TUANA'DAN
"Tuana'ya...
Bu pakettekiler senin için. Hava çok soğuk üşütmeni istemiyorum.🤍
Seni çok seven kişiden"
"bu kim şimdi ya" diyerek paketi açmaya başladım. Açınca şok oldum.
Pakettekiler
Bunlardı. Ama bunları gönderen kimdi?.
Hepsinin üstünde birer not daha vardı.El ısıtıcının içindeki not
"senin beni sevmediğini biliyorum, sevsende sevgini haketmediğimi de biliyorum. Mavi kalp karşılıksız aşkı simgelermiş. En azından benim için onu kullan"
Sweatshirtin içindeki not
"senin tarzını biraz biliyorum. Üstüne çok yakışacağından eminim. Umarım giyersin."
Havlunun içindeki not
"saçların ıslak olursa baş ağrısı yaparmış."
Alisa da yanıma gelip notları okudu. Şaşkınlığı yüzünden belliydi. Şoktan çıkamıyordum. Bunu bana kim yazmış olabilir ki. Ben bunları düşünürken Alisa konuşmaya başladı.
"bu kim şimdi ya. Tunii aklına birisi falan geliyor mu?"
"Hayır Alisa hiçbir fikrim yok"
"peki bunları kullanacak mısın?"
"bunada hiçbir cevabım yok"
"Bence kullan en azından bunu hakediyor."
"tamam kullanırım" dedim ve havluyla saçlarımı kurulamaya başladım. Isıtıcıyı alisa'ya uzattım. Hava çok soğuktu ve karavanda buna dahil. O ise istemedi.
"Hayır bu senin hediyen."
"Hadi ama Alisa hasta olucaksın. Sen olmazsan ben ne yaparım. Hava buz gibi" diyerek vermeye çalıştım
Alisa ise gülerek elimden alıp açtı ve kullanmaya başladı.
"teşekkürler tuni"
"bir daha duymayayım. Aramızda lafı mı olur Aliss"
Alisa tekrar güldü. Üstümüzü değiştirmeye başladık. Ben sweatshirti giydim. Bu kış ayında kısa kollu giymekten iyidir.
Hazırlandıktan sonra Alisa ile bu konuyu konuşmaya başladık.
"Alisa senin aklına biri geliyor mu?"
"hayır Tuni ama mantık yürütebiliriz."
"Nasıl peki?"
"Ben setten biri olduğunu düşünüyorum." diyerek boş boş bekledi Alisa. Devamını merak etmiştim.
"Eee devam etsene"
"tamam ya kızma tuni. Bence eleyerek gidebiliriz."
"mantıklı"dedim. cidden mantıklıydı. Denemekten zarar gelmezdi.
"tamam şimdi Berat net değil. Sevgilisi var" diyerek elemeye başladı Alisa.
"Yağız da değildir. O olsaydı ki olamaz bana ikizim, kardeşim demezdi. Ve de bu kadar romantik değildir o." diyerek bende elemeye başladım.
"Deniz de değildir. Asla o olamaz. Sana kanka diyor ve öyle birşey olsaydı bana söylerdi. Ve o da Yağız gibi ormantiktir."
Son söylediği kelimeye güldüm.
"Alperen de değildir" diyerek tekrar elemeye devam ettim. Alisa da bana hak vermiş olacak ki. Kafasını salladı.
"Eee o zaman kim bu?" diyerek bağırdım. Kimdi bu. Veya bana oyun mu oynanıyordu.
Tam o sırada bir ses duydum.
"Kim kim ve noluyor?"
Bitmiştik.
BÖLÜM SONU
Oy sınırı - - 2
Yorum sınırı - - 1
Oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan set
General FictionTozkoparan dizi seti #1 LEYYAĞ (09.09.2023) #1 TOZKOPARAN İSKENDER (09.09.2023) #1 EFENAZ (13.09.2023) #1 ASYA (19.09.2023) #1 YAĞTU (25.09.2023) #4 ÇAĞTU (29.12.2023) #1 ÇAĞTU (05.05.2024) #2 ÇAĞANEFEAK (07.05.2024) #3 TUANANAZTİRYAKİ #1 EFNAZ (26...