Tuana'dan
Tuananaztiryaki☑️ - Bu ne şimdi?
Mesajı atıp 6-7 dakika bekledim. Beyefendi mesajlarıma bile bakmıyordu. Tam saydıracakken telefonuma gelen bildirim sesi ile sustum.
Caganefeak ☑️ - Senin için doğum günü postu.
Tuananaztiryaki☑️ - Sebep?
Caganefeak ☑️ - Sen? (aklıma tozluyaka geldi🤧)
Tuananaztiryaki☑️ - Ne ben ya? Biz seninle küsüz. İki küçük sözle seni affetmem.
Caganefeak ☑️ - Sana kendimi affettireceğim Naz. Ne kadar sürerse sürsün, bir gün elbet affedeceksin.
Tuananaztiryaki☑️ - 1 Bana Naz deme. 2. Seni ömrüm boyunca affetmeyeceğim.
Herşey senin hatandı. Ve sen bişey olmamış gibi post atıyorsun.
Caganefeak☑️ - Hiç mi şansımız yok? Eskisi gibi olamaz mıyız?
Tuananaztiryaki☑️ - Hayır Çağan geç kaldık.
Caganefeak ☑️ - Hayır hiçbir şey için geç değil. Herşey düzeltilebilir.
Tuananaztiryaki☑️ - Hayır. Herşey eskisi gibi olsa bile ben artık en küçük olayda bile senden şüphe edeceğim, sana her baktığımda gözümün önüne o hallerin gelecek, sürekli güven sorunumuz olacak, sadece biz değil insanlarda unutmayacak.
Sen benim gözümde, Zeynep geldiği zaman bittin. Bir daha bana sormadan ikimize hakkında bişey söylersen işte o zaman sinirlenirim. (00:24)
Caganefeak ☑️ - Anladım. (00:28)
İyi geceler o zaman sana. (00:30)
Tuananaztiryaki☑️ - İyi geceler(00:31) ✔️✔️
Bu mesajlaşmadan sonra Çağan hemen çevrimdışı olmuştu. Sanırım biraz kırılmıştı. Ama o yaptıkları bir ömür kafamın içinde kalacaktı. Yazdıklarım doğruydu, sanırım gerçekler ağır gelmişti.
Düşünmeyi bırakıp sağıma dönüp gözlerimi kapadım.
& & & &
Çağan'dan
Ona yazarken az da olsa bir umudum vardı. Şimdi ise umudum sönmüştü. Ne bekliyordum ki zaten? Hiçbir şey olmamış gibi 'evet barışalım' demesini mi?
Kulaklığımı alıp müzik açtım.
(Oğuzhan koç - Ayy)
Ayy benim olduğun zaman
Dedim her şeyim tamam
Elimi tutmuştun sonra
İnceden usuldan
Ayy beni öptüğün zaman
Bütün bir dünya yalan
Yüzümü güldüren sendin
Geceyi gün edendinBu şarkı bizi anlatıyordu.
Yıllar geçmiş üstümüzden
Geç kaldık işte sırf bu yüzdenEvet bizim üstümüzden yıllar geçmişti. Biz ilk gün ki Efe&Naz olarak kalamamıştık. Naz haklıydı biz geç kalmıştık.
Güzel günler mazide kalmış
Ben hala rüyada
Aşkımızın üstü tozlanmış
Örtsek bir çarşafla
Güzel günler mazide kalmış
Ah aşkımızın üstü tozlanmış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan set
General FictionTozkoparan dizi seti #1 LEYYAĞ (09.09.2023) #1 TOZKOPARAN İSKENDER (09.09.2023) #1 EFENAZ (13.09.2023) #1 ASYA (19.09.2023) #1 YAĞTU (25.09.2023) #4 ÇAĞTU (29.12.2023) #1 ÇAĞTU (05.05.2024) #2 ÇAĞANEFEAK (07.05.2024) #3 TUANANAZTİRYAKİ #1 EFNAZ (26...