BÖLÜM 10

733 37 60
                                    

Tuana'dan

Telefonun ötmesiyle kalktım. Alarm sanıp kapatacaktım ki baktığımda bir sürü mesaj gördüm. Hepsi aynı kişidendi
14unsahibi. İnstagrama girip mesajlara baktım.

14unsahibi - bugün setin var uykucu (6.40)

Erken kalkman gerek. (6.41)

14unsahibi - Hadi kalkkkk. Ben giyindim bileeeee                                                  (6.48)

14unsahibi - U
                       Y
                       A
                       N                            (6.50)

Tam 'sen kimsin?' diye yazacağım sırada engellediğimi hatırladım. Engelliyken bana nasıl yazabiliyordu?

-Ben seni engellememişmiydim? (6.56)

14unsahibi - Ohoo o iş kolay. Birisine açtırdım.

-Kime açtırdın?!

14unsahibi - Söyleyemem. Hadi kalk geç kalacaksın. Sen evden çıkana kadar yazarım sana.

Tekrar engelledim. Kimin engeli açtığını bulmam gerekiyordu. Telefondan alarmı kapattım. Tam 20 dakika sonra alarmım çalacaktı ki şu aptal beni uyandırana kadar. Gece hiç uyuyamamıştım. Erken kalkmam bir işe yarasın diye hazırlanmaya başladım.

                      & & & & & & & &

Çağan'dan

Saat 06:00 'da kalkıp hazırlandım. Kahvaltımı da yapıp telefonumu elime aldım. İnstagrama girip Tuana' nın hesabına girdim. Tam mesaj atacağım sırada mavi tiki görüp ana hesabımın olduğunu anladım. Hemen yedek hesaba geçip tekrar Tuana' nın hesabına girdim. Engel kalkmıştı. Hemen yazmaya başladım.

                     & & & & & & & &

Tuana'dan

Sete geldim. Dayım beni bırakıp gitti. Karavana girdiğimde Fotoromanfilm'in video çektiğini gördüm. Bu sıralarda baya video çekiyorlardı. Beni farkettiklerinde kamera bana döndü.

"Herkese selam arkadaşlar." dedim el sallayarak. Tam Yağız'ın yanına oturacakken biri seslendi.

"Tuana gel benim yanım boş" dedi. Diyen kişiye baktığımda Çağan olduğunu gördüm. Ne yapıyordu bu çocuk?.

Kameralar olduğu için oturdum. Fakat video bitince Yağız'ın yanına geçecektim.

"Evet arkadaşlar sırasıyla ekipten kimle ok atarsın?, kimle tatile gidersin?, kimle sırrını paylaşırsın?, soldan başlayalım. Evet Yağız?"

"Tuana ile ok atarım çünkü o ok atamıyor her türlü yenerim. Deniz ve Alperen ile tatile giderim çünkü eğlenceliler. Alisa ve Tuana ile de sırrımı paylaşırım."

Yağız' ın sette 4 arkadaşı vardı. Zaten Berat, Çağan ve Leya ile bir daha arkadaş olacağını sanmıyorum.

" Güzel. Evet Alisa sıra sende. "

" Deniz ile ok atarım. Alperen, Deniz, Yağız ve Tuana ile tatile giderim. Ayy çok iyi olur bir ara gidelim cidden. Ve tekrar Tuana, Yağız, Deniz, Alperen sırrımı paylaşırım."

"Evet sıraaaa Denizde."

"Bende Alisa ile ok atarım. Alisa ve Alperen ile tatile giderim çünkü bu ikisi ikiz olduklarından baya sinirliler. Alisa, Tuana, Yağız ve alperen ile sırrımı paylaşırım."

Tozkoparan setHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin