Pov: Caroline
Po jakichś 20 minutach zauważyłam Alex. Była już przebrana. Po chwili zdałam sobie sprawę z tego jak wygląda
bardzo... ładnie. Miała n sobie biały top, czarną koszulę, czerwony krawat luźno zawiązany, czarne spodnie z paskiem.Wyglądała w tym bardzo... atrakcyjnie?! Co ja wygaduje!? Pszecież to tylko przyjaźń. Prawda? Może i jestem bisexualna ale Alex? Nie czuje nic do niej. To tylko... przyjaźń?
-Wyglądasz świetnie!- wykrzyknęłam na co ona się zarumieniła
-N-naprawdę tak myślisz?- wyjąkała Po czym jeszcze bardziej jej tważ się zaczerwieniła
-Naprawdę~- odpowiedziałam czule z uśmiechem na twarzy.
-Teraz ja pójdę się przebrać i wziąć prysznic.-powiedziałam na co młodsza skinęła głową
Pov:Alex
Cara poszła sie przebrać I wziąść szybki prysznic. A ja za ten czas przeglądałam tiktoka i instagrama po jakichś 30 minutach usłyszałam otwieranie drzwi od łazienki I kroki. Spojżałam w stronę z której dochodziły odgłosy i zobaczyłam Caroline. Wyglądała jak anioł. Miała na sobie czarny top z białymi koronkami, jasno szarą rozpiętą bluzę i czarne spodnie w białą kratkę, a do tego wszystkiego kilka naszyjników i pierścionki.

Miała oczarne kreski na oczach i kolczyk w nosie co jeszcze podkreślało cały jej outfit. Cara spojżała na zegarek.
- jest 13 co robimy? Mamy jeszcze dużo czasu do 18'stej -powiedziała patrząc na mnie
- Nie wiem. Możemy wyjść gdzieś ba spacer albo coś innego porobić- zaproponowałam a po chwili złapałyśmy kontakt wzrokowy lecz jednak szybko go zerwałam takie sytuacje mnie strasznie stresowały.
Nagle zadzwonił telefon Cary to była jej mama.-Oj czekaj moja mama dzwoni. Zaraz wracam-powiedziała po czym odebrała telefon i wyszła do innego pokoju.
Po chwili wróciła ze żmudną miną.- Alex.-powiedziała smutno
-Coś się stało?-zapytałam
-Moja mama jest bardzo zła że nie wróciłam ma noc do domu. Powiedziała że mam natychmiast wracać:'(- powiedziała ze smutnym wyrazem tważy
-Serioooo? No nieeee- odparłam pszeciągając ostatnie litery.
-Szkoda-powiedziała po czym podeszła do i mnie przytuliła. Po tym skierowała się w stronę drzwi a wychodząc dodała
-Do zobaczenia o 17 bejbi gerl-powiedziała i wyszła
-MUWIŁAM CI ABYŚ TAK DO MNIE NIE MUWIŁA DO HOLERY JASNEJ!!-szyknełam gdy tamtą już była za drzwiami...
(Time skip)
Siedziałam na kanapie oglądając TV gdy nagle usłyszałam dzwonek do dżwi. Ty była Caroline. Szybko poboiegłam odwożyć drzwi.
-Hejkaa- wykszykneła na wejściu czerwonowłosa.- Gotowa na imprezę?
-Tak! Już nie mogę się doczekać-powiedziałam podekscytowana.
-Dobra to chodź. Muj Brat nas podwiezie-powiedziała pokazując palcem na czarny samochód stojący pszed domem. Zauważyłam w nim około 19 letnigo hłopaka ktury do nas machał. Caroline tylko pokazała mu środkowy palec...
Na natomiast się uśmiehnełam i mu odmachałam. Wtedy zauważyłam wyraz twarzy Caroline. Wyglądała na... zazdrosną?
Czy ona była o mnie zazdrosna? Nieee to niemożliwe. Pewnie coś mi się przewidziało.-Dobra chodźmy bo się spuźnimy- powiedziała nie co j skinęłam głową.
Podeszłyśmy do auta. Dziewczyna odwożyła mi drzwi. Usiadłam na tylnim siedzeniu a ona tuż obok mnie.
-Siemka ty pewnie jesteś Alex ,zgadza się? - powiedział brązowo włosy hłopak.
-Tak to ja. A tak w ogule Hej.-odpowiedziałam chłopak wydawał się bardzo miły. Uśmiehnoł się do mnie ja ja odwzajemniłam uśmiech.
-Dobra Dobra jedziemy!-wykszykneła nagle Cara.
-Jezu nie zestraja się. Wiem że Alex Ci się podoba ale nie musisz już być taka zazdrosna. Jezuu -powiedział gdy tylko to usłyszałam spojżałam na koleżankę pytającym wzrokiem. Ta była cała czerwona nagle zaczęła krzyczeć na brata.
-Alex mi się nie podoba pszecież nie jestem Lesbą czy coś. Nie zakochałam się w niej!!-z każdym słowem robiła się coraz bardziej czerwona
-No okej niech Ci będzie- powiedział i odpalił auto
Już po 5 minutach byliśmy na miejscu. Hłopak zatszymał się a ja i Cara wyśadłysmy z auta.
-Narka miłej zabawy.- dodał na koniec a potem odjechał.
CZYTASZ
Heartless love~
RomanceAlex jest nową uczennicą szkoły w małym miasteczku. Pewnego dnia spotyka o rok starszą Caroline. Dwie dziewczyny zapszyjeaźniają się że sobą ale po jakimś czasie ich oszyjaźń zaczyna przeradzać się w uczucia.. (JAK BY CO TO JEST MOJA OIERWSZA OPOWIE...