2.Bölüm
°Yanlış Anlaşılma°
Ondan dudaklarımı ayırdığım da Aras'ın gözlerinin açık olduğunu gördüm.Hala yerimde kalırken derin nefes verdim.
Ellerim onun göğsünde dururken kimsenin sesini duymuyordum.
Dur bir saniye!
Ben ne yapmıştım?!
Herkesin gözü önünde,kameralar yayındayken ünlü boksörü öpmüştüm!
Hemen ayağa kalkarak kimseye bakmadan ring den atlayıp koşarak dışarı çıktım.
Eda ne yaptın sen!
Hemen bir taksi aramaya koyulurken nefes nefese kalmıştım sonunda bir taksi bulduğumda hemen kendimi içime attım.
Neden kaçtım bilmiyordum ama bu daha doğru gelmişti.Neyse ki bir daha karşılaşmayacaktık o yüzden derin bir nefes aldım.
...
Saat:23:54
Eve vardığımda üstümü değiştirip yatağıma girdim.
Komidinimde ki telefondan Ayça'ya mesaj atma kararı aldım.Apar topar dışarı çıktığımda direk kendimi eve atmış onlara haber vermemiştim.
Ama onlarında herşeyi gördüğünü biliyordum ve nasıl bir tepki vereceklerini kestiremiyordum.
Mesajlar:
Ayça:EDA SEN NE YAPTIN ÖYLE?!
Ayça:Resmen ünlü boksöru öptün hemde kameralar önünde!
Siz:Ama nefes alamıyordu ben görevimi yaptım.Bunda ne var ki?
Ayça:Herkes böyle düşünmüyor ama.Hiç internete girdin mi? GÜNDEM OLDUNUZ KIZIM!
Siz:Şaka yapıyorsun!
Telefonum sessizdeydi o modu kapattığım anda telefonuma tonlarca bildirim gelmeye başladı.
Bir habere basıp okumaya başladım.
"Ünlü boksör Aras Akay'ın 3 sevgilisine birisi daha mı ekleniyor?"
Başka bir habere tıkladım.
"Ünlü boksörün yeni bir sevgilisi mi var?"
Birçok habere baktığımda telefonu yatağa fırlattım.Odada dört dönerken ne yapacağımı düşünüyordum.
"Eda sen nasıl işlere bulaştın ya?" Dedim kendi kendime söylenirken.
Keşke gitmeseydim diye yakınıyordum ama bir faydası olmuyordu.
"En iyisi bir süre dışarı çıkmamak en iyi seçenek"diyerek lafımı başımı sallayarak onayladım.
Telefonu yatağımdan alıp Ayça'ya birkaç gün gelmeyeceğimin haberini vererek telefonumu köklen kapattım.
Ama evde ne yapacaktım ki?
Aklıma gelen fikirle odamdan çıkıp oyun odama doğru ilerledim.
Kapıyı açtığımda özlemle odama baktım.Uzun süredir vakit bulamadığım için oyunuma giremiyordum.
Sandalyeme oturup bilgisayarımı açtım ve lol oyununa tıkladım.
İyi bir oyuncuydum ve oyun oynamayı seviyordum.
...
Oyunu bıraktığımda odadan çıkıp banyoya ilerledim ve kendimi duşa attım.
Dolabımdan bir şey seçip giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizimsin (bxbxbxbxg)
RomanceArkadaşlarının zorla istekleri doğrultusunda gittiği boks maçında yaralanan boksöre suni teneffüs yapmasıyla başlayan olaylar.. Eda bu 4 adamla ne yapacağını bilemezken onlara önemli duygular beslediğini fark eder ve bu duygular karşı taraf içinde g...