Tuana'dan 3 ay sonra
Dizi çekimleri nihayet bitmişti. O lanet ortamdan kurtuluyordum. Yalandan samimiyet gösteren insanlar, kibirliler, egoistler...
En azından Alisa yağız ve deniz vardı. Alperen tek başına veya deniz ile takılıyordu sadece. Leya tabiiki de çağan ile, Beratta onlarla birlikte takılıyordu.Neler oldu anlatayım; bir anda Çağan ve Leya kendini affettirmeyi bıraktı. Sanırım umudu kesmişlerdi. Yağız biraz perişandı. Bir anda tekrar takılmaya başlamışlardı.
Şuan son sahnemizi oynadık. Son sahne benimle çağan arasındaydı. İskender ile Asya birlikte uyuyorlardı. Yani dolayısıyla gece çekimindeydik.
"Tuana! Nerede kaldın kızım?" diye bağırdı Yağız.
"Geliyorum!" dedim ve çantamı, montumu alıp karavandan çıktım.
"Oh be! Bir an hiç çıkmayacaksın sandım." dedi Yağız
Ona göz devirdim. Böyle yapsamda çok seviyordum deli çocuğu. Her zaman yanımdaydı. Seti çoktan bitmiş olmasına rağmen başıma birşey gelir diye 4 saat burada beklemişti.
"Neyse hadi gidelim." dedim ve otoparka yürümeye başladım. Yağız'ın yaşı 17 olduğu için sadece motor ehliyeti vardı.
Motora vardığımız zaman yağız bana kaskımı verdi. Evet kaskımı. Yağız motoru alırken hem bana hem kendine kask almıştı.
Her ne kadar kavga etsekte birbirimizi kardeş, ikiz gibi gördüğümüzü biliyorduk."Gökçen sultan seni çağırıyor bize. 1 haftadır uğramıyormuşsun kırılmış."
"Tamam gelirim." dedim.
"O zaman basıyorum gaza."
"LAN! HAYIR YAVAŞ GİT!" dedim.
Her ne kadar bağırsamda son gaz gidiyordu. Ellerimi beline iyice sardım. Nedensizce canımdan bir parçaymış gibi hissediyordum.
Uzun süre sonra yağızların evinin önünde durduk. Kapıyı bize Gökçen abla açtı.
"Ayy Tuana kızım, hoşgeldin. Gel bi sarılayım." dedi ve hemen bana sarıldı.
Bende ona sıkıca sarıldım.
"Ama ben unutuldum. Çok kırıcısınız. Ben gidiyorum." dedi Yağız trip atarak.
Bende yağız'ın kolundan tuttum ve ona sıkıca sarıldım.
"Nereye deli çocuk?" dedim.
"Gökçe ablalara." dedi sırıtarak.
"Aaa kızım yarın sabah kahvaltıya çağıralım annenleri. İyi aklınıza geldi." dedi Gökçen abla.
"Tamam sabah çağırırım da ben bi anneme haber vereyim." dedim.
"Buyur geç." dedi Yağız'ın annesi Gökçen abla.
Bende içeri geçtim montumu astım. Yağız'ın odasına çıkıp anneme mesaj attım
Siz: anne ben bugün Yağızlarda kalabilir miyim🥺🥺🤧
Anneeemm : kal kızım selam söyle gökçen ablana. Birde sabah kahvaltıya buraya gelin.
Siz: geç kaldın be anne. Çoktan seni çağırdılar.
Anneeemm : offf. Aaa buldum akşama çağır sende onları.
Siz : tamam annneee öptüm baaay
Annem : aynısından
Siz : kırıcısın gidiyorum ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan set
General FictionTozkoparan dizi seti #1 LEYYAĞ (09.09.2023) #1 TOZKOPARAN İSKENDER (09.09.2023) #1 EFENAZ (13.09.2023) #1 ASYA (19.09.2023) #1 YAĞTU (25.09.2023) #4 ÇAĞTU (29.12.2023) #1 ÇAĞTU (05.05.2024) #2 ÇAĞANEFEAK (07.05.2024) #3 TUANANAZTİRYAKİ #1 EFNAZ (26...