"Bölüme başlamadan yıldızı Parlatırsanız sevinirim :)"
"İlk tokat.. "
İnsan hayatında olumsuzluklarla karşılaştığında hemen pes etmemeliymiş, hayattan aldığım en büyük derslerden biride buydu, ben hiç pes etmedim hiç de etmeyecektim hep dik durup anne ve kardeşlerimin arkasında olacaktım. Ama şu an duyduklarım kulaklarımın çınlamasına neden oluyordu. Annem istemeyerek o şere*siz herifle baba demeye dilimin bile varmayacağı insanla evlenmişti. Hayat insanı sınar, hayat benide nefretimi kazandığı insanla sınadı, yok olmasını istediğim bir insan o. Görmek dahi istemiyorum onu ama bir gün görürsem yüzüne tükürmekten hiç çekinmeyecektim.
Çiçek hanım devam etti:
Evet oğlum bir zaman sonra bir şey fark ettim ki bu geri zekalı adam benim yüzüme hiç vurmuyor. dövünce beni sırtıma ve ya kollarıma vuruyordu.Çünkü deneyimli bir alkolik olduğundan yüzümün moraracağınıda tahmin etmiş olmalı.Rüzgar ağzında bir küfür yuvarladı.
Yüzüme vurursa okula gidince
Yüzümün moraradığını ve bunun sebebini soracaklarını biliyordu.Anlayacağın oğlum, vuruyordu ama arkasındada iz bırakmıyordu.
Rüzgarın sinirden yumruk olan ellerini görmemek mümkün değildi.
Bir süre sonra sen doğdun sana süt bile vermeme izin vermiyordu beni içki almam için markete gönderiyordu.
Çocuğu emziriyorum birazdan alırım dediğimde, hatırlıyorum bir gün gelip benim kolumu sıkıca kavradı ve "Çocuk işte kaçmıyor ya önemli olan içki, içki" demişti
Senin o küçük karnını doyurmaya bile izin vermezken gene o görmeye bile tahammül edemediğim içkiyi almaya gönderilmiştim.
Artık bıkmıştım öncelerde beni vurduğunda ona direniyorum ama sonralar sana saçma gelebilir ama"artık darbelerine alışmış gibi hissediyordum " direnecek gücüm kalmamıştı.
Sen 5,6 yaşlarına gelene kadar bana eziyet ediyordu,sonra bir gün senden markete gitmeni istemişti ben giderim değince ilk defa yüzüme tokat atmıştı yere doğru düştüğümde ağzımda kan tadı vardı ve burnumdan kanlar dökülmeye başlamıştı o kadar şiddetli bir tokat atmıştı ki
" O gün anladım sana da, benim hayatımı yaşatacağını."
Devam edecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sokak Çoçukları"
Teen FictionOnlar çocukluklarından beri bir - birine tutunan çoçuklardı. Anne ve babaları tarafından terk edilerek yurda bırakılan o çocuklardı.Hayat onları farklı şekillerde sınıyordu ve bu onların hayat hikayeleriydi.