"Bölüme başlamadan yıldızı Parlatırsanız sevinirim :)"
" Kaçış.."
Bir gün o beş çocuk Ne zamana kadar yurtta hapis Hayatı yaşayacaklarını düşündüler, ve sonunda yurttan kaçma kararı aldılar. Küçük yaşta onlar sokak- larda ne yapacaklardı? Başlarını sokacak bir evleri yokken nasıl yaşayacaklardı?
Onlar bu yaşta çöpteki kuru ekmeklerle karınlarını doyurmuş, yırtık kıyafet ve ayakkabılarla kendilerini süslemişlerdi. Rüzgar o yaşında bile çalışıp azda olsa para kazanıyordu.Bir kere bile olsa, sokakta bile yaşasalar dilenmemişlerdi. Rüzgar birilerinin arabasını siliyordu bazen çöpleri topluyordu ama bir şekilde bir miktarda olsa para kazanmayı başarıyordu bazen parasız geldiğide oluyordu, o zaman çöpteki kurumuş və bayat ekmek parçaları onların yemekleri oluyordu. Ama hiç bir zaman kardeşlerini çalıştırmazdı Rüzgar.
Evet onlar çöp konteynırlarının dibinde yatan o çocuklardı. Bir şekilde hayata tutunmayı başaran çocuklardı bazen onları dilenci sanıp üstlerine para atanlarda oldu, ama Rüzgar o paraları hiç bir şekilde Kabul etmiyordu.
En önemliside Rüzgar Anne ve baba sevgisi görmediği halde çoçuklara hem Annelik hem Babalık yapıyordu...
10 Yıl sonra...
Sokaktan kurtuluş..Artık onlar birer yetişkin çocuklardı. On Yıl geçmişti, Rüzgar çoktan babasından onu koruyan annesinin peşine düşmüştü.
Rüzgarın içinde annesine dair güzel anılar vardı ama babası onun için bir hiçti. Çoçuklar kendilerine uygun bir ev tutmuşlardı.Bu beş çocuğun evlerindeki ilk geceleriydi. Çoçuklar evin yeni əşyalarını kolilerden tam çıkarmamışlardı ve Ateş açlıktan adeta Serkanı yiyecek gibiydi. Hilal buna son vermek adına beş kutu pizza sipariş verdi. Rüzgar o kadar pizzayı kim yeyecek dediğinde Ateş bir sus lan, şimdi açlıktan seni yediğimde pizza ya falan gerek kalmayacak. Ölüyom lan açlıktan dediğinde, Rüzgar pes ederek tamam sustum dedi. Derin: Çoçuklar siz güzel bir korku filmi seçin bizde Hilal ile içecek ve patlamış mısırları getirelim dedi Ateş:korku filminin güzelimi olur lan dediğinde Derin:sanırım sen biraz korkuyorsun Ateşciğim dedi Ateş sırıtarak yoo ne alaka diye kendini korkmamış gibi göstermeye çalıştı tamam işte alt tarafı bir korku filmi, bu kadar korkacağını hiç düşünmemiştim dedi Derin.
Serkan:amma konuştunuz hadi içecek ve mısırları getirin şimdi pizzalar da gelir diyordu ki kapı çalındı evett pizzalarda geldi Çoçuklar filmi seçdikten sonra izlemeye başladılar, birden filmde korkuç bir an yaşandı Ateş o korkuyla Çoçukların üzerine atlayınca Derin:noldu hani korkmuyordun dediğinde Ateş çoktaan korkudan Yüzünü elleriyle kapatmıştı bile. Film bittiğinde her kes kendi odasına çekilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sokak Çoçukları"
Teen FictionOnlar çocukluklarından beri bir - birine tutunan çoçuklardı. Anne ve babaları tarafından terk edilerek yurda bırakılan o çocuklardı.Hayat onları farklı şekillerde sınıyordu ve bu onların hayat hikayeleriydi.