Pov:AlexNa wejściu było czuć zapach alkoholu. Widocznie ten cały Nick nie boi się że jego rodzice się dowiedzą. No cóż.
-Idziemy?- powiedziała z uśmiechem na tważy
-No Tak!- odpowiedziałam podekscytowana. Nigdy nie byłam na żadnej imprezie.
Starszą tylko się uśmiechnęła. Złapała mnie za rękę i pociągnęła za sobą do środka. Caroline poszła gdzieś na chwilę. A ja za ten czas usiadłam na jakiejś kanapie. Po chwili zauważyłam Caroline ktura szybkim krokiem zbliża się w moją stronę. W ręku trzymała dwa plastikowe kubeczki.
- Wróciłam! Chcesz?- powiedziała dając mi jeden kubeczek.
- Czy to jest jet drink?
- Taaa. Mam nadzieję że nie przeszkadza mi że jest z alkoholem.- powiedziała biorąc łyka napoju.
- Nie nie przeszkadza mi to.- odpowiedziałam biorąc łyka.
Pierwsze pół godziny minęło nam bardzo miło. Rozmawiałyśmy o wszystkim i niczym. Tematy do rozmuw nie kończyły się.
Lecz po chjakimś czasie zauważyłam że Caroline jest już pijana.-Yyy Caroline? Wszystko okej? - zapytałam
- YyyYyy co. Zemną wszystko okeeejj~ - odpowiedziała
- Tobie może już wystarczy tych drinków.- powiedziałam po czym wzięłam kubeczek z ręki dziewczyny i odłożyłam do na stolik.
- NieeeeEee~
- Taaak - kłuciłam się z nią jeszcze pszez jakieś 7 minut asz w końcu odpuściła.
Siedziałyśmy pod ścianą nagle podchodzi do nas jakiś hłopak.
- Hejka jestem Lucas. A ty? - skierował się w moją stronę
-yyy jestem Alex. A co ci chodzi? - odpowiedziałam nie wiedząc o co chodzi.
- Będziesz chciała sie może fdzieś umówić po imprezie?- powiedział I się uśmiechnął.
- Nie dzięki.- odpowiedziałam po czym hłopak poszedł w stronę znajomych ktuży tylko nie śmiali
- Czemu odmuwiłaś?!- powiedziała zaskoczona
- Ale o co ci chodzi- powiedziałam nie wiedząc o co chodzi dziewczynie
- Każda laska z klasy leci na Lucasa a ty jak by nigdy nic odmuwiłaś spotkania z nim?! - powiedziała niedowierzając w to so zobaczyła
- Co? Serio każda laska z klasy leci na tego brzydala? - powiedzia zdziwiona
- No Taaak. Znaczy ja nie on jest bżydki.
- No tak a po za tymm... ja jestem Lesbijką. - powiedziałam nie wiedząc czy dzieqczyna nie odwróciłam się ode mnie z tego powodu.
- OOOO SERIO?! Ja też. Znaczy ja nie jestem Lesbą ale jestem bi. Fajnie że nie jestem jedyna w szkole. - powiedziała z uśmiechem na tważy
Siedziałyśmy tak jeszcze chwilę. Cara poszła po kolejnego drinka. Gdy już piła 5 drinka powiedziała .
-Ej Alex... a ktoś Ci się podoba? -powiedziała patrząc na mnie.
- No można tak powiedzieć. Jest ktoś taki.- odpowiedziałam na pytanie.
- Oo okej. - powiedziała ze smutnym wyrazem tważy.
- Coś się stało?
- Nie nic tylko... a już nie ważne - powiedziała po czym zaśmiała się nerwowo.
-Okej...
Wstałam i poszłam so napić. Po drodze naczepił mnie Nick i jego dziewczyna. Byli bardzo mili.
Stałam sobie rozmawiając z Nickiem i jego dziewczyną. Nagle Caroline podeszła do mnie ledwo stojąc na nogach. Pszechylała się na boki. Wyglądała na upitą. Bez słowa złapała mnie za rękę I pociągnęła w jakimś kierunku.- Ej Cara co ty odwalasz?!- krzyknęłam Caroline nic nie odpowiedziała. Po chwili weszłyśmy do jakiegoś pomieszczenia. Caroline puściła mnie.
Podeszła do mnie lecz po chwili wywaliła się. Na szczęście złapałam ją.
Stwierdziłam że lepiej będzie jak pojedziemy już do mnie do domu.( skip Time w domu)
Gdy weszłyśmy do domu Caroline żuciła się na kanapę i się położyła. Ja nalałam wody do szklanki i podałam ją dziewczynie. Nie chciałam aby dziewczyna była za bardzo się upiła. Nagle usłyszałam jak Caroline coś do mnie muwi ale bardzo niewyraźnie.
- Mhmmm Aleeexx~
- tak?
- Jaa... kocham Cię - wymamrotała
nie wzięłam tego na serio. Wiedziałam że jest upita i może gadać różne głupoty.- Ja ciebie też. - odpowiedziałam śmiejąc się pod nosem. A Caroline tylko się zarumieniła. Miałam tylko nadzieje by dziewczyna na drugi dzień nie pamiętała tego co jej powiedziałam...
CZYTASZ
Heartless love~
RomanceAlex jest nową uczennicą szkoły w małym miasteczku. Pewnego dnia spotyka o rok starszą Caroline. Dwie dziewczyny zapszyjeaźniają się że sobą ale po jakimś czasie ich oszyjaźń zaczyna przeradzać się w uczucia.. (JAK BY CO TO JEST MOJA OIERWSZA OPOWIE...