" Kim lan bu hamam böceği ? " Sarışın olanın konuşması ile hepimiz şoka girdik.
Tabi ki de cevabım gecikmedi.
" Ben senden başka hamam böceği göremedim ama neyse ! "
Arkadaki esmer olanın kahkahası ile birlikte tüm aile üyeleri gülmeye başladı, anlaşılan hazır cevap olmam onları sevindirmiş hatta verdiğim cevapta güldürünce ufak bir tebessüm ettim.
Babamın uyarısı ile abi kişisi sinirle koltuğa oturdu.
" Utku Can, bir daha kardeşin ile böyle konuşursan bozuşuruz ona göre ! "
" O benim kardeşim değil ! "
Utku adlı abilerin en küçüğü yine gürlerken onu kale bile almadım, en sevdiğim hobilerden biri de insanları kale almamak'tı ve kesinlikle işe yarıyordu.
Bu sefer olaya annem el atarken ilginç bir şekilde Utku sus pus oldu.
" Utku, baban bir daha uyarmayacak ! Otur yerine adam gibi dur ! "
Etrafa sessizlik çökerken, az önceki esmer abim söze girdi.
" Bu sıcakta rahatsız etmiyor mu ya ? "
Bunu alaylı bir şekilde değil, meraklı bir ses tonu ile sordu.
" Hayır rahatsız etmiyor, şahsen Cehennem'de yanmaktan'sa burada yanmayı tercih ediyorum. "
Sözlerim onu gülümsetti.
" Ben Ömer Faruk ikinci en büyük abinim ve 28 yaşındayım. "
" Memnun oldum Ömer Abi "
Abi demem evdeki herkesi şok ederken ben buna takılmadım, sonuçta illa bir ara demem gerekiyordu e bende azıcık erkene aldım.
Utku tekrar lafa girerken, derin bir nefes aldım.
" Bakın şimdiden herkesin gözünü boyuyor kara çiyan ! "
Yanında oturan en büyük abinimin kafasına vurması ile susunca bu sefer ben lafa girdim.
" Hah, kimsenin gözünü boyamak gibi bir niyetim yok. Ayrıca niye öz ailemin gözünü boyayım ki ? Değilmi ? "
" Sen bizim ailemizden değilsin ! "
" Hahaha, hadi canım testler öyle demiyor ama ? "
Onunla alay etmem ile sinirle yerinden kalkıp karşıma geçti, korkmadım ondan korkmamı bekledi ama korkmadım.
Aklı sıra beni baskılayıp ezikleyecekti ama bilmiyordu ki ben bu yollardan geçeli yıllar oldu.
" Biliyormusun senin gibileri iyi bilirim, bu eve yeni geldiğim için beni kıskanıyorsun bu yüzden de gereksiz bir yaygara koparıyorsun ki tüm ilgi senin üzerinde olsun. "
Sakince konuşmam onu afallatı ve ne diyeceğini bilemedi.
" Neyse, anne benim dinlenebileceğim bir yer varmı ? "
" Tabi kızım yukarda ki balkonlu oda boş istersen oraya yerleş. "
" Çok iyi olur teşekkür ederim. "
" Rica ederim kızım, merdivenlerden sağa döneceksin. "
" Tamam "
Odaya girdiğimde kendimi direk yatağa attım, ilk önce namazımı kılıp biraz zikir. çektim ek olarak Rukye ayetlerinden bazılarını okuyup yatağa yattım.
Yol yorduğu için kısa bir uyku toparlanma ma yeter de artardı bile.
Uyandığımda mutfak'tan sesler geldiği için aşağı inip mutfağa girdim, annem yemekler ile uğraşırken bende yardımcı oldum.