Bu bölüm genel olarak ınstagram panolarını ve yüzlerini görmeniz amacıyla yazdım.
@Alpppdenizz
@Gökhanyalınn ve 605 kişi beğendi
Yorumlar kapatıldı.
@Lavinyalııın : Enerciiiiiii🫶🏻
@Gökhanyalınn ve 50.354 kişi beğendi
@sonerylmzzz: Allahı'n adaleti , kankamın asaletiiii
↪️ @Lavinyalııın : Tabi kankito
@Gökhanyalınn: Çilli horozum benim
↪️ @Lavinyalııın : teşekkür ederim evimizin gebeş kaplumbağası
@duruuinann: aha benim wife
↪️@yasminderee: lan nerden senin wife , o benim wife bir kere anladıın?
↪️@duruuinann: Al yemedik wifenı
↪️@Lavinyalııın : ay aşkolar kavga etmeyin benim içiiin
↪️@yasminderee: lan wife mife ayıp oluyor hani senin tek wife bendim lavin . Şu allahın cezasına haddini bildir. ONUN WİFE BENİM NOKTA.
-Lavin : ne ne değilim işte
-053... : o zaman neden bunca süredir soner gibi davrandın?
-Lavin : uzatma işte yanlış numaraya yazmışsın
-053... : Gökhana neden abim dedin ve sen Gökhanı nerden tanıyorsun?
Görüldü.
İşte buna verecek cevabım yoktu. Geberdin kızım sen . Hain düşmanlara kanalize olduk iyi mi?
Arka tarafta olmama rağmen abimin küfürleri buraya kadar yetişiyordu. Gidip şu konuya bir el atmam lazımdı.
Ön tarafa geçince abim ve Alp denen Habeş maymununun telefona bakıp bağırıp çağırıştıklarını gördüm. Lavin kızım bir günün olaysız geçsin be aşkım.
Abim benim o tarafa doğru geldiğimi görünce bağırışmayı kesti.
' Abim canım abiiim sana bir şey anlatmam lazıııım.'
' Lavin sonra konuşuruz şuan ki konu daha önemli '
' Noldu ki abi ?'
' Bizim bu dangalak Alp numarayı yanlış yazmış, yazdığı kişi Gökhan benim abim demiş. Ve ayrıca beni tanıyan biriymiş. Pisliğe bak birde dalga geçiyor . Şimdi de attığımız mesaja görüldü attı. bu meseleyi çözelim döneceğim sana çilli horoz '
Eyvah ! boka bastık be . Geberdin kızım sen . Git imamdan selanı okut kızım.
Alp bana döndü ve
' Sen gel bir bak belki de akrabalardan veya senin arkadaşlarından olabilir . '
Diyemedim be . O benim diye. Ah Ah kemalin yaptı mesudeee
' Ben anlamam ki ne anlayacağım.'
Abim sinirle dönüp ' Lavin gel ve bak şu mesajlara.'
Sanki mesajların sahibi değilmişim gibi şaşkınlık ifadesiyle tepki verdim. Ah ah kendimi şuan watty okurken sevdiğim karakter ölünce ağladığım zamanlarda hissediyorum. Keşke bunlar bir hikayeden ibaret olsaydı be.
' Ee tanıyor musun ?'
' ihihih nerden tanıyacağım ben ya.Belki şaka yapıyordur çok dikkate almamak lazım değil mi evimizin canımızın güzel direği abiciiim '
'Direğin güzeli mi olurmuş ? Lavin sen ne saçmalıyorsun. Ateşin falan mı var bu iltifatlar hayırdır?'
' Ne olacak ya. İltifat edesim geldi belki.'
' Lavin sen ben evleneyim diye arkadaşına benimle çıkması için para teklif eden kızsın.' Kaşını kaldırıp sorgularcasına kafasına bana doğru sallladı.
' O ayrı konu abicim . Şu an gebeş kaplumbağası tavırlarını bırakıp, Kemal Kılıçdaroğlunun CHP den bir türlü koltuğu salmadığı gibi beni rahat bırakmayıp , poliscilik oynama '
' Tövbe estağfurullaf . Kızım sen niye geldin o zaman buraya. Laf yetiştirmeye mi ? Benim bilmediğim ne var lan !' SIÇTIM HAYATIMIN TAM ORTA YERİNE SIÇTIM.
'Şeyyyy ben - ' Alp bir anda sözümü kesip
' Abi ben şimdi numarayı bir arkadaşa götüreyim de kim olduğunu öğrenip bi haddini bildirelim şuna.'
Allahım ne yapacağım ben ya. Ya beni bulurlarsa . Alp'in bulması sorun olmaz fakat abim öğrenirse ESSELAAAAA
' Tamam Alp sen numarayı bul getir bana . Bu arada senin kızı öyle bir renge boyadım kii'
' NE NE DİYORSUN ABİ SEN NE KIZI NE BOYAMASI . YOKSA SİZ KADIN TİCARETİ FALAN MI YAPIYORSUNUZ PÜÜÜÜ PİSLİK HAYVAN GERİZEKALI ALLAHIN MANYAKLARI LAN ÇAĞRIDAN FAZLA TİKSİNİYORUM ŞUAN SİZDEN '
'Çağrı kim LAVİNN!'
'Ay abi sende ne kültürsüz bir direksin. Canım kısmetse olur programında olan senin gibi köpek arkadaşlarından biri gibi düşün . AYRICA SİZ HALA AÇIKLAMA YAPMADINIZ . SİZİ EVİLLER EVİL YANİ ŞEYTAN DEMEKK!'
'Lavin sana ne oluyor ? Adamın mercedesini boyadık sen niye yükseliyorsun?'
' Haaa zaten sen dişi sinekle bile olamazken bir de kadın ticareti mi yapacaktın . Şaşardım zaten senin o küççük beyninin içi boş olduğu içi böyle şeylere beynin yetmez bir kere'
' La havlee Gökhan sen benim anahtarı getir ben gidip şu meseleyi halledip geleyim.' Abim kafa sallayıp uzaklaştı. Kafam allak bullak olmuştu ne yapacaktım ben kadersiz miyim neyim ya ben hangi çağa hangi coğrafyaya düştüm . Kömür gibi yanıyorum bee. Acilen bir şeyler düşünmem ve harekete geçmem lazımdı . Hadi kızım o güzel kafanı yor azcık hadi be lavoooo. AHAAA buldum vallahi.
' Alp bir baksana ya '
'Noldu , Lavin ?'
' Bir gelir misin sana bir şey söylemem lazım.' Bana doğru yaklaşınca derin bir nefes alıp , cesaretimi topladım.
' Alp, o numara benimdi . Fakat lütfen çok rica ediyorum abime bahsetme yalvarırım . Hem sen söyledin diye sen yanarsın , hem ben . Lütfen rica ediyorum bana şu meseleyi kapatmamda yardım et ' Alp'in söylediğimle beraber gözleri büyüdü .
Ona şirince bir gülümseme atıp lütfen der gibi ellerimi birleştirip, gözlerim azıcık dolunca . Alp kafasını salldı. Lan kızım sen Tıp yerine oyunculuk okusaymışsın beeeee.
eeee bölüm nasıldı aşkolar. Bölüm sayısını uzatmam hakkında bir kaç öneri aldım. o yüzden bölümler azıcııık uzun olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNGİLİZ ANAHTARI / YARI TEXTİNG
Humor-053. ... .. .. : Benim kızın boyalarını hallettin mi? -Lavin: NE -053. ... .. .. : İstediğim rengi bulamadın mı? -Lavin: Ne rengi ya