15

81 13 11
                                    

|Midoriya|
Ojiro-kun cebinden diski düşürmüştü. Dark shadow diski alıçakken Kacchan patkamalarıyla yanlarına uçtu. Diski Dark shadow'dan önce aldı. İida-kun Kacchan'a doğru koşarken çalılardan sıçradım.

Midoriya: SMASHH

İida-kuna onu geriye atıcak şekilde karnına tekme attım ve diski alan Kacchan'la ordan hızla ayrıldım.

Midoriya: ÖZÜR DİLERİM İİDA-KUN.

Ormanda hızla koşuyor izimizi kaybettirmeye çalışıyorduk. Yeterince uzaklaştığımıza kanaat getirince dinlenmek için bir ağacın altına oturdum. Kacchan önüme direnip kaşlarını çattı.

Bakugo: Oi oturmanın sırası değil!

Midoriya: Kacchan çok yoruldum biraz dinlenelim sonra mağraya gider birşeyler yeriz.

Bakugo: tck peki.

Diyerek yanıma oturdu. Bir bacağını kendine çekmiş kolunuda dizinin üstüne koymuştu. Diğer bacağınıda uzatmış kafasını ağacın gövdesine yaslamıştı. Bende bacaklarımı kendime çekip kollarımı sararak yanında oturuyordum. Göz ucuyla ona bakıyordum. Kafasını bana çevirdi aynı anda bende gözlerimi diğer tarafa yönlendirdim.

Bakugo: ne oldu?

Midoriya: h-hiç.

Ne yapıcam şuan ortamda çok gergin bir sessizlik var. Konuşmak için konu bulsam? Şey şu ağaca bak şeye benziyor... Of ne saçmalıyorum ben. Bu gün hava çok güzel değil mi? Ne alaka ya bugün yağmur yağıcak. Dur bugün yağmur yağıcak!

Midoriya: Kacchan! bugün yağmur yağıcak mağraya geri gitsek iyi olur.

Bakugo: aptal inek daha önce söylesene

Tek elimle kafamın arkasını kaşıyarak gülümsedim.

Midoriya: şey şuan aklıma geldi

Ayağa kalktı ardından bende kalktım. Biraz üstümü sirkeledim ve ilerlemeye başlayan Kacchan'ın yanına koştum.

Midoriya: Kacchan ben acıktım gidince bir şeyler yiyelim mi?

Bakugo: ne getirdin?

Midoriya: katsudon!

Bakugo: nedir senin bu katsudon sevgin. Katsudon mu ben mi?

Midoriya: ne şey- evet yani bak! Ağaç! Ağaçlar ne kadar güzel degilmi? Fotosentez felan evet...

Beni yakamdan tuttu ve bir ağaca yasladı. Kaçmamı engellemek için dizi bacak arama koydu. Sağ elini başımın yanına ağaca yasladı yüzüme yaklaştı. Gözleri ile beni öldürüyordü.

Bakugo: cevap?

Midoriya: s-sen Kacchan.

Hafifçe sırıttı ve dudaklarıma dudaklarını hafifçe değdirdi. Geriye doğru çekildi ardından yürümeye devam etti. Ben anın şokuyla olduğum yerde kalkmış olayı anlamaya çalışıyordum. Jeton düşünde Kacchan'ın arkasından koşturdum.

Midoriya: Kacchan beni öldürmeye mi çalışıyorsun!

Bakugo: daha değil.

Yanına yerimi aldım ona kaslarımı çatarak baktım.

Midoriya: yani beni öldürmek istiyorsun!?

Kulağıma eğildi. Nefesini vererek kalın sesiyle kulağıma konuştu.

Bakugo: evet ama yatakta.

Hızla kafamı ona çevirdim. İnanılmaz derecede kızardığıma emindim.

Kahraman | BAKUDEKU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin