Okula gitmek istemiyordum. Ama nedense bir şey olucakmış gibi geldi. Sırf bu yüzden kararımı değiştirdim. Hızlıca okula gittim. Ablam erkenden işe gitmişti. Okula geldiğimde sınıfta sadece Minho vardı. Beni görür görmez sıkıca sarıldı bana. Bende ona sarıldım. Çok güzel kokuyordu. Bu sefer şeftali değildi. Çilekti. Neden değiştirmişti? Bir anda yüzünü boynuma gömdü. Elleri belimi kavradı ve boynuma öpücük konudurdu. Bir sürü hemde. Kalbim fırlayacaktı şimdi. Kulağıma "Benimle çıkar mısın? Seni seviyorum güzelim." Diyerek fısıldadı. Kendimden uzaklaştırdım onu. Gözlerine baktım. "Düşünmem lazım." Dedim sessizce. Kafasını salladı. Morali bozuldu hemen. Küçük çocuk gibiydi. Yerlerimize oturduk. Zil çaldı ve hoca içeri girdi. Kafamı sıraya koydum. Uyuyamıyordum ama. Minho beni izliyordu. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
|
|
|
|
Uyandığımda hoca yeni çıkıyordu. Minho,bana bakmadan hemen aşağı indi. Bende teklifini düşündüm. Aklıma telefon numaramı vermek geldi. Defterimden bir parça kopardım ve numaramı yazdım. Defterinin arasına koydum. Başımı pencereye çevirdim. Tam o sırada Minho elinde iki tane muzlu süt ve böğürtlen aromalı kremalı kekle geldi. Yanıma oturdu. Muzlu süt ve böğürtlenli kremalı kekin favorim olduğunu nerden biliyordu? Sütü ve keki bana uzattı. Şaşkınlıkla aldım ve " Bunların favorim olduğunu nerden biliyorsun? " diye sordum. "Kuşlar söyledi. Çocukluğundan beri ablandan sonra en sevdiğin ikiliymiş." Ağzım açık kalmıştı. Kesin ablam söyledi diye düşünürken elleri çenemle buluştu. Ve ağzımı kapattı. Ellerini çektiğinde gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Bu halimi görünce kahkaha attı. Gülüşü çok güzeldi. Aşık olmuştum. Hem de çok fena. Bu sefer ki ilişkimin daha iyi ilerleyeceğini hissediyordum.
|
|
|
|
+82 *** *** ** **:
Han jisung?
Han-Ji'mmmm:
Lee know?
Lino'mmm:
Düşündün mü cevabını?
Bak seni hayata döndüreceğime yemin ediyorum.
Belki eski ilişkilerinde kötü şeyler yaşadın.
Bunları unutturacağım sana.
Aksine daha güzel anılar aklına kazıyacağım.
Kolundaki o izleri sileceğim.
Benimle çıkar mısın ince belli çocuk?
Han-Ji'mmmm:
Evet seninle çıkarım yıldız gözlü çocuk.
Beni ilk gördüğünde belim mi ilgini çekti?
Lino'mmm:
Seninle ilk tanışan herkesin ilgisini çeker o ince belin.
Özledim seni.
Yarın buluşalım mı?
Okulun ordaki parkta,saat 1 buçukta.
Han-Ji'mmmm:
Ablama sormam lazım.
Bende seni özledim.
:)))
Lino'mmm:
Tamam aşkım .
Ben yatıcam şimdi.
İyi geceler güzelim.
Han-Ji'mmmm:
Tamamdır.
İyi geceler linom.
Mesajı atar atmaz aşağı indim. Ablam izin vericekti zaten. Ama ona sevgilimin olduğunu söylemem lazımdı. Aşağı indiğimde ablam mutfakta bulaşıkları topluyordu. "Abla sana bir şey söylemem lazım." Bana bakmadan "Sevgili oldunuz ve yarın buluşucaksınız." Şaşkınca ona baktım. "Minho'nun bana dediği kuş sen misin? " Dediğimde kafasını salladı. "Güveniyorum ona. Ailesini araştırdım. Güvenli birisi merak etme. O yüzden çoğu şeyi anlattım ona." Minho'ya hala güvenim tam değildi. Evet onu seviyordum ama eski ilişkimden dolayı güven problemim vardı. Masaya oturduğumda ablam da yanıma oturdu. "Biliyorum hala güvenemiyorsun ama bir şans ver bir kaç hafta olsun. Eğer hala öyle hissediyorsan ayrılırsınız. Anlayışla karşılar seni merak etme aşkım." Ablama güveniyordum. Kafamı salladım ve biraz sohbet ettikten sonra odama çıktım. Uykudan açamıyordum gözlerimi. Kafamı yastığa koyar koymaz uyumuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden? / MinSung
Short Storyİntihar düşüncesi olan ve hayattan zevk alamayan Jisung,bir gün onun hayata bağlanması için herşeyi yapan Minho'yla tanışır...