BÖLÜM 11

735 33 66
                                    

Tuana'dan

Karavana girdiğimizde Alisa ile şok olduk. Çünkü buradaki manzara hiç iç açıcı değildi.

Alperen ve Deniz bir kenarda oturmuş, ağızları açık, ellerinde cips ile olanları izliyorlardı. Yağız Berat'ın üstüne çıkıp ona vuruyordu. Çağan ise ayırmaya çalışıyordu. Bende araya girip ayırmaya çalışsam da bir fayda etmiyordu. Alisa ise Alperen ile Deniz'in yanındaydı. En son var gücümle bağırdım.

"YETER, DURUN ARTIK!"

Benim bağırmamla tüm gözler bana döndü.

"Ne yapıyorsunuz siz? Neden kavga ettiniz?" dedim.

Karavandan içeri Leya girdi.

"Ne oluyor? Sesiniz taa dışarı geliyor?" diye sordu fakat içeri göz gezdirince olanları anladı.

Karavanda ki herkes ilk bana odaklandı. Karavandan çıt çıkmıyordu. Daha sonrasında herkesin gözü yavaş yavaş arkama kaydı. Bende arkama baktığımda Elif ablayı gördüm. Herkes transa geçmiş gibiydi. Elif abla bağırınca kendilerine geldiler.

" Çocuklar! Bu ne saygısızlık!? Bu karavanda ki herkes benimle geliyor!" dedi Elif abla.

"Eli-" tam ben ayırmaya çalışıyordum derken Elif abla lafımı böldü.

"Kimseden itiraz istemiyorum. Herkes beni takip etsin" dedi ve karavandan çıktı. Bizde yavaş yavaş takip ettik.

Arkama sinirli bir bakış atıp önden yürümeye devam ettim.

Onlar yüzünden bende ceza yiyecektim. Neden kavga ettiler ki acaba? Neyse sonra Deniz'e sorarım. Yağız 'a soramam çünkü o anlatırken tekrar sinirlenip dövebilir.

Ben bu düşüncelere dalmışken çoktan gelmiştik. Elif abla konuşmaya başladı.

"Evet çocuklar, kavga sebebini anlatın."

"Hocam benim bir suçum yok."
"Hocam ben yeni gelmiştim."
"Bana bu kuduz saldırdı hocam."
"Sensin lan kuduz."
"Ben ayırmaya çalıştım."

Herkes aynı anda konuşmaya başlayınca Elif abla tekrar bağırdı.

"YETER! Susun ve sıra sıra anlatın." dedi ve ilk başta olan Alperen'e baktı.

"Hocam şimdi herşey normaldi. Berat Yağız'a kışkırtıcı sözler söyleyince Yağız daha fazla dayanamadı daldı. Yani Berat'ta da hata var. Yağız' ı papatya tarlasına atsak sinirinin geçmeyeceğini biliyor, bilerek sinirlendiriyor."

Bu sözün üstüne ben, Alisa ve Deniz kafamızı başka taraflara çevirip gülmemeye çalıştık. Elif abla bu sefer de Alperen'in yanındaki Deniz'i işaret etti.

" Aynen Alperen'in anlattığı gibi oldu hocam. "

Elif abla bu sefer Çağan'a baktı. Ve Çağan anlatmaya başladı.

"Hocam ben uyuyordum. Seslere uyandım. Uyandığımda bu ikisi kavga ediyordu. Sonra Tuana geldi, sonra Leya geldi, sonra siz geldiniz."

Bu sefer de bana baktı Elif abla.

"Hocam biz Alisa ile karavandan biraz uzakta sohbet ediyorduk. Sonra karavana gittik. Baktığımız da bu Yağız ile bu kavga ediyordu. Ben ayırmaya çalıştım ama olmadı. En son 'YETER!' diye bağırdım. Sonra sesler kesildi. Benim arkamdan Leya geldi. Bunlar transtaydılar. Sonra siz geldiniz. " dedim ve sustum.

Elif abla başını hafifçe aşağı yukarı sallayıp Berat'a döndü.

" Hocam ben instagram da geziyordum. Bir fotoğraf çok ilgimi çekti. Yağız'a gösterdim ve bir şey sordum. Bu kuduz da hemen bana saldırdı. " dedi cümlenin sonlarında Yağız'a bakarak.

Tozkoparan setHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin