3

42 11 31
                                    

ICatLeeKnow

@İMeowSung  <3333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@İMeowSung <3333

❤143 🗨50

İMeowSung: <143

Channiejen3: Hanım benim çok yakışıyorsunuz.

Minho'yla buluşmuştuk. Günüm çok güzel geçmişti. İkinci kez bir günde bu kadar gülmüştüm. Hemen alışmıştım ona. Ayrıca neden o gün çilekli parfüm sıktığını sorduğumda biraz dalga geçti. Ama cevabımı almıştım. Birisini memnun etmek için veya birisine çıkma teklifi edeceği zaman sıkarmış. Babasından öğrenmiş bunu. Tatlı bir alışkanlık. Birbirimizi tanıdık bu buluşmada. Nelerden hoşlandığı,neleri sevmediği falan. Beni lunaparka götüreceğine söz verdi. Kalabalık yerleri sevmediğimi ve anksiyetemin olduğunu söylediğimde anlayışla karşıladı. Bana aşçı olmak istediğini söyledi. Bende söz yazarı olmak istediğimi söyledim. Şaşırdı ve bir gün birlikte şarkı söyleyeceğiz dedi. Güzel bir histi sevilmek ve sevmek. Doğru adama aşık olduğumu anladım. Umarım ilerde pişman olmam diye geçirmiştim içimden.

10 Ay Sonra

|

|

İMeowSung

İyi ki doğdun,iyi ki benim ablamsın seni çok seviyorummm <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi ki doğdun,iyi ki benim ablamsın seni çok seviyorummm <333

❤30 🗨3

Channiejen3: Bende seni seviyorum iyi ki senin ablan olmuşum aşkımmm.

ICatLeeKnow: Aynen iyi ki doğdun Jisoo.

İMeowSung: Jisoo mu?

Jisoo kimdi? Neden Minho Jisoo yazdı? Ablamın adını bilmiyor muydu? Yoksa beni aldatıyor muydu? Neden aldatıyor olucaktı ki? Minho beni çok seviyordu? Dimi?

Jisung bunu kafasına takmadı ve Minho'dan mesaj aldı. "Aşağıdayım gel sahile gidelim." Şaşırmıştı Jisung hızlıca giyindi ve aşağı indi. Turuncu saçlı sevgilisini görünce kalbi adrelaninle taşmış,ölmeyi bekleyen bir geyiğin kalbi gibi kalbi hızlı atıyordu. Çok aşıktı ona. Her hareketine aşıktı onun. Herşeyine.

Sevgilisinin incecik beline sarıldı Minho. Bugün çilekli parfümünü sıkmıştı. Jisung çilek kokusunu ciğerlerine çekti. Ona evlenme teklifi mi edecekti? Bir şey demeden arabaya binip sahile doğru yol aldılar. Jisung çok heyecanlıydı. Sahile geldiklerinde Minho heryeri süslemişti. Jisung önden ilerliyordu. Minho bir anda Jisung'a sarıldı. Boyunu öpücüklerle süsledi sevgilisinin. Minho sevgilisini kendisine çevirdi ve diz çöktü. " Benimle evlenir misiniz Bay Han? " Resmi bir şekilde konuşmak aralarında bir şakaydı. Böyle söyleyince gözleri dolmuştu Jisung'un. "Evet evlenirim Bay Lee." Dedi titreyen sesiyle. Minho bir çırpıda sarıldı eşine.

İMeowSung

Aşkımmm <33333 Beni hiç bırakmama dileğiyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşkımmm <33333 Beni hiç bırakmama dileğiyle...

30 🗨2

ICatLeeKnow: <3

Channiejen3: Çok çabuk büyüdün hayatım. Gururlu bir anneyim şuan. Umarım hiç ayrılmazsınız. <3333

Düğün günü gelmişti. Jisung kendini durduramıyordu. Hemen evlenmek istiyordu. Salona geçtiler ve imzayı attılar. Jisung ona dolu gözlerle bakan ablasının yanına gitti. Sıkıca sarıldı ona. Ağzından " Ağlama abla sık sık ziyaret edicem seni merak etme." sözcükleri döküldü. Bir süre sonra düğün bitmişti. Yeni evlenen çift evlerine gitmişlerdi.

2 Yıl Sonra

Minho ve Jisung mutlu ve evli bir çiftti. Jisung çok seviyordu Minho'yu. Ama Minho için aynı şey söylenemezdi. Soğuktu Jisung'a karşı. Ablası biliyordu herşeyi. Ayırmalıydı ikisini ama yapamıyordu. Jisung istemiyordu. Saçları dökülmeye başladı zamanla. Ablasının zoruyla hastaneye gittiler. Jisung sevgili eşine hastaneye gittiğine dair bir mesaj attı. Ama Minho endişelenip bir sürü mesaj atmak yerine sadece "tm" yazmıştı. T ve m harfi. Anlam verememişti bu hareketine. Tam yazıcakken doktor onları çağırdı. Hızlı adımlarla doktorun yanına gittiler. Doktor birkaç kan testi istedi. Sonuçlar çıkana kadar kahvaltı yaptı ablasıyla.

Jennie ayırmak istiyordu onları. " Bak Jisung üzülmeni istemiyorum. Lütfen boşan o adamdan bilmiyorsun neler yaptığını." Jisung kafasını hızlıca iki yana çevirdi. " Anlamıyorsun abla. O beni hayata geri döndürdü. O olmasaydı ölmüş olucaktım. Mezarımın başında ağlıyor olacaktın. Hem bu kadar büyük ne yapmış olabilir?" Jennie iç çekerek " Aldatıyor seni. Hem de kullanmış bu zamana kadar. Telefonla konuşurken duydum. İyiliğini istiyorum senin. Lütfen Jisung lütfen." Ne saçmalıyordu ablası. Minho asla öyle bir şey yapmazdı. "Minho yapmaz öyle şey o beni seviyor. Neden yapsın öyle birşey? Neden aldatsın beni? O eşcinsel bir kızdan hoşlanmaz." Demişti sindiremiyordu. Minho yapmazdı. Kullanmazdı onu. Ama kime göre kullanmazdı? Minho diğer tarafını göstermemişti ona. Uzun bir sessizlik oldu. Test sonuçlarına bakmaya gitti abla kardeş.

"Evet doktor bey nasıl sonuçlar?" Dedi Jennie. " Jisung Bey kan kanserisiniz. Tedaviye yarın başlayalım. 1 ay sonra da kemoterapiye başlayacaksınız. Ben saçlarınızı kesmenizi öneririm. Psikolojiniz için iyi olmaz." Jisung duymuyordu doktoru. Bulanıktı etraf. Yanağından iki damla yaş süzüldü aşağı.








Oy verinnnnnn sizleri seviyorummmm <333333

Neden? / MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin