Hamam böceği ?

2.2K 70 59
                                    

İslami Bir Hikâyedir. 🌿 miniku007 🌿

Yeni bir güne uyanırken bugünün nasıl olacağını merak ederek yatağımdan kalktım, rahmetli babam peki bir dinine düşkündü ancak amcam ise onun tam tersi olduğu için evimizde sürekli din kavgası yapılırdı.

Çarşafa girdiğim zaman sadece 14 yaşındaydım ve etrafımda ki insanlar buna beni ailemin zorladığını söylerdi ancak kendi isteğim ile kapanmıştım zaten doğru olan bu iken neden insanlar bunu bir yanlış olarak görürdü ki.

Bir insanın açık olmasına hiçbir zaman karışmadım ve karışmamda beni ilgilendirmez, hem bir söz vardır her koyun kendi bacağından asılır diye bu da birnevi o misal.

Herkesin kendi iradesi sonuçta isteyen Çarşaf giyer isteyen şort, ama benim dinime göre bu şekilde giyinmek oldukça yanlış ve bende elimden geldiğince dinime uygun davranmaya çalışan müslüman kimselerden biriyim.

Hayatıma gelicek olursak daha 14 yaşında çarşafa girmem ile herkesin gözünde " Kara Fatma " ilan edildim. Ki bu lafı hiç sevmem, özellikle de birilerini yargılayan insanları daha da sevmem.

15 yaşımda liseye girmeme engel olan o sözde eşitlikçi insanlar yüzünden açıktan okumak zorunda kaldım.

16 yaşında sözlü tacizlere uğradım ama yinede yılmayıp hayatıma devam ettim.

17 yaşında babamı kaybettim ve amcam eğer çarşafımı çıkartırsam beni eve alacağını söyledi.

Amcamın yanında yaşamaktansa Babaannem ile yaşamayı tercih ettim en azından kadıncağızın ağzı var dili yoktu. Pek sevmezdi beni ancak birgüne birgün laf ettiği de olmadı ancak çok duramadan onu da kaybettim.

Anneannem'in yanında kaldığım süre boyunca çok eziyet çektim, dinden aşırı uzak bir aile yapısına sahip olduklarından beni heran yargılama sürecine giriyorlardı.

Birkaç kez şiddet uygulama girişiminde bulunsalar bile buna izin vermedim, kimin'de oklava ile kimin de sprey ile korudum kendimi.

Çok geçmeden beni postaladılar yani en azından onların tabiri ile evden postalandım.

Annemi zaten daha 11 yaşında kaybettiğim için bir başıma sokakta kaldım, Allah rahmet eylesin annem çok iyi bir kadındı, bir insanın ne olduğuna bakmaz nasıl olduğuna bakardı.

Herkese karşı iyiydi ki benim çoğu huyum da annemden gelir, oturduğum kaldırımdan kalkıp çarşafımı güzelce silkeledim.

Yerler çok tozlu olduğundan üstüm biraz pislendi, daha az önce kapının önüne beni atan akrabalarımın evinin oradan yavaşça ayrıldım.

O esnada telefonum çaldı.

" Selamun Aleykum, Buyrun "

" Aleykum Selam, Hafsa hanım ile mi görüşüyorum ? "

" Evet benim, bir sorun mu var ? "

" Hayır efendim, sadece aile ile ilgili bir sorun var bu sorunu halkedebilmemiz için Didim Devlet Hastanesi'ne gelebilir misiniz ? "

" Tabi gelirim gelmesine de, Ben Bursa'da yaşıyorum oraya gelmem biraz zor olur ? "

" Ah şöyle yapalım ben buradaki aile ile bir görüşeyim, onlar belki yardımcı olacaktır. "

" Tabi, çok iyi olur. "

" Biraz bekleticem sizi, lütfen telefonu kapatmayın "

" Tamam "

Yaklaşık beş dakika sonra arayan kişi tekrardan konuşmaya başladı.

" Merhabalar, efendim ? "

" Buradayım "

Çarşaflı - AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin