[1]

615 61 64
                                    

"İngilizceden 8 alacak kadar kötü olamaz bir insan."

"Elim kaymış sadece Rin-chan. Yoksa 8 alır mıyım? Almam."

"Elim kaysa 100 alacağım bir sınavdı?"

"Sen sus Niko."

"Kralınız 73 aldı ezikler."

"99 aldım."

"İşte Yoichi <3"

"Iy amk gidin de iğrençliğinizi önümde yapmayın."

"Kıskanma Rin-chan!"

Arkadaşlarının konuşmaları, kavga etmeleri, üzerine uyandı Nagi. Okula vardığı an kafasını sıraya koyar uyurdu, ilk dersi dinlemezdi asla. Bu sefer arkadaşları yüzünden uyandığında kafasını kaldırıp kollarını yukarı çekerek esnedi. Önce arkadaşlarına, sonra koca sınıfta gezdirdi bakışlarını.

Sağa sola bakarken gözleri şaşkınlıkla büyüdüğünde hızlıca tekrardan ilgisini çeken yere baktı. Yanındakinin arkadaşlarından hangisi olduğuna bile bakmadan sıkıca kolunu kavradı. Biraz önlerinde oturan mor saçlı çocuğu gösterdi eliyle. "O çocuk kim?" dedi bakışlarını ondan ayırmazken.

"Nereden bileyim lan? Krala dokunma." dediğinde kolunu kavradığı kişi, kafasını çevirip ona baktı. Yanımda oturan kişi bu olmak zorunda mıydı? dedi içinden. Ayağa kalkıp diğerlerine biraz daha yaklaştı ve o an orada olan arkadaşlarının hepsine aynı soruyu yöneltti. "Oradaki mor saçlı çocuk kim?" dedi kastettiği çocuğu kafasıyla gösterirken.

Herkes şaşırdı onun bu saatte uyanık olmasına ve üzerine böyle bir soru sormasına. Hepsi eş zamanlı olarak bir çocuğa bir Nagi'ye baktı.

En sonunda Otoya, Nagi'nin omzuna bir elini koydu ve beyazlı kafasını ona doğru çevirdiğinde alay ederek gülümsedi. "Sonunda gay damarlarına kan mı gidiyor Nagi?"

"Biseksüelim ben." dedi her zamanki tavrıyla.

"İyi hedef belirlemişsin he, zengin o." dedi Karasu gülerek.

Nagi ona sırıtan kişiye doğru baktı. "Hedef belirlemedim, daha önce görmediğim için soruyorum."

"Sen bu sınıfta bizden başka kimseyi daha önce görmedin ki. Görüp de sadece o çocuğu mu soruyorsun?" diye sordu İsagi yanağını eline yaslarken.

"Evet, sadece o çocuğu soruyorum." Omzundaki kola vurarak uzaklaştırdı. "Tanıyor musunuz tanımıyor musunuz?"

Chigiri dikkatleri üzerine alarak konuştu. "Ara sıra konuşuyoruz, benden başka birisiyle de konuştuğunu görmedim."

"O çocukla nasıl ve neden konuşuyorsunuz ki?" dedi Kunigami kaşlarını çatarak.

Chigiri elini umursamazlıkla aşağı yukarı salladı. "Sizin aksinize, birkaç kişi hariç, o iyi bir dinleyici ve destekleyici. Ayrıca eğlenceli de."

Kunigami buna çıkışacakken Nagi araya girdi. "Adı ne?" dedi merakla.

Chigiri bir şey anlamazken bakışlarını Nagi'ye çevirdi. Bu sırada diğer herkes her konuşan kişiye doğru kafasını çeviriyor, araya girmiyorlardı. "Hm?" dedi Chigiri tekrarlamasını istercesine.

"Mor saçlı çocuk diyorum, adı ne?" diye tekrardan sordu sorusunu Nagi bıkmışçasına.

Chigiri başını sağa sola çevirip arkadaşlarına baktı. Yanında oturan Bachira'nın kolunu çimdikledi. "Ayy!"

Çimdiklemeye devam ederken tek kaşını kaldırdı. "Rüya mı görüyorum, Nagi birisinin adını mı sordu az önce?"

"Kendini çimdiklemen gerekmez mi!?"

My Wish Has Been Granted // NagiReoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin