Tuana'dan
Sabah erken kalkmıştım çünkü setin ilk günüydü. Hiç gidesim yoktu son olaylardan sonra. Son olaylar derken geçen sezon Zeynep gelince yalnız kalmıştım. Fakat Yağız beni hiç yalnız bırakmamıştı. Ha birde Deniz ve Alisa vardı.
Birden telefonuma mesaj geldi.İkiz--Günaydınn geliyorsun dimi? Beni onlarla yalnız bırakmayacaksın herhalde.
Mesaj Yağızdandı. O da ben, Alisa, deniz dışında kimseyle konuşmuyordu. Gülümseyerek cevap yazdım
"Günaydınn Yayız evet kalktım hazırlanıyorum. Seni onlarla bir başına koymam"
İkiz--KFSŞSMSMKXKS
ikiz--geçerken seni de alıcaz itiraz yok. 20 dakikaya geliriz.
"tamam bekliyorum." <3 [❤️ ]
Telefonu kapatıp hazırlanmaya başladım. Tam Yağızı arayacağım sırada kapı çaldı. Yağızdı.
"Tekrar günaydın. Geç arabaya hadi"
Gülümseyerek arabaya geçtim. Yağız da ön koltuğa oturdu. Yarım saat sonra varmıştık. Derin nefes alıp arabadan indim. Yağız da indi ve yanıma geldi.
"Hadi içeri geçelim" dedim.
"Önden bayanlar" dedi elini hafif karavana uzatarak.
Gülerek ilerledim ve karavanın kapısı açıktı yavaşça içeri girdim. Girmemle Denizin üstüme atlaması bir oldu.
"Tunii özlemişim"
"bende Denooo."
Tekrar denizle sarıldıktan sonra Alisaya da sarılıp boş bir yere oturdum. Yağız da Deniz ve Alisayla sarılıp yanıma geçti. Şuan karavanda ben, Yağız, Deniz, Alisa, Berat, Alperen ve Aysima vardı. Aysimanın burada ne işi var?.
"Hoşgeldin Tuana, Hoşgeldin yağız" dedi Alperen ve yağızla sarılıp benle tokalaştı.
Biz dördümüz sohbet ederken(ben, deniz, Alisa, yağız) içeriye Günaydın diyerek Leya girmişti.
"Günaydınn"
"günaydın" × 5
Aradan biraz zaman geçti. Biz yağızla, Alisa denizle, Leya aysimayla, berat ta alperenle sohbet ediyordu. Sonra karavanın kapağı açıldı. İçeriye önce Çağan sonra da kameraman girdi. Kimse set içini bilmediği için kimin küs olup olmadığını da bilmiyorlardı. Kameraya belli etmemek için Çağan ben dahil herkesle tokalaştı ve boş bir yere oturdu. Herkesin herkesle samimi gözükmesi gerekti. Bu yüzden herkes konuşmaya başladı. Kameraman yavaş yavaş karavandan çıkarken hepimiz el salladık.
"Oh sonunda kameraman gitti." dedim
"aynen kız." diyerek kolunu omzuma attı.
"O başkasının repliğiydi sanırım" dememle Yağız güldü.
"evet benim repliğimdi." diyerek Deniz konuşmaya ortak oldu.
Biz sohbet ederken gözüm çağana kaydı. O da bize bakıyordu. Benim ona baktığımı görünce hemen gözlerini çekti.
"Tuni yarın ki YouTube videoma geliyorsun dimi?" dedi Alisa.
"evet Alisss"
"Alis ne yaa" diyerek sitem etti.
"Ee tuni ne peki" diyerek savunmaya geçtim.
"ama o güzel bu kötü" diyerek dudaklarını büzdü.
"yoo senin isminin her hali güzel" diyerek övdüm. Alisa da yanağımdan öptü. Ve konuşmaya başladı
"Yağız sende geliyorsun bu arada. Dördümüz olucaz."
"Tamam Alisa gelirim." diyerek tebessüm etti yağız.
Biz böyle sohbet ederken hepimizi çağırdılar. Aysima da çantasını alıp gitti Allah'a şükür. Benim Alisayla sahnem vardı. Yağızın da Leyayla. Yağızın kulağına
"kolay gelsin" dedikten sonra Alisayla ormanın içine yürümeye başladım.Uzun uğraşlar sonucu sahneyi çekmiştik. Ve her tarafımız ıslaktı ve hava soğuktu. Karavana girip oturduk. Üstümüzü değiştirecektik. Çantamı elime aldım. Hayır olamaz üstüme kalın birşey sanıp kısakollu almışım. Karanlık olmaz olsun.
Masanın üstünde bir paket vardı.
"Üstünde Tuana yazıyor" dedi Alisa.
"ver bakayım" diyerek alisanın uzattığı paketi aldım.
Üstünde bir not vardı. Okumaya başladım
"Tuana'ya
............ ........ .....
........ ....... .... "
BÖLÜM SONU
Oy vermeyi, yorum yapmayı unutmayınn. ❤️❤️<3
Oy sınırı - - 1 (her bölüm bir oy arttırılıcak)
Yorum sınırı - - 1
İkinci bölüm hazır sınırların dolmasını bekliyorum🤍❤️🤍❤️.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan set
General FictionTozkoparan dizi seti #1 LEYYAĞ (09.09.2023) #1 TOZKOPARAN İSKENDER (09.09.2023) #1 EFENAZ (13.09.2023) #1 ASYA (19.09.2023) #1 YAĞTU (25.09.2023) #4 ÇAĞTU (29.12.2023) #1 ÇAĞTU (05.05.2024) #2 ÇAĞANEFEAK (07.05.2024) #3 TUANANAZTİRYAKİ #1 EFNAZ (26...