Ali'ye hayran hayran bakarken, birdenbire soluğum kesildi. Kararan gözlerim tamamen kapanmadan önce, adımı haykırdığını duydum:
-Sılaaaaa!
Ali'den...
Dans ederken birdenbire duyduğumuz silah sesiyle Sıla, ben üstüne kapanamadan sırtına saplanan kurşunun etkisiyle yere yığıldı.
-A... Ali, kızlar sana emanet.
-Şşt... Yorma kendini, iyi olacaksın.
Gözleri kapandı. Çevremizdekiler hemen ambulansı aramıştı. Ağlamamak için direniyordum. Hedefin Sıla olduğu, ayrıca çok maharetli bir nişancı tarafından ateş edildiği gün gibi ortadaydı. Tek kurşunla Sıla'yı vurmuş, ben Sıla'nın vurulduğunu fark edene kadar da ortadan yok olmuştu.
Uşak- Sıla'dan...
Kanepede uyuyan Gülseren'i izliyordum. Birdenbire uyandı ve feryat figan ağlamaya başladı.
Kuzum, tamam ben buradayım bak dedim güven vermek istercesine
Yaşlı gözlerle bana baktı
Aba, anni dedi ve tekrar ağlamaya başladı.
Halam içeri girdi.
-Sıla, ne oluyor?
-Bilmiyorum hala, birdenbire uyandı. Anne, diyor başka bir şey demiyor.
-Sen teyzeni arasana bi. Belki kabus falan görmüştür. Annesini görünce rahatlar.
Telefonumu çıkarıp teyzemi aradım, çaldı ama cevap veren olmadı.
-Hala, teyzem açmadı.
-Abimi arasana.
Ali abi de açmadı. Telaşlanmaya başlamıştım.
-Canım belki sesli bir ortamdalardır,duymamışlardır.
- İnşallah.
Allah'ım ne olur bir şey olmasın, dedim içimden.
Ali'den
Karargaha verdiğim bildirimin ardından askeri hastaneye varmıştık. Telefonumu kontrol ettiğimde Sıla'dan 18 arama geldiğini gördüm. Az daha aramazsam kalkıp geleceğinden adım gibi emindim. Sesime çeki düzen verip, ara tuşuna bastım.-Benim güzel kızım, nasılsın?
- Ya Allah aşkına, o telefonlar niye var? Aradığımızda ulaşalım diye di mi?
-Sakin şampiyon, annenle eğleniyorduk. Müzikten duymamışız.
- Gülseren uyandı, anne diyo başka bi şey demiyo. Teyzemi versene, konuşsunlar.
-Bitanem teyzen müsait değil, sonra arasa olur mu?
-Yatcaz biz birazdan, yarın konuşuruz. Selam söyle.
-Tamam babacım, Allah rahatlık versin. Öpüyorum hepinizi.
-İyi geceler.
Ohh, en azından Sıla'nın iyileşmek için sabaha kadar zamanımız vardı.
Ameliyata almışlardı, benim narin serçemi. Gitme Sıla'm dedim. Aklımda vurulduğu hatta ölümden döndüğü o operasyon vardı.
Ameliyathaneye doğru yürüdüm.
Açılan kapıdan doktor çıktı.Durumu iyi, normal odaya alıyoruz, dedi.
Allah'ım sana sonsuz şükürler olsun, dedim içimden. Görebilir miyim?Tabii,dedi doktor.
Yatağın başına oturdum.
-Serçe'm...
-Ali, Sıla biliyor mu?
-Dur bi sakin ol, bilmiyo. Bizim tatilimiz de anca bu kadar işte.
Ertesi gün eve dönüş için hazırlıklarımızı tamamladık. Şimdi Sıla'ya olanları anlatmak vardı.Aslında biraz daha dram ağırlıklı bi bölüm kurmuştum ama bu bölüme aylar öncesinden başladığım için şu an beynim durdu. Sizi bekletmemek için de bunu atıyorum şimdilik idare edin, en kısa zamanda kafamı toplanıp o dram bölümünü de yazcam. Belki flashback özel bölüm diye de gelebilirrrr🌼