"Bölüme başlamadan yıldızı
Parlatırsanız sevinirim :) "" Ve bu onların küçük yaşta verdikleri hayat mücadelelerdi."
Onlar çocukluklarından beri bir - birine tutunan çoçuklardı.Anne ve Babaları tarafından terk edilerek yurda bırakılan çocuklardı.
"Rüzgar"-Hiç ağlamazdı. Diğer dört çocuğun ayakta tutan tek kişi oydu. Rüzgarın babası bir bağımlıydı.Annesi onu babasından korumak için yurda bırakmıştı. Bu çocuk göremediği sevgiyi arkadaşlarından görmüş, aynı zamanda Anne ve babasına veremediği o sevgiyi arkadaşlarına vermişdi.
"Derin" - Derinin annesi onu hiç doğurmak istemiyordu. O çok genç olduğundan Anne duyguları yaşamak istemiyordu,ama babası israrla bir çocuğumuz olsun diyip duruyordu. Artık Derin bir yaşındaydı bir gün annesi pazara gitmek bahanesiyle evden kaçmıştı. O zamandan beri annesi hiç dönmemişti. Annesi gittik ten beri Derin hiç anne şefkati görmüyordu. Bir gün babası bahçeye Derin için kiraz toplamaya gittiğinde zehirli bir yılan adamı soktu ve babası öldü yetim kalan Derin arabaları tarafından yurda bırakıldı.
"Serkan" - Serkanın babası bir zorbacıydı. Serkan və annesine yaptığı işkencelerden dolayı bir gün annesi Serkanıda alıp evden kaçmıştı. Annesi çok zor durumda kaldığı için Serkanı yurda bırakmayı tercih etti.
"Ateş" - ise çoçuklardan en küçüğüydü. Anne ve babası ile büyük bir trafik kazası geçirmiş, bir mucize ile tek sağ kalan o olmuştu. Kaza sırasında polisler tarafından yurda bırakılan çoçuklardan biride
oydu."Hilal" - Daha Annesinin karnındayken, Annesi büyük bir karar vermeliydi Bu karar Annesi ve Hilali ayıracak bir karardı. Ya Annesi yaşayacaktı ya da Hilal. Annesi ise küçük kızı Hilalin yaşamasını seçmişti. Hilal artık altı buçuk yaşındaydı və babası tarafından işkencelere maruz kalıyordu. Bir gün Hilal babasının işkencelerine dayanamayıp babası uyurken onun telefonunu alıp 102 numarasını çevirdi ve polislere babasının ona yaptığı işkenceleri anlattı. Artık polisler eve dolmuştu. Çoçuğa yaptığı işkencelerden dolayı adamı göz altına aldılar, aynı Ateş gibi polisler Hilalide yurda bıraktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sokak Çoçukları"
Novela JuvenilOnlar çocukluklarından beri bir - birine tutunan çoçuklardı. Anne ve babaları tarafından terk edilerek yurda bırakılan o çocuklardı.Hayat onları farklı şekillerde sınıyordu ve bu onların hayat hikayeleriydi.