|Bakugo|
Mallar uzun süre gelmediğimiz için merak etmiş ve bizi aramaya başlamışlardı. Hayır yani SİZE NE AMINA KODUKLARIM. Sesleri yaklaşmaya başlayınca yattığımız nemli çimenlerden kalktık.Kirishima: BAKUGOO MİDORİYAAA.
Sero: ÖLDÜNÜZ MÜ BEEE.
Mina: onlar sevgili olmadan ölmelerine izin vermem. ÖLÜRSENİZ SİZİ ASİDİMDE BOĞARIM LANN.
Kaminari: Mina neden bu kadar zekisin
Mina: of takılma orasınada şunları ara.
Bakugo: NE BAĞIRIP DURUYORSUNUZ BE ÇATLADINIZ AMK
Midoriya: Kacchan sakin ol bizi merak etmişler işte.
Sero: nereye kayboldunuz aniden?
Bakugo: SANA NE BE BOKTAN SAÇ 2.0
Kaminari: her geçen gün takma isimler daha saçma bir hâl alıyor.
Todoroki: ah onları bulmuşsunuz.
Mina: evet artık kampa geri dönelim çok geç oldu.
Kampa doğru adımlamaya başlamıştık ama ben arkamdan gelen yeşilliyi düşünmekle meşguldüm. Lan şimdi Deku ile sevgilimiyiz? Tabi öyleyiz mal! LAN DEKU BENİ SEVİYORMUŞ!? yeni mi fark ettin SALAK! e biz şimdi aynı çadırda kalıcağız? BEN NASIL KENDİMİ TUTUCAM!? ALLAH KAHRETMESİN.
(Bakugoyuda Müslüman yaptım harika)
Yolda mankafalar bizim ne yaptığımızı sormuştu ama daha kendime inandıramadığım şeyi gidipte onlara söylemedim. Aynı şeyi Deku'ya sorduklarında kızarıp telaşladı ve kekelemeye başladı. O yüzden o da anlat(a)madı.Çadırların oraya geldik ve herkes kendi çadırına girmeye başladı.
Mina: iyi geceler millet!
Midoriya: hepinize iyi geceler.
Kaminari: kiri rüyanda beni gör.
Kirishima: neden?
Mina: onu söyliyemiyoruz maalesef.
Kaminari: onu söyliyemiyoruz maalesef.
Sero: onu söy-
Bakugo: YETER BE ZIBARIN
diye bağırdım ve iki adımlık çadıra giridim. Şişme yatağa yattım ve Arkamdan Deku girdi. Çadırın fermuarını çekti ardından yanıma yattı. Ona sırtımı döndüm, o da bana. Belli ki ikimizde utanıyorduk. Çadır sıkışık olduğu için sırtlarımız birbirine değiyordu. Kısık sesle söylenmeye başladım.
Bakugo: siktiğimiz çadırı!
Midoriya: birşey mi dedin Kacchan?
Bakugo: ha-hayır.
YA AMK NİYE KEKELEDİM Kİ AĞAĞAĞ.
Kıpırdanmasıyla yüzünü sırtıma döndüğünü anladım.Midoriya: Kacchan. Birşey sorabilirmiyim?
Bakugo: hm?
Midoriya: b-benden ne zamandır hoşlanıyorsun?
Bakugo: C şubesinden bir kızın benden hoşlandığını söylemiştin hatırlıyor musun?
Midoriya: o zamandan beri mi?
Arkamı döndüm ve gözlerinin içine baktım.
Bakugo: sen?
Midoriya: ne ben?
Bakugo: ben söyledim sende söyliyeceksin. Benden ne zamandır hoşlanıyorsun?
Kızarmıştı. Aynı soruyu bana sorarken beni hiç düşünmedi mi?