Tuana'dan
"Yağız senin burada ne işin var." dedim
"beni boşverin kim kim ne diyorsunuz" diyerek bizi sorguya aldı.
Alisaya kısa bir bakış atıp Yağıza yalan söyledim. Yalan sevmem normalde ama söylemem gerekti.
"ya yayız biz getcontact diye bir uygulama yükledik" (asla reklam değildir)
"eeee." dedi. Yağız kaşını kaldırarak.
"biri beni birşey diye kaydetmiş, kim olduğunu bulmaya çalışıyorduk." nasıl salladım hiçbir fikrim yok.
"haa tamam kolay gelsin. Bende uygulamayı yüklerim merak ettim. Bende telefonumu almaya gelmiştim" dedi ve masadan telefonunu aldı.
"tamam yağız görüşürüz." diyerek alisayla el salladık.
Yağız gidince alisa hızla bana döndü.
"Nasıl salladın lan sen. Ben bile inandım." dedi şaşkınlıkla
"valla bende bilmiyorum. Bir an ağzımdan çıktı işte"
Alisayla baya bir sohbet etmiştik. Set akşam 4 gibi bitmişti ve Alisaya video sözüm vardı.
"Tuni gel bize gidelim. Bahçede video çekeriz. Yağıza da çağırırız. Deniz zaten kesin gelecek."
"tamam Aliss Yağıza da çağırayım biz yağızla birlikte geliriz"
"tamam görüşürüz" diyerek bana sarıldı Alisa.
Yağıza da söyledim ve eve geçtik. Hazırlanıp evden çıktık. Alisalara varmıştık. Annesi bizi bahçeye aldı. Bahçede deniz ve alisa vardı.
Alisa kamerayı bize çevirerek "hoşgeldiniz" dedi. Birbirimizle sıra sıra sarıldık.
Alisa kameraya dönerek konuşmaya başladı
"Evet arkadaşlar bugün ki videomuzun konusuuu" diyerek sustu
"alisa evet hadi devam et" diyerek konuştu deniz.
"Hadi alisa başarabilirsin. Çünkü senin inanılmaz bir gücün ve sevginde var" dedi Yağız.
Bu sözün üstüne hepimiz baya çok gülmüştük. Alisa kendini zorlayarak konuşmaya çalıştı.
"Doğru kutuyu bul""Nasıl yani?" diyerek bir soru yönelttim.
"şimdi Tuni şöyle. İlk önce yarışmalar yapıcaz. 1. Ve 2. Kişiler kurtulacak 3 ve 4. Olan kişiler iki kutuya girecek. 1.ve 2. Rastgele birini seçip havuza itecekler."
"Vooov çok iyiymiş." dedim
Diğerleride beğenince çekmeye başladık.
"eveet ilk oyunumuz tahmin oyunu" dedi Alisa
"ne tahmini?"
"Çok güzel bir soru Yağız. Şimdi ben bir soru sorucam ve hepimiz bir sayı sallıycaz en çok tutturan veya yaklaşan 2 kişi kazanacak. Bu arada bende cevapları bilmiyorum."
"tamam başlayalım" dedi deniz heyecanla
"tamam ilk soru geliyor. Dünyada Erayvaz soyadını kullanan kaç kişi vardır."
"bu ne biçim bir soru" diyerek yüzünü buruşturdu yağız.
"aaa oyunbozanlık yok kurallar benden."
Hepimiz düşünmeye başlamıştık. Biraz düşünüp kağıdıma yazdım.
97
Kağıdı ters çevirip bekledim.
"herkes bitirdiyse kağıdını kaldırsın"
Herkesin kağıdına baktım
Alisa - 350
Deniz - 1200
Yağız - 500
Ben - 97Alisa doğru cevabı söyledi.
"evet arkadaşlar doğru cevap 111 yani kazanan tuni ve ben.
Şuan skor
Alisa - 1
Tuana - 1
Deniz - 0
Yağız - 0Sıradaki sorumuza geçelim. Dünyada kaç kişi tiryaki soyismini kullanıyor"
Hemen düşünüp yazdım.
20000
"evet arkadaşlar bittiyse kağıtları kaldırın."
Alisa - 19000
Yağız - 25000
Deniz - 30000
Ben - 20000"doğru cevap 27.367 kazananlar Yağız ve Deniz oluyor bu durumda herkes 1 puan. Devam edelim. Dünyada kaç kişi Kılınç soyadını kullanıyor?"
Aklıma O geldi. İçime doğdu ve yazdım.
14
Biraz az olmuş olabilirdi.
Herkes yazmıştı.
"evet arkadaşlar herkes kağıdını kaldırsın"
Yağız - 200
Alisa - 1000
Deniz - 1500
Ben - 14"evet arkadaşlar doğru cevap 14 müş ve tuni nokta atışı yapıyor. Bu yüzden tuni 2 puan yağız 1 puan alıyor. Deno ve ben 0 alıyoruz.
Sıradaki soru seven soyadlı kaç kişi var dicektim ki çıkmıyor. Sırada suya atma oyunu
Skor tablosu şu şekilde.
Tuana - 3
Yağız - 2
Deniz - 1
Alisa - 1"Biz yağızla içeri geçtik. Alisa ve deniz 2 kutudan birine girdiler. Yağızla birini seçtik. Yağız arkadan denize ittirmişti. Alisayı atmışız.
.
.
.
.Biz böyle eğlenirken eve gitme zamanı gelmişti. Yağız deniz ben evlerimize gittik.
Telefonuma mesaj gelmişti. Ödül gecesine çağırıyorlardı. Yarın saat 6 da başlıyordu.
Sabah erkenden kalktım. Kahvaltımı yaptım. Biraz telefonla ilgilendim derken saat yaklaşmıştı. Hazırlandım ve evden çıktım.
Ödül gecesine gittiğimde ekipten çoğu kişiyi orada gördüm. Gözlerimi dolduran şey ise berat, aysima, leya, ve Çağanın samimi bir şekilde fotoğraf çekinmesiydi.
Hızla gözlerimi onlardan çekip başka bir yere geçtim. Tanıdık birini görünce yanına gittim."Aa Arda merhaba."
"Merhaba Tuana. Nasılsın"
"İyiyim sen nasılsın?"
"bende iyiyim."
Diyerek sohbete başladık. Sonunda ödüller verilmeye başlandı.
Sunucu- Hızlı çıkış yapan erkek oyuncu ödülü Arda Kalaycı.
Arda hemen sahneye ilerledi. Bende gülerek ona bakıyordum. Ödülü aldı ve geri yerine oturdu.
"Tebrik ederim Arda" dedim o da bana sarıldı. Sarılırken gözlerim Çağana kaydı. Bize bakıyordu. Onu anlamıyordum. Bana onca şey yaşattıktan sonra bana garip davranıyordu. Sunucu tekrar konuşmaya başlayınca dikkatimi ona verdim.
Sunucu- yılın en iyi .......................................... Ödülü
........................Çok şaşkındım. Herkes çok şaşkındı.
BÖLÜM SONU
OY SINIRI - 3
YORUM SINIRI - 1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan set
General FictionTozkoparan dizi seti #1 LEYYAĞ (09.09.2023) #1 TOZKOPARAN İSKENDER (09.09.2023) #1 EFENAZ (13.09.2023) #1 ASYA (19.09.2023) #1 YAĞTU (25.09.2023) #4 ÇAĞTU (29.12.2023) #1 ÇAĞTU (05.05.2024) #2 ÇAĞANEFEAK (07.05.2024) #3 TUANANAZTİRYAKİ #1 EFNAZ (26...