Canlı Yayın

26.5K 506 681
                                    

3.Bölüm

°Canlı Yayın°

Aras'dan:

Yere çöküp kapıya sırtımı yasladım ve konuşmak için kafamda kelimeleri toparladım.

"Bir erkek için kendini üzecek misin? O sana ne yaptı bilmiyorum ama güçlü biri olduğunu düşünüyorum ona neyi kaybettiğini göster ve ayağa kalk."dedim ona destek çıkarken.

Konuşmamla ağlaması bir anda durdu.Sanırım kim olduğumu anlamıştı.

Biz iki bedenin arasında bir kapı vardı ama o kapıyı açmak veya kırmak için uğraşmadık.

Ayağa kalktım ve gülümseyerek oradan ayrıldım.

Daha ağlamayacağına emindim o çok güçlü ve güzel bir kadındı.

O bunu atlatabilirdi.

Onu pek tanımasam da içimde onu daha da tanıma hissi uyanıyordu.

Ama neden?

Eda'dan:

Ayak sesleri uzaklaştığın da halime gülümsedim.Gerçekten de bir erkek için ağlanmazdı o nasıl hayatına devam ediyorsa ben de edebilirdim!

Ayağa kalkıp odadaki banyo olarak düşündüğüm odaya ilerledim.
Aynadan kendime bakıp iç çektim.

Yüzümü soğuk suyla yıkayıp üstümü düzelttim.Kendime gelmeliydim.En son iyi hissettiğimi anladığım da odadan çıktım.

Onunla karşılaşmaktan genede utanıyordum ama nereye kadar kaçabilirdim?

Aşağı indiğimde hepsi koltukta oturmuş gülerek bir şeyler konuşuyorlardı.

Beni görünce sustular.

Bu gerilmeme sebep olsada başımı dik tutmaya çalıştım.Aslında yakından bakınca hepsi gerçekten yakışıklı insanlardı.

Dur ne diyorum ben?

"Öyle ayakta mı dikileceksin?"dedi Demir en sonunda sessizliği bozarak.

Bir koltuğa geçip oturduğumda diğer iki kişinin isminin Pars ve Burak olduğunu öğrendikten sonra Aras konuya giriş yaptı.

"Herkese bir açıklama yapmamız gerekiyor.Seni sevgilimiz sanıyorlar."dedi Aras açıklama yaparken.

Saçmalık!

"Peki ne yapacağız?"dedim stresle elimle oynarken.

"Bir canlı yayın açıp bunun bir yanlış anlaşılma olduğunu açıklayabiliriz." dedi Pars düşünceli bir şekilde.

"Evet bu sorunu çözebilir."dedi Burak başını olumlu anlamda sallayarak.

Demir ayağa kalktığında tek kaşımı kaldırdım.Şuan aralarında en yakın hissettiğim Demir di ve onun bu ortamda olmaması beni geriyordu.

"Canlı yayın için tabletimi alıp geliyorum."dedi Demir açıklama yaparak.

Yukarı çıktığında şaşkınlıkla diğerlerine baktım.

Bizimsin (bxbxbxbxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin