5

53 6 20
                                    

Jisung uyandığında Minho'nun yanında olmamasına alışmıştı. Ama bugün garip bir şekilde Minho yanındaydı. Belki o erken uyanmıştır diye saate bakmaya karar verdi.

13.03
1 Eylül 2017
İnstagram: JisChu5 size mesaj göndermek istiyor.

Bu kimdi? Jisung'u nerden bulmuştu? Neden ona mesaj atmak istiyordu? Yoksa o....

"Günaydın uyuyan güzel." diyerek sarıldı sevgilisine Minho. Jisung şaşırmıştı. Neden bu saatte evdeydi? Normalde restoranta gitmesi lazımdı. Bir işler çeviriyordu yine. Belli etmeden karşılık verdi Minho'ya. Uzun zamandır böyle içtenlikle sarılmamışlardı birbirlerine. Jisung dünden razıydı zaten. Ama Minho için aynı şey söylenemezdi. Minho sadece bugünlük vakit geçiricekti onunla. Dün gece o saatlere kadar uyanık olduğunu görünce az da olsa acımıştı ona. Kahvaltı yaptıktan sonra dışarı çıkacaklardı.
Minho ilk önce parka sonra da lunaparka götürecekti onu. Biliyordu anksiyetesi olduğunu. Hafta içi olduğundan çok kalabalık olmazdı. Bilerek hafta içi getirmişti. Eve erkenden gidip 'sevgilisiyle' güzel bir gece geçirmeyi planlıyordu.
Parka doğru yavaş yavaş yürüyorlardı. Rüzgarlıydı hava. Tam Jisung'un istediği gibi.

Park bomboştu. Jisung banka tam oturacaktı ki Minho onu salıncağa doğru götürdü. İlk önce onu bindirdi. Sonra kendisi oturdu salıncağa. Yavaş yavaş sallanıyordu ikiside. O kadar sessizdi ki tırtılın yaprak yeme sesi duyuluyordu. Güzel bir sonbahar günüydü. Rüzgarlı... Minho,pamuk şeker satan amcayı gördü. Salıncaktan kalktı ve amcaya doğru yürümeye başladı. Mavi bir pamuk şeker aldı ve Jisung'a gülümseyerek yaklaştı. Jisung elini uzattı almak için. Fakat Minho pamuk şekeri arkasına sakladı ve yanağını gösterdi. Jisung gülümseyerek öptü yanağını. Minho arkasında pamuk şekeri paketinden çıkardı ve Jisung'a uzattı. Biliyordu maviyi çok sevdiğini. Jisung pamuk şekerini bitirince arabaya ilerlediler.

Sahilin hemen yanındaydı lunapark. Kalabalık değildi. Jisung için idealdi.
Yine Minho'nun sahte sevgisini hissetmişti. Biliyordu ama yinede güzel hissediyordu işte.  Çok aşıktı Minho'ya. Her zerresine aşıktı. Üzücüydü,tek taraflıydı çünkü.

Eve varmış,yatakta sarılıyorlardı birbirlerine. "Çok aşığım sana,herşeyini seviyorum. İlk görüşte vurulmuştum sana. Belki şuan beni sevmiyorsun ama ben seni çon seviyorum sevgilim." Gözleri kocaman açılmıştı Minho'nun. Hiç beklemiyordu. Hazırlıksız yakalanmıştı. Bu geceyi sevgilisiyle geçirecekti. Söz vermişti ona. "Bende seni çok seviyorum güzelim. Sınıfa girer girmez dikkatimi ilk sen çekmiştin. Çok güzeldin,uyumluydun. İnsanlara kolay kolay alışamadığını biliyordum. Ama seninle konuştukça anladım ki çok sıcakkanlısın bebeğim."  Gözleri dolmuştu Jisung'un. Gözleri parlamıyordu. Ufacık bile bir parlama yoktu. Dudakları farklı,gözleri farklı şeyler söylüyordu. İç çekti Jisung. Son kez sevgilisine baktı ve gözleri kapattı. Sonsuza dek olmasını dileyerek.

Uyandığında saat 3 buçuktu. Minho yoktu yanında. Her zamanki gibi. Sonra aklına bir kız ona mesaj isteği gönderdiği aklına geldi. Telefonunu açtı ve isteği kabul etti. Kızın profilini açtı ve bakmaya başladı.

JisChu5:

   Afiyet olsun bana.
❤️:200💭58
Chununrameni: AŞK KADIN ÇOK GÜZELSİN.

Cidden çok güzel bir kadındı. Bütün erkeklerin peşinden koştuğuna yemin edebilirdi Jisung.

JisChu:

Bir date ha??
❤️265💭198
Askadınımjis: KİMİNLE??

Date'e çıkmış. Kiminle çıktı acaba? Bir sürü fanı vardı. Bakalım mesleği neymiş. Oh model demek. 1.70 boyunda,45 kilo. Vücudu da çok güzel. Jisung'tan daha mı güzeldi? Yoksa Minho onu bu kadınla mı aldatıyordu? Korkunçtu. Sevgilisinin seni aldattığı kadın ona mesaj atıyordu. Karar vermişti Jisung. İntihar edicekti yakında. Belki yarın ederdi. Minho zaten eve gelmiyordu bile. Umrunda olmazdı. Ama ondan önce kutuyu hazırlamalıydı.

Telefonu masanın üzerine koydu ve mektubunu yazmaya devam etti. Yazarken gözleri doluyordu. Bazense gülüyordu. Nefes alamıyordu artık. Alabilecek gücü kalmamıştı. Karar vermişti. Yarın Minho eve gelmeyecekti. O yüzden akşamüstü ilaçlarının hepsini içecekti. Atlamayacaktı aşağı. Ama balkonda ölücekti,rüzgar saçlarını savururken.
Uykusu gelmişti. Mektupta bitmişti zaten. Yatmadan önce post atıcaktı.

IMeowSung:


Çok güzeldi sevgilim. Teşekkürler herşey   içinn.
❤️0  💭0

Mektubu kutuya koydu ve kurdele ile bağladı sıkıca. Yatağın altına eğildi ve kutuyu ileri ittirdi. Sonrasında güzel bir uykuyu hakkettiğini düşündü. Yarın zaten sonsuza kadar uyuyacaktı...
¦
¦
¦
¦
¦
¦
¦
¦
¦
¦
¦
¦
Oy vermeyi unutmayınnn bol bol yorum yapın aşklarım.
3 buçuk saattir fotoları ayarlamaya çalışıyorum keisn yine boşluk oluvak idare edin lütfen. Muah muah

Neden? / MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin