-Hakuho Lisesi-
🝮︎︎︎︎︎︎︎Okul Çıkışı🝮︎︎︎︎︎︎︎
----
Eşyalarını toplamakla çok zaman kaybetmiş, normalden geç çıkmıştı sınıfından Reo. Derhal Nagi'nin yanına gitmeli ve onu uyandırmalıydı, şoförü çoktan gelmiş bile olabilirdi.
Beyazlının sınıfına geldiğinde bir tek Nagi vardı. Hâlâ kafası sıradaydı ve uyuyordu. Sınıfı bırak belki de şuan okulda olanlar sadece ikisiydi. Yanına gitti ve biraz sarstı sevgilisini. "Nagi uyan hadi. Geç kaldık zaten." dedi rahatlatıcı ses tonuyla.
Nagi kafasını sıraya daha da gömerken "hmm.." diye homurdandı Reo'nun aksine kalın çıkan sesiyle.
Reo sırıttı. Her seferinde böyle oluyordu ki alışmıştı. Beyazlının kulağına eğildi. "Kalkmazsan sana öpücük vermem." dedi gülerek ve ardından geri çekildi.
Nagi, kaşlarını çattı ve kafasını hâlâ sıradan kaldırmazken yanağının üzerine yatıp ters ters baktı sevgilisine. "Hep böyle söylüyorsun." diye söylenmesinin ardından yanaklarını şişirdi.
Reo kıkırdadı. "Beni öpmek istemiyorsan uyumaya devam edebilirsin." derken bir elini sıraya koyup başını yana eğdi.
Nagi homurdanarak başını kaldırdığında Reo, zaferle gülümsedi. "Tamam hadi gidelim şimdi. Geç kaldık diyorum." derken arkasını döndü.
Beyazlı kolundan tuttuğunda Reo ona döndü. Hızlıca çekildiğinde kolundaki çantasını yere düşürdü. Kendini sevgilisinin kucağında bulduğunda kızarmadan edemedi. Kaşlarını çatıp Nagi'nin kulağını çekti. "Dinlemiyor musun? G-e-ç k-a-l-d-ı-k!"
"Kalkmazsam öpücük vermeyeceksen kalkarsam öpücük vermen gerek. Nereye kaçıyorsun?" dedi Nagi ellerini morlunun kalçasına getirirken.
Bu sefer yanağını şişiren Reo olsa da yine de dudaklarını beyazlının dudaklarıyla nazikçe birleştirdi. Ellerini Nagi'nin yanaklarına koyarken dillerinin birbirlerine değmesine izin verdi. Uzun zamandır birlikte olmalarına rağmen hafif bir dokunuş bile ikisininde kalp atışlarını hızlandırırken bu denli yakınlık ikisini de öldürecekmiş gibiydi her zaman. Yüzleri kızarmıştı ve kalpleri vücutlarından çıkacakmış gibi sesli ve hızlı atıyordu.
Nagi'nin elleri Reo'nun kalçasından hareket edip morlunun okul formasının içine girdiğinde Reo, dudaklarını ayırıp bir eliyle Nagi'nin eline vurdu. "Sadece öpücük." dedi kaşlarını çatıp.
Nagi de kaşlarını çattı. "Pff.." diye istediğini yapamamasının verdiği kızgınlığı gösterirken gözünü kaçırdı.
----
Aklıma geldi yazayım dedim. Çok seviyorum bu adamları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wish Has Been Granted // NagiReo
Historia CortaLisedeyken araları fazlasıyla iyi olan ikilinin ilişkisi aniden bozulsa da ileride tekrardan kavuşma ihtimalleri var mı? Bu, sadece bir tesadüf mü? (Küfür vardır, bilginize.) [❣︎Nagi Seishirou x Mikage Reo❣︎] ➪Üniversite ➪Düz yazı ✫Kunigiri