~Bölüm. 2~

45 4 0
                                    

"Bölüme başlamadan yıldızı Parlatırsanız sevinirim :)"

" Gizemli rüya.."

Herkes güzelce uyuduğunda Rüzgar rüya görüyordu. Aslında rüyamı kabusmu belli değildi.,Rüzgar rüyasında Yıllardır görmediği annesini görüyordu. Evet Rüzgar yıllar sonra yüzünü bile tam hatırlamadığı annesini görmüştü..
Annesi bem-beyaz bir elbise giymişti ve rüyasında oğluna veda ediyordu. Beni arama oğlum benim sana zarardan başka bir faydam olmayacak diyordu. Rüzgar terler içinde uyandığında derin bir nefes aldı ve yatağında oturur bir pozisyon aldı. Buda neyin nesiydi
Yıllardır ardığı annesinin niye ona kötülüğü deyecekmişki? Rüzgar bütün gece uyumadı bilgisayarın başından hiç ayrılmamıştı. Ailesini araştırıyordu ve annesi hakkında küçük bir bilgiye ulaştı...

"Çiçek Gencay"Evet annesinin adını bulmuştu Biraz daha araştırdı ve sonunda annesinin "Güzelyurt mahallesi" "Yıldız apartman" da yaşadığını öğrendi. Sevincinden havalara uçan Rüzgar sabahı sabırsızlıkla bekliyordu.

Rüzgarın alarmı çaldığında sanki Rüzgarın sabahı yıllar sonra şimdi açıyordu. Güzel bir enerjiyle banyo yapıp aşağı indi. Rüzgar çoçuklara bu güzel haberi hemen vermek istiyordu. Aşağı indiğinde herkes kahvaltıya yardım ediyordu tabii Serkan dışında O, hala tatlı rüyasındaydı. Derin Serkanı çağırınca tamam kalkıyorum diyen Serkan zorlukla sofraya oturdu.

Serkan Rüzgara abi ne duruyorsun orda gelsene kahvaltı yapacağız dediğinde Rüzgar Serkanın sorusunu umursamadan size bir haberim var dedi. Çoçuklar merakla ne haberi? diye sordular.
Rüzgar meraklı kardeşlerinin sorusunu yanıtladı gece çok az uyudum bilgisayar başındaydım annemle ilgili bir ip ucu arıyordum. Tabi bu noktaya gelmeme rüyam sebep oldu. Çoçuklar şaşkın bir yüz ifadesi ile Rüzgara bakarken Derin:Yıllar sonra..dediğinde Rüzgar olayın farkına vardı Evet o yıllar sonra ilk kez annesini rüyasında görmüştü. Rüzgar kardeşlerine biliyormusunuz ben ismini unuttuğum, yıllarca ismini hatırlayamadığım annemin ismini buldum, yaşadığı yeri öğrendim Ben.

Çoçuklar kardeşleri Rüzgar adına çok mutlulardı. Ateş merakla Peki rüyanda ne gördün diye sordu Serkan onu usulca tekmeledi belki anlatmak istemiyor çocuk sana ne oğlum. Ateş alınmış gibi Serkana baktığında Rüzgar Ateşin yanına geçip kolunu Ateşin boynuna geçirdi. Kızmayın lan benim kardeşime ne var yani merak etmiş olamazmı? Zaten anlatacağım Ateş yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirdiğinde anlatmaya başladı Rüzgar. Annem rüyamda benden uzaklaşarak bana gelme oğlum sana zarardan başka bir faydam olmayacak diyordu. Bu annemi daha çok araştırmama sebep oldu dedi Rüzgar. Niye Annem yıllar sonra rüyamda bana gelme demişdi niye? Neyse çoçuklar Ben çıkıyorum annemi yaşadığı yeri bulmaya gideceğim dedi Rüzgar. Hilal ee kahvaltı dediğinde Rüzgar tam kapıda ayakkabılarını giyinirken Derin kapıda, elinde ekmek arasıyla duruyordu. Derin:Al yede heyecan ve açlıktan Annenin karşısında bayılma dedi. Rüzgar Derinin elinden ekmek arasını aldı Derine teşekkür edip annesini bulmaya çıktı.

"Sokak Çoçukları" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin