Jisung kanser olalı 1 ay olucaktı. Jisung çok değişmişti. Çok halsizdi,soğukkanlı ve sinirli bir insandı. Minho ise Jisung için üzülmesi gerekirken aksine çok mutluydu. Minho aldatıyordu onu. Kullanmıştı başından beri. En başından beri sevmiyordu,hatta nefret ediyordu ondan. Jisung ile olan bulışmalarından,temaslarından sonra banyoya girer iyice temizlerdi kendini. O derece sevmiyordu onu.
Minho Jisung'tan ne kadar nefret ediyorsa Jennie'de bir o kadar nefret ediyordu ondan. Jisung'a yalan söylediği için suçluluk duyuyordu. Aslında hiç gözü tutmamıştı. Başından beri sevmiyordu Minho'yu. Minho tehdit etmişti Jennie'yi. "Kardeşini terk etmemi istemiyorsan aramıza girme. Zaten 1-2 yıl sonra terk edicem onu. Oh tabiki o zamana kadar yaşarsa." Ardından kahkaya atıp gitmişti. Jennie berbat hissediyordu kendini. Jisung'a ne kadar ayrılması gerektiğini söylese de dinlemiyordu kardeşi onu.
Jisung anlayabiliyordu ablasını. Nasıl hissettiğini. Ama yine de Minho'nun yanında olmasını istiyordu. Yalandan da olsa elini tutmasını,belini kavramasını,sıcacık yatakta sarılarak uyumalarını istiyordu. Bunun için para bile verirdi ona. Çok iyi oynamıştı rolünü. Çok iyi kullanmıştı Jisung'u. İlk defa bu kadar bağlanmıştı birisine. Ama o bile sahteydi. İnsanları anlamıyordu. Neden birilerinin duygularıyla oynamaktan zevk alıyorlardı? Neden insanları üzüyorlardı?
Minho nefret ediyordu Jisung'tan. Bir iddia sonucu çıkmıştı hatta evlenmişti onunla. İddanın bitmesine 1 yıl vardı. İddia sonucu 10 milyon won kazanacaktı. Minho için para herşeydi. Herşeyi yapardı para için. Jisung'a temas etmeyi bile göze almıştı. İntihar etmesini önlediği için nefret ediyordu kendinden. Gaylerle aynı ülkede bulunduğu düşüncesi bile çıldırtıyordu onu.
¦
¦
¦
¦
Jisung odasında saçlarını tarıyordu. Neredeyse olmayan saçlarını. Kocasının elinin değdiği saçları çmpe atmak kötüydü. Mecburdu ama. Ablası izin vermiyordu saklamasına. Ablasından gizli bir tutam saklayabilmişti. Sevdiği adam için kutu hazırlıyordu. Mektup yazmaya başlayacaktı bu gece. Minho zaten güneş doğarken geliyordu. Bol bol vakti vardı yani. Sevdiği adam ve ablası için tutunmaya çalışıyordu. Ama elleri acımıştı tutunmaktan. Bırakması lazımdı yakında. Belki 1 hafta sonra,belki de yarın. Ama kutuyu hazırlamadan bırakmak istemiyordu ellerini.
Çok korkuyordu sevdiği adamı son kez öpmeden önce ölmekten. Her zerresiyle seviyordu Minho'yu. Ablasına ilk kez Minho'dan bahsettiği gün dün gibi aklındaydı. Çıkma teklifi ettiğinde ki o heyecanı,sevinci aklından çıkmıyordu. Ama şimdi sevdiği adamın ona böyle davranması üzüyordu onu. Minho'nun onu sevmediği düşüncesini aklına bile getirmek istemiyordu. Biliyordu kullanıldığını. Ama Minho'nun buna zorunda olduğunu düşünüyordu. İsteyerek yapmazdı yoksa. Dimi?
¦
¦
¦
¦
Çekmecesinden kalemine uzandı. Masa lambasını açtı ve "Sevgilime..." diye başlık attı. Uzun zaman olmuştu yazı yazmayalı. Özlemişti. Yazmaya başladı Jisung. İçinden geçenleri,söylemeye cesaret edemediği şeyleri yazmaya başladı. O kadar çok dalmıştı ki kapı sesini duymamıştı. Kapı açıldı birden. Minho masa başında yazı yazan Jisung'u görmeyi beklemiyordu. Şaşırmıştı. Hemen rolüne geri dönüp "Sevgilim? Neden uyumadın? Uyuman lazım hemen. Bak iyileşemezsin,sonra da Fransa'da ki o dükkana gidemeyiz." Jisung gülümsedi sadece. Bu Minho'yu çok seviyordu. Diğer Minho'yu bir o kadar sevmiyordu. Tahmin ediyordu nasıl birisi olduğunu. Kaba,paragöz ve manipülatif yanını hiç göstermemişti. Ama romantik,sevgi dolu ve komik Minho'yu sahte de olsa görüyordu her gün. Sahte de olsa arkadaşlarına bu yanını gösterdiğini sanmıyordu. Az da olsa şanslıydı.
Hiçbir şey demeden yatağa uzandı Jisung. Sevgilisini bekliyordu. Belki son sarılışı olucaktı. Ama yinede sevgilisinin kollarında uyumaya ihtiyacı vardı. Kakaolu duş jelinin kokusunu ciğerlerine çekmeliydi. Fotoğraf çekmek istedi bir anda. Minho ıslak saçlarıyla 'Sevgilisinin' yanına yattı. Jisung telefonunu Minho'ya uzattı. Konuşmaya hali bile yoktu. Minho kamerayı açtı ve sevgilisine sarılırak fotoğraf çekmeye başladı.IMeowSung
I hope this won't be the last darling...
❤️3 💭0
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? / MinSung
Short Storyİntihar düşüncesi olan ve hayattan zevk alamayan Jisung,bir gün onun hayata bağlanması için herşeyi yapan Minho'yla tanışır...