BÖLÜM 12

763 35 40
                                    

Alisa ile ses kaydını dinlemiştik. Ben bişey çıkmaz diye düşünürken bir sonuç çıkmıştı. Ve bu sonuç şok ediciydi.

"Alisa ben duyduklarıma inanamıyorum."

"Bende Tunii."

"Tekrar dinleyelim."

"Tamam açıyorum." dedi Alisa ve ses kaydını başlattı.

"Nerede bu lanet telefon ya? Hah sonunda buldum. Eee bu açılmıyor. Şifreyi mi değiştirdi acaba? (telefon çalma sesi) hah alo telefon açılmıyor. Şifresini biliyor musun? Nasıl bilmezsin? Te allam ya. Dur bekle kapatma deneyeceğim. Oh açıldı. Tamam ya ne mızmızlandın kaldırıyorum engeli. Sen önce git şüphelenmesinler. Kapa kapa. Sonra teşekkür edersin. "

Bu ses Leya'nındı. Leya kimle konuşuyordu ki? Sürekli engelleri açan Leya'mıydı şimdi?

"Alisa bu gerçek mi? Cidden Leya mı kaldırmış engeli?"

"Öyle görünüyor. Ama ben başka bir noktaya takıldım."

"Neye takıldın?"

"Leya'nın konuştuğu kişiye."

"Harbiden Alisa ya. Kimdi acaba o?"

"Evet keşke ismini söyleseymiş."

"Keşke."

FLASHBACK

Leya'dan

Elif hocadan izin alıp karavana gittim. İlk masanın üstüne baktım, sonra koltuklara. Fakat telefon hiçbir yerde yoktu. Ah sinirlendim.

"Nerede bu lanet telefon ya?"

En sonunda bir minderin arkasında buldum. Telefonu açtım fakat şifresi vardı. En son ki şifreyi denedim. Açılmadı.

"Eee bu açılmadı. Şifreyi mi değiştirdi acaba?"

Demek ki engel kalkınca şüphelenmiş. Çağan belki biliyordur diye onu aradım. Çağan'ın anonim olarak Tuana'ya yazdığını biliyordum.

"Hah alo telefon açılmıyor."

Çağan -- Eee

"Şifresini biliyor musun?"

Çağan -- Ben nereden bileyim Leya?

"Nasıl bilmezsin? Te allam ya."

Çağan -- Tuana basit düşünür ve sevdiği birşeyi yazar. Hmmm ne olabilir ki? Buldum şeyi dene 'yıldızlarabak4' kapat telefonu da fazla dikkat çekme

"Dur bekle kapatma deneyeceğim" dedim ve şifreyi yazdım. Açıldı.

"Oh açıldı"

Çağan -- tamam kaldır hadi engeli.

"Tamam ya ne mızmızlandın kaldırıyorum engeli."

Çağan -- dikkat çekme daha fazla.

"Sen önce git şüphelenmesinler"

Çağan -- tamam teşekkür ederim Leya.

"Kapa kapa. Sonra teşekkür edersin." dedim ve telefonu kapattım.

Karavanın kapısından kafamı uzatıp Tuana'ların olduğu yere baktım. Çağan oraya gidiyordu. Bir süre daha bekleyip karavandan çıktım. Telefonu elime aldım ki yalan söylediğimi anlamasınlar. Oraya vardığımda elif abla konuşmaya başladı...

Tozkoparan setHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin