10

98 18 38
                                    

|Midoriya|

Mina: 7'i 8'i öpsün

Ne? 7'i bendim peki sekiz kimdi? Kimi öpücektim? Gözlerimi diğerlerinde gezdiriyordum ve Kaminari-kun sırıtarak konuştu.

Kaminari: ben 7 numarayı midobroya verdim yani o birini öpücek

Kacchan aniden kafasını bana çevirdi bende ona çevirdiğimde gözlerimiz buluştu. Yoksa.. olamaz değil mi? Kacchan olamaz değil mi? Ya da olabilir mi?  Kirishima yerinden Kacchanın yanına eğildi ve çubuğunda yazan sayıya baktı.

Kirishima: görünüşe göre Midoriya Bakugo'yu öpücek~

Şuan kızardığıma o kadar eminim ki gerçi Kacchanda bendenayrı görünmüyordu. Mina-sanın beni dirseği ile dürtmesi ile ona baktım.

Mina: hadi Midoriya görevi yapmak zorundasınn~

Dedikten sonra beni ayağı kaldırmak amacıyla hafifçe ittirdi. Ayağa kalktım ve Kaccha'nın yanına gittim. O kadar kızarmış ve utanmıştım ki domateslere taş çıkartıdım. Gözlerimizi birbirimizden bir saniye bile ayırmıyorduk. Yüzüne doğru eğildim nefeslerimiz birbirine çarpıyordu. Ç-çok yakınız... Hızlı bir şekilde dudaklarımı yanağına değdirdim ve kendimi geri attım. Elimi enseme attım şuan hem kızarıyor hem utanıyor kemde Kacchanın birşey dememesine şaşırıyordum duygularım çorbaydı. Mina-san Kaminari-kunun kulağına fısıldadı.

Mina: kami çektin değil mi!?

Kaminari: tabikide!

Kacchan aniden oturduğu yerden kalktı ve merdivenlere doğru gitti.

Jiro: nereye gitti bu şimdi?

Sero: kendini çekmeye gitmiştir EKWVANSHWBJWBWKQV

Dedikleri şeyle tekrar kızardım ve kalktığım yere geri oturdum.
Birkaç tur oyuna devam ettik sonra da odalarımıza çıktık. Yatağıma uzandım hala olan şeyleri düşünüyordum. Kacchan'ı öptüm? Aklıma geldikçe kızarıyordum...

"💥Bakumido operasyonu🥦"

Sero
Mina keske 7i 8i ile opussun deseydin skcwakscwnscjwqa

Kaminari
Oyle deseydi bakugo bu sefer gotune roket sokup giderdi gsjsfakcsjqvsvjc

Mina
Abartmayin biz burda aralarini yapmaya calisiyoz
Opusme sevgililik onlara kalmis
(ki ben planladiysam onlarda olucak hihihihhh)

Kirishima
Ddjeivxwyzykoxsb

Uraraka
Yanliz ikiside nasi kizardi

Sero
Midoriya aniden dumanlar cikarip domatese donucek sandim sksfjscsjsvs

Mina
Bakugoda cok ayri degildi gerci

Uraraka
Dilini yutmus gibi çıtı çıkmıyordu

Kaminari
Donup kalmisti kqvskavwis

Kirishima
Ben ilk basta todorokinin dondurdugundan suphelenmistim dvwoaiqjavqjs

Todoroki
Oyle birsey yapmam

Mina
Sen en iyisi bosver todo

"1-A sınıfı"

Kahraman | BAKUDEKU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin