13

104 16 29
                                    

|Midoriya|
Mars mollowlarımızı ateşe tuttarken Mina-sanın anlattığı korku hikayesini dinliyorduk. Dinlerken korkudan sağımda oturan Todoroki-kunun kolunu tutuyordum.

Mina: ve kadının uzuvlarını hello kity oyuncağının içinde bulmuşlarrr

Todoroki-kun kolunu tuttuğum elime baktı. Sanırım korktuğum için tuttuğumu anlamıştı. Mina çenesinin altından yüzüne tuttuğu feneri kapattı ve korkmuş yüzlerimize baktı. Kacchan hariç o pek kolay korkmaz ya da belli etmeyicek kadar iyi bir oyuncu.

Uraraka: m-mina nasıl böyle şeyler buluyorsun

Mina: ben bulurum~

Jiro: şimdi kim anlatıcak?

Midoriya: devam mı ediceğiz?

Titrek bir ses tonuyla konuşmuştum.

Kirishima: tabikide! Kaç kere böyle bir ortamda olusun ki?

Kaminari: sıra bende!

Kaminari-kun konuştuktan sonra Todoroki-kun ayağa kalktı bende kafamı kaldırıp ona şaşırmış bir şekilde baktım.

Todoroki: Bakugo Sero'nun yanına oturmak istiyorum benim yerime geçermisin?

Bakugo: ha? Senin keyfin için neden yerimden olayım yarım piç!?

Sero: evet bencede yanıma gelsen daha iyi olur Todoroki

Kaminari: ne oldu Kacchan korkudan artık kıpırdayamıyormusun~?

Bakugo: NE DİYORSUN BE TABİKİDE KORKMUYORUM BEN SEN DEĞİLİM ELEKTRİK DİREĞİ

Dedikten sonra hızla ayağa kalktı. Omzuyla Todoroki-kunu ittirip yanıma kollarını bağlıyarak oturdu.

Kaminari: herkes yerleştiğine göre anlatmaya başlıyabilirim

Çubuğuma bir tane daha mars mollow taktım ve önümdeki ateşe uzattım. Üstü kızarmış mars mollowumu ağzıma attım. Herkes Kaminari-kunun anlatyığı hikayeyi korku ve heyecanla dinliyordu. Ben.. ben sadece korkuyla dinliyordum. Arkamızdaki çalılardan hışırtılar gelince o tarafa döndüm ve ister istemez Kacchan'ın kolunu tuttum. Tabi bunu fark etmemiştim. Kolunu tuttuktan sonra Kacchan bana baktı. Sesten dolayı tırstığımı fark etti. Diğerlerinin duymaması için biraz bana doğru eğildi sinra fısıldadı.

Bakugo: ne oldu!?

Midoriya: ç-çalıların ordan sesler geldi

Bakugo: rüzgardır boş ver

Midoriya: iyide ses gelirken hiç esinti yoktu ki

Derin bir iç çekti ve kolunu tuttuğum elini tuttu ayağa kalktı ve beni çalıların oraya çekiştirdi.

Midoriya: Kacchan?

Kirishima: nereye gidiyorsunuz

Bakugo: geliceğiz birazdan

Çalıların içinden geçip rastgele bir yerlere yürüyorduk. Diğerlerinden baya uzaklaşmıştık sesleri nerdeyse hiç gelmiyordu. Korktuğumdan dolayı Kacchan'ın elini sıkı sıkı kavrıyordum.

Midoriya: K-kacchan nereye gidiyoruz?

Bakugo: sadece sen korkucak birşey olmadığını anlayana kadar yürüyeceğiz

Midoriya: bunu yapmamıza gerek yoktu

Bakugo: eminmisin orda korkudan koluma yarın olmayacak gibi tutuyordun. Şuandada elimi aynı şekilde sıkıyorsun. Birde bir numaralı kahraman olucam diyorsun hah. Ben bur numaralı kahramanların böyle korktuğunu sanmıyorum?

Kahraman | BAKUDEKU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin