"Bölüme başlamadan yıldızı Parlatırsanız sevinirim :)"
"Gizemli Dedoli.. "
Evet oğlum"Senin bir deden var" dedi annesi İnan tanısan çok seversin.Rüzgar sinirle burun kemerini sıktı bu nasıl bir dede kızına yardım etmiyor, yurt dışına tedaviye göndermiyor. Çiçek hanım inkar etti gönderiyor oğlum Ben istemiyorum, Rüzgar delirmiş durumdaydı.
"Rüzgar Gencay'dan" :
Annemin yaşama sevinci artık Kaybolmuştu. Evet artık buna emindim. Anneme yanlızmı kalıyorsun diye sorduğumda başıyla beni onayladı ikinci kez bu dede ne işe yarıyor, Kızının gözlerinin önünde yok olmasınımı bekliyor? . Sinirle olduğumun farkındaydım fakat Bu cümle kalbimi çok acıtmıştı. Evet böyle giderse annemi yeni bulmuşken gerçekten kaybedeceğim.Bir kez daha sinirle çıkıştım bu lanet olsun dedem olacak herif kızının hasta olduğunu bilee bilee onu yanlız bırakıyor. Bu nasıl ola bilir ya aklım almıyor bir insan kızını niye önemsemez ya.
Annemin yorğun olduğunu hiss ettim. Yanına oturup sinirlendiğim için, bağırdığım için Annem'den defalarca özür diledim, Bana sarıldı. Yıllar sonra kendimi bu kadar şefkatli bu kadar sıcak bir Anne kollarında bulmuştum ve, ne olursa olsun o şefkatli Anne kollarını kayb etmeyecektim.
Annemin kollarındayken Annem anlatmaya başladı."Deden"dedi Annem. Gerçekten çok iyi birisi,beni defalarca evine almayı denedi. Fakat Ben istemediğim için gitmedim. Ama çok sık sık bana ziyarete geliyor hatta, eliyle bana kapıyı açan kadınıda gösterdi. Bak Nazlı'yı da o gönderdi. Nazlı cevap verdi ; Evet doğru beni buraya "Yavuz beğ" gönderdi. Başımı onaylar gibi salladığımda Annem derin bir nefes aldı. Anneme bari 1,2 gün burada kalayım dedim Annem çok güzel olur oğlum hem biraz da olsun hasret gidermiş oluruz dedi.
"Yazar'dan" :
Rüzgar Derini arayıp 2 gün annesinde kalacağını söyledi. İçinde durmadan düşünüyordu Rüzgar, Acaba Yavuz beğ Annemin söylediği kadar iyi birimi? Annem niye ondan gelecek hiç bir yardımı Kabul etmiyordu. Sonra annesinin bilgisayarının başına geçip dedesini aradı və içinden konuşmaya başladı. Hizmetçi kadının söylediğine göre ismi Yavuz'muş o zaman soy ismide Gencay'dır. Rüzgarın bilgisayarla arası çok iyiydi. Bir keresinde küçük yaşta temizlik için çalıştığı bir mağazada kasadaki kız Rüzgar istemişti diğe gizli gizli öğretmişti. O zamandan beri bilgisayarın kaptanı olmuştu Rüzgar. Vee Evet Rüzgar dedesi hakkında ki bilgilere ulaşmıştı. Ooo daha ismi dışında hiç bir şey bilmediğimiz "Dedoli" nin 60 yaşı varmış. Sırıtarak Bayaa da yaşlıymış dedi Rüzgar. 3 villası, 5 bağ evi, 4 oteli ve 2 de kendine ait şirketi varmış. Yani en büyük mal varlıkları bunlarmış.Bari Dedoli'den yaradık.Rüzgar'ın keyfi yerine gelince vazgeçilmezi olan hep yanında taşıdığı <Çikilata>larının bir tanesinden büyük bir ısırık aldı.Aslında Rüzgar hiç para canlı birisi değildi. Ama annesinden sonra başlarda kızsada sonralarda onun iyi bir adam olduğunu anladığı bir Dedoli'si vardı.
İçinden düşündü Rüzgar "Sence annem neden babası tarafından yurt dışında tedavi olmak istemiyordu"
Rüzgar dedesini araştırmaya devam ederken annesi çoktan ilaçlarını alıp uyumuştu. Rüzgar'ın anneannesi"Melek hanım" 3 yıl önce vefat etmiş kadın ölünce dedesi yıllarca yanlız yaşamış, Kızını yanına almayı denemiş fakat Çiçek hanım babasıyla kalmak istememişti.
Rüzgar biraz daha dedesini araştırdı ve dedesinin bir oğlu, yani Rüzgar'ın bir dayısı varmış ama yıllar önce bir araba kazasında vefat etmiş. Rüzgar tüm günün ardından yorğun düşüp bilgisayar başında uyuya kalmıştı.
Sabah oldu. Annesi zorlukla ayakta duruyordu,hastalık Çiçek hanım'ı çok yoruyordu tamamen bitkin bir haldeydi. Oğlunu uyandırıp yatağa uzatmaya çalışırken Rüzgar uyandı. Annesini yormamak için ayağı kalktı. Annesi oğlum tüm gece ne yaptında bilgisayar başında uyuya kalmışsın? diye sordu. Rüzgar, hiç çekinmeden dedemi araştırdım dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sokak Çoçukları"
Novela JuvenilOnlar çocukluklarından beri bir - birine tutunan çoçuklardı. Anne ve babaları tarafından terk edilerek yurda bırakılan o çocuklardı.Hayat onları farklı şekillerde sınıyordu ve bu onların hayat hikayeleriydi.