|Bakugo|
Deku Uraraka'dan kaçmak için ağaçların arasından gitmiş gözden kaybolmuştu. "Eminim ki disk asit saçan kızdadır. Manyak asitleri yüzünden ona yaklaşmayacağımı düşünüyorlar hah!"
Aklıma gelen fikirle Deku'ların olduğu yere koşmaya başladım.Mina: bekle!
Beni asidinin üstünde kayarak kovalıyordu. Ağaçların arasından geçtim ve karşıma Deku'ya dokunmaya çalışan yuvarlak yüz karşıma çıktı. (Fesat anlamayın lan özgünlüğünü kullanmak için) Deku'nun arkasına geçtim. Uraraka Deku'ya doğru elini uzatıp koşuyor Mina'da aynısını bana yapıyordu. İkiside yeterince yaklaşınca Deku'nun belinden kavrayıp ikimizide kenara çektim. Ani hareketimle ikisinin arasından çıktık. Böylece Uraraka Mina'ya dokunup uçmasını sağlamıştı. Mina'da elini uzattığı için parmağı Uraraka'nın gözüne sokmuştu. "Salak bunlar BDKSVJSVDKQVD" Uraraka gözlerini tutuyor Mina'da uçmamak için ağacın dalına tutunmaya çalışıyordu. Deku'nun belini bıraktım. Ona baktığımda kızarmıştı. "Buna bile kızarıyor. Böyle giderse onunla çok oynarım" gözlerini ovuşturan yuvarlak suratın yanına gidip elimi ensesine koydum.
Katsuki: hareket edersen patlarsın. Deku! Rakun gözü aşağa indir.
Kara kamçısıyla (kara kamçı var mıydı bilmiyorum ama ekledim) Ağaca tutunan Mina'yı aşağa çekti. Şuan uçan balon tutan küçük çocuk gibi duruyor. Tabi balon yerine Mina var.
Diğer elimle Mina'nın ceplerine baktım ve iki disk buldum. Gözlerimle mağranın olduğu yönü gösterdim. Ardından Deku ile o tarafa koştuk.
•••
Mağraya yeterince yaklaşınca yavaşlamıştık.
Midoriya: Kacchan diskler kaç puanlık?
Bakugo: ikiside 100 puan
Midoriya: 200 puan daha alırsak birinci oluruz.
Bakugo: hah! Beni zorlanmaları için bundan cok daha fazlası lazım!
Derken ağaca bağlı hoparlörden Asami karısının sesi geldi.
Asami: C takımı Todoroki ve Hanta birinci olmuştur! Diğer öğrencilere başarılar.
Bakugo: ŞAKA MISIN LAN SEN BU KADA SÜREDE NASIL BİRİNCİ OLABİLİYORLAR ONLARI BİR BULAYIM GÖTLERİNE-
Midoriya: Kacchan!
Bakugo: NE VAR BE!
Çatık kaşlarıyla beni azarlıyor sinirli bir görüntü oluşturmaya çalışıyordu. Bilmiyordu ki önünden mama kasesi alınmış kedi gibi olduğunu.
Bakugo: tamam be!
Önüne doğru yere baktığında çatık kasları havaya kalkmış şaşırmıştı. Yürürken yanımda Deku'yu göremediğim için durdum. Arkamı döndüm, elinde disk tutup bana gösteriyordu. Aynı zamanda tüm dişlerini göstererek kocaman gülüyordu. Şuan gerçekten çok tatlı...
Midoriya: Kacchan bak! Kirishima-kun ve Kaminari-kunun kaybettiği disk! Böylece 100 puanlık bir disk daha bulmamız gerek.
Bakugo: gel de mağraya gidelim. Yorulmuşsundur sen şimdi.
Midoriya: aslında yorumladım-
Bakugo: GİDELİM İŞTE SONSUZA KADAR BURDA MI DİRENCEZ!?
Midoriya: tamam...
•••
Mağranın yanına gelmiştik. Aniden durdum bu yüzden arkamdaki Deku bana çarpmış burnunu ovuşturuyordu.
Midoriya: awh burnum. Kacchan ne oldu?
Bakugo: şhh! İçerden sesler geliyor.
Sessizleşil benim gibi sesleri dinlemeye başladı.