7.Bölüm
°Kavuşan Bedenler°
(Uyarı;Smut vardır.)
Gözlerim sabahın ilk ışıklarında aralandığın da şuan ki görüntümüze çığlık atmamak için kendimi zor tuttum.
Benim bacağım Arasın üzerinde, Aras Demire sarılmış,Burak Pars'ın üzerinde, ben ise Demirle dip dibeydim.
Onları uyandırmadan bacağımı Aras'ın üzerinden çekip banyoya ilerledim.
Sıcak bir duş iyi gelebilirdi.Uyurken baya terlemiştim.
O yüzden banyoya girme kararı alarak kendimi banyoya attım.
...
Banyodan çıktığımda etrafta hala bir ses olmaması sevgililerimin hala uyuduğunu gösteriyordu.
Dolabıma ilerleyip seçtiğim kıyafetimi çıkarıp hızlıca üzerime geçirdim.
Bugün rahat şeyler giyme kararı almıştım.Saçlarımı kurutup taradıktan sonra açık bıraktım.
Merdivenlerden yavaş yavaş ses çıkarmadan inerek sevgililerimin yanına tekrar uzandım.
Biraz yaramazlık yapsam ne olurdu ki?
Hımm kurbanım kim olsa?
Gözüme Arası kestirdiğim de sinsi bir gülüş peyda oldu yüzümde.
Onun üzerine çıktığımda dudağından saniyelik öpüp boynuna doğru indim.
Kokusu o kadar mayıştırıcı ki uyuyabilirdim.
Boynunu öpüp emerken kendimden geçmek üzereydim.
Ufak kıpırdanma hissettiğimde uyandığını anlamıştım.
Ben umursamadan dudağına yapıştığımda sanki yeni uyanmamış gibi bana ayak uydurup karşılık verdi.
Dilimiz araya girdiğinde normal bir öpüşme değil,tutkulu ve arzu dolu olan hislerimiz ortaya karışmaya başlamıştı.
Bir anda beni altına aldığında konumlarımız değişmiş oldu.
"Birileri yaramazlık istiyor sanırım?"dedi Aras sırıtarak.
(Yazar buradan sonra yazarken kalp krizi geçirdi.)
Ben kollarımı boynuna doladığımda başımı salladım.
Sanki o utanan kız bir anda yok olmuş onun yerine azgın bir kız ortaya çıkmıştı.
O boynuma gömülüp derin bir nefes aldığında gülümsedim.
Boynumu öpmeye başladığında bu işin pek hayırlı olmayacağı gerçeği suratıma çarpmıştı.
Damarlı eli vücudumda gezinmeye çıktığında ben de boş durmuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizimsin (bxbxbxbxg)
RomantikArkadaşlarının zorla istekleri doğrultusunda gittiği boks maçında yaralanan boksöre suni teneffüs yapmasıyla başlayan olaylar.. Eda bu 4 adamla ne yapacağını bilemezken onlara önemli duygular beslediğini fark eder ve bu duygular karşı taraf içinde g...