Ceza

46K 449 327
                                    

9.Bölüm

°Ceza°

(Uyarı:Smut vardır!)

Ne saçmalıyordu bu adam?

"Ben oruspu değilim gidip kendine başkasını bul, o elini de sana sokmadan çek!"dedim tiz sesimle.

Aras telefondan bir şeyler söylüyordu ama telefon kulağımda olmadığı için ne diyor duyamıyordum.

Bir iki saniye sonra sesler kesildiğinde kapattığını anlamıştım.

"O elini sevgilimin üzerinden çekmezsen kötü şeyler olur it herif."dedi Burak derinden gelen sesiyle.

Sonuçta boksör sevgilileri vardı.Arasın onlara da bir şeyler öğrettiğini düşünüyordum.

Kolumu sertçe çekerek ondan kurtardığım da histerik bir kahkaha attı.

"Ne olurmuş! Şuan kimin barında olduğunu bilmiyorsunuz sanırım?"dedi adam kollarını çapraz bir şekilde bağlayarak.

"Bakın beyefendi sanırım sarhoşsunuz.Masamızdan giderseniz ve sikik laflarınızı kendinize saklarsanız büyük bir iyilik etmiş olursunuz."dedim sahte gülümsememle.

Adam odağını bana verdiğinde elleri belime sarıldı ve beni kendine çektiğinde tiksinircesine yüzüne baktım.

"Ya onu bırakırsın yada sevgilimin gazabına uğrarsın."dedi Demir sırıtarak.

Ben ne olduğunu anlamamıştım ama Demir ve Burağın yüzlerinde bir değişim olduğunu fark etmiştim.

"Kimmiş bu sevgilin?"dedi adam sırıtarak.

Arkadan bir takım ayak sesleri duyulduğunda yanımdaki tanıdık beden beni yanına çektiğinde Pars olduğunu görünce derin bir nefes aldım.

Ben Pars ile Burakların yanında durduğum da olayların daha şimdi başladığının bilincindeydim.

"Ben Aras Akay! Senin ecelin olmaya geldim."dedi sevgilim.

Adam arkasını döndüğünde siyahlar içinde gerçekten de bir azraili andıran sevgilimi gördü.

"Sürpriz!"diyen Aras adamın üzerine atladığında çığlık attım.

Aras adamı yere sermiş yumruklarını saydırırken ben iyice Pars'a sokuldum.

"Hangi cürretle benim sevgilimi yatağına davet edersin? Hangi cürretle onun kolunu tutarsın?!
HANGİ CÜRRETLE ONA DOKUNURSUN!?"Diyen Arasın korkutucu sesini duyduğumda titredim.

Müzik bir anda kapandığında çoğu insan barı terk ederken bazı kişiler ise izleyip neler olacağını heyecanla bekliyorlardı.

Hemen Arasın yanına gidip onu kolundan tuttuğumda o hiçbir şey olmamış gibi adamı pert etmeye devam ediyordu.

"Aras! dur öldüreceksin!"dedim adamın yüzü kanlar içinde kalırken.

"Onun için buradayım zaten."dedi dudakları yukarı doğru kıvrılırken.

Tanrım! Sevgilim bir psikopat ama ben bu haline daha da düşüyorum günah yazma bana lütfen!

En sonunda adam bayıldığında Aras adamın üstünden kalktı.

Üçümüze sert bakışlar atarken ben ne bahane uyduracağımızı düşünüyordum.

"Bize söylemeden nasıl dışarı çıkarsınız!"dedi Pars Demir ve Burağı dışarı çıkarırken.

Bizde Arasla dışarı çıktığımızda ikisiyle de göz göze gelmemeye çalışıyordum.

"Bizi nasıl buldunuz?"dedim konuyu değiştirerek.

Bizimsin (bxbxbxbxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin