|Midoriya|
Gözlerimi dışarı çevirdim. Hava iyice kararmış, ay ışığı yeşil ormanı aydınlatıyordu. Ağzımdan çıkan tatlı esnemeyle Kacchan'a dündüm.Midoriya: Kacchan saat iyice geç oldu. Yarın hallederiz.
Bakugo: tck. Peki.
Çantamdan çıkardığım örtüyü yere serdim. İkimizde örtünün üstüne uzandık. Sırtlarımız birbirine deyerken uyuya kaldık.
•••
Midoriya: Kacchan merkez binaya giden yolda birilerinin gelmesini bekleyelim gelen olursada-
Bakugo: ANALARINI AĞLATIRIZ-
Midoriya: KACCHAN!
Bakugo: SENDE BE!
Ağaçların arasından merkez binasına ilerledik. 300 puan daha bulursak 3. Olabileceğiz. Benim için pek bir önemi yok ama Kacchan gerçekten çok sinirli... Ben kendi kendime düşünürken merkez binaya varmıştık. Çalıların arkasına saklanıp birilerinin gelmesini bekledik.
Time skip
Bir süre sonra Mineta-kun ve Satou-kun geldi. Kacchan tabiki de hemen ortaya çıkıp patlamalar yağdırdı. Neyse ki diskleri alabildik, şimdide Kacchan Mineta-kunun yapışkan toplarını çıkarmaya çalışıyor.
Bakugo: LAN ŞU LANET ŞEY NİYE ÇIKMAK BİLMİYOR!???
Midoriya: Kacchan hemen gitmezsek başka bir takım gelecek.
Bakugo: Kafamda mor bir topla mı gideyim?
Midoriya: dördüncü mü olalım?
Bakugo: tck! Tamam.
Merkez binaya girdiğimizde Asami sensei bizi karşıladı.
Asami: görünüşe göre üçüncülerimiz belli oldu!
Diskleri ona uzattım, hepsini saydıktan sonra masadaki mikrofona konuştu.
Asami: Üçüncü takım E takımı Midoriya ve Bakugo!
Bizde masalara doğru ilerledik. Diğer takımları beklerken Kacchan'ın Todoroki-kuna bağırmalarını dindirmeye çalışıyordum...
•••
Tüm takımlar gelmişti. Aizawa sensei yarın sabah geri döneceğimizi söyledi. Bizde onaylayıp çadırlara doğru gitmeye başladık, herkesin önünden yürüyen Kacchan sinirlenmeden duramıyordu.
Bakugo: ÖDÜL YOK BİŞEY YOK NE ANLADIM LAN BE BUNDAN?
Mina: hava kararınca DC oynamaya ne dersiniz?
Jiro: olur.
Kaminari: çok yorgunuğğmm.
Kirishima: mızıkçılık yapma Kaminari.
Kaminari: sen iste yeter.
Midoriya: hava kararmak üzere.
Mina: o zaman yarım saat sonra görüşürüz.
herkes onayladıktan sonra çadırlara girdik. üstümü değiştirip biraz uzandım, o sırada Kacchan ayak ucumda oturmuş kitap okumaya başlamıştı. bende izin vermeyip sohbet başlatmıştım.
bir süre sonra dışardan sesler gelemeye başladı. gülüyorlar mı çığlık mı atıyorlar görmeden kimse anlamaz. birkaç adım sesi çadıra yaklaştı ve fermuarı birisi açtı.
Kirishima: hey gelinde şuna bakın hadi!
jiro: tavsiye etmem her an başınıza bir Todoroki düşebilir.