0

86 13 19
                                    

Maalesef ki yine alarmın sesiyle uyandım. Zorda olsa kalktım ve banyoya gittim. Dağılmış saçlarıma,şişmiş gözlerime baktım. Ucube gibi görünüyordum. Kimse ciddiye almazdı beni. Hazırlandım ve okula doğru yürümeye başladım. Okula geldim, hızlı adımlarla en arka sıraya geçtim. Sınıftakilerin sınıfa yeni biri geleceği hakkında konuştuklarını duydum. Umursamadım ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Şarkı bitmeden zil çaldı. Kimya hocası,yanında uzun boylu,kumral bir çocukla geldi. Bayan Seo "Günaydın çocuklar, sınıfa yeni bir arkadaşınız geldi. Tanıtabilirsin kendini canım."  Kumral çocuk "Adım Lee Know, bana Minho diyebilirsiniz." dedi ve içtenlikle gülümsedi. Gözleri parlıyordu,yıldız gibi. Bayan Seo'nun söylediği gibi yanıma oturdu. Kafamı sıraya gömdüm ve uyumaya başladım. Dün gece benim için oldukça yorucuydu,uykumu alamamıştım. Tatlı uykumdan birinin beni izlediği düşüncesiyle kalktım. Yıldız gözlü çocuk bana bakıyordu. Ona garip bir ifadeyle bakıp,kafamı geri sıraya koydum. 

|

|

|

|

Okul bitmişti,eve doğru yürüyordum. Markete girdim ve ramen bölümüne ilerledim. Yıldız gözlü çocuk ordaydı. Beni gördü ama kafasını hızlıca çevirdi. Et aromalı ramen alıcaktım. Ama çok yukarıdaydı. Parmak ucuma kalktım fakat hala uzanamıyordum. Adım sesleri bana yaklaştı ve bir el rameni aldı. Şeftali...Şeftali gibi kokuyordu. Arkamı döndüm,iki tane yıldız göz beni karşıladı. Rameni bana uzattı. Başımı eğip kasaya gittim. Hemen eve gitmek istiyordum. Yeni insanlarla tanışmayı sevmiyordum çünkü onlara çabuk bağlanıyordum. Eve doğru koşar adımlarla gidiyordum. Arkamdan birisi "Hey!.." diye bağırdı. Yıldız gözleri olan çocuktu,başımı çevirdiğimde bana doğru geldiğini gördüm. "Merhaba...Şey? " dedi meraklı gözlerle. "Jisung,Han Jisung." diye ekledim. Gülümsedi ve tam birşey söyleyecekken telefonu çaldı. Telefonu açtı ve arkasını dönüp bir şeyler mırıldandı. Ardından bana döndü. "Şimdi gitmem gerek. Daha sonra görüşelim mutlaka Jisung." dedi gülümserken. Kafamı sallamakla yetindim ve yoldaki beyaz arabaya binişini izledim. Gün batarken eve doğru ilerledim. İçeri girdim ablam daha gelmemişti. Yukarı çıktım,üstümü değiştirdim ve yatağa uzandım. İnstagram'a girdim birisi bana istek atmıştı. Nerden bulmuştu beni? 

                                                 İCatLeeKnow seni takip etmek istiyor

                                                       Kabul Et                          Reddet

Lee Know demek ha. Kabul ettim. Aşağı indim ve ramen için suyun kaynamasını beklerken anahtar sesi geldi. Ablam gelmişti. " Hoşgeldin noona." dedim ona sarılırken. " Hoşbuldum Han'ım. Keyif mi yapıcaktın bensiz?" dedi sorgulayıcı gözlerle. Kıkırdadım ve "Hayır tabiki. Sana da yapalım birlikte." Gülümsedi ve mutfağa gittik. Ramenimizi yedik. Ablam odasına çıktı. Ablam farklıydı herkesten. İnsanların aksine bana destek oluyordu. Psikolog gibiydi. İntihar etmek istediğimi ve hayattan zevk almadığımı biliyordu. Geceleri beni kontrol ediyordu. Her hareketimi dikkatle izliyordu. Mutfağı toparladım ve odama çıktım. O sırada bildirim sesi geldi. Telefona baktığımda yıldız gözlü çocuk bana mesaj atmak istiyordu. Kabul ettim. Uykudan gözlerimi açamıyordum ama ona rağmen balkona çıktım. Derin bir nefes aldım ve aşağı baktım. Çok sessizdi. Eğer atlarsam kafamın tam direğe denk geldiğini hayal ettim. Sinir bozucuydu. Bende biraz daha kenardan atlardım. Rüzgar şiddetlendi. Rüzgar beni rahatlatıyordu. Telefona baktım Minho'dan bir sürü mesaj vardı. Tanışmak istiyordu benimle. Ama ben istemiyordum. Belki de gurur yapıyordum. En son biriyle tanıştığımda sonu iyi bitmemişti. Buna rağmen ders almamış hala insanlara çok çabuk güveniyordum. Sandalyeye oturdum ve İnstagram'a girdim.

İCatLeeKnow:

Selam Jisung      (17.23)

Ben Minho        (17.24)

Orda mısınnn????        (17.26)

Tanışmak istiyorum seninle.        (17.27)

Hobilerin nelerr?????         (17.28)

:j_on3s

(19.30)        Pardon geç cevap verdim.

(19.31)         Hobim yok.

İCatLeeKnow:

Sorun yok     (19.31)

Benimde çok hobim yok.     (19.32)

Ama gitar çalmayı ve yemek yapmayı severim.     (19.33)

:j_on3s

(19.35)     İyi

Uykum kaçmıştı. Bende günlük yazmaya karar verdim. Uzun zamandır yazmıyordum. İçimi döküyordum işte. Ablam hep çok güzel yazılar yazdığımı söylerdi. İyi hissetmem için söylediğini dile getirdiğimde hep bana öyle bir şey olmadığını söylerdi. Yazamıyordum işte. böyle düşünürken masaya kafamı yaslayıp günlüğümü yazıyordum. Gözlerim kapanıyordu. Dayanamayıp gözlerimi kapattım. Derin uykumdan ablamın güzel sesiyle uyandım. Hemen kalktım ve saati sorduğumda " 3 buçuk aşkım. Çok üşümüşsün hemen yatağına yat. İyi geceler birtanem bir şey olursa çağır beni tamam mı? " dedi. Kafamı salladım ve yatağıma gidip yattım. Hasta olmamam için dua ederken nasıl uyuyakaldığımı bilmiyordum.

Neden? / MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin