kmudian mreka bertiga pun buka baju mreka..tersergam tubuh2x hitam yg besar tu d depan Eva yg tgh duduk bersimpuh kt lantai tu..Eva hnya mampu tergamam..kmudian mreka bertiga pun tggalkn sluar lusuh mreka tu..kini 3 org pndtang haram ni telah bogel d hadapan Eva pegawai imegresen yg cntik ni..terhayun2x btg kote hitam mreka yg keras dan pnjng tu..aroma2x bau kote jantan mreka trus masuk memenuhi hidung dan otak Eva..smakin keras puting comel Eva dan smakin basah puki tembam nya terkemut2x..Eva pun merapatkn peha nya menahan gejolak nafsu dara nya..kote2x kulup yg hitam tu berhayun2x d depan muka cantik Eva..

"skg aku mau kau isap butuh2x kami cepat..hisap sedap2x..!!" kta Karbal..kmudian plahan2x Eva mndekatkn wajah ayu nya ke kote itam Karbal..Karbal yg geram dan x tahan tu pun terus tarik kepala Eva dgn kasar d tempelkan ke batang kote nya..d tekan2x dan d gesel2x muka Eva yg cantik tu d btg nya smbil d sertai gelak tawa geng dia.."hahahah hbis muka pgawai imegresen kena tonyoh butuh pendatang hahha" ejek Mirhad..kmudian Mirhad ambil tgn mulus Eva dan genggamkn kt kote dia..terpejam mata Mirhad bila terasa sentuhan genggaman tgn halus Eva.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

'' SEKARANG TAK LAH BERANI SANGAT KAN ?!! ''Where stories live. Discover now