0.6

958 94 105
                                    

Gerçekten olurdu bu çocuktan. Anın verdiği tatlılıkla gülümsemeye başladım. Benim gülümsediğimi fark edince göz kırpıp yanımıza oturdu. AAA DOSTLAR ERİYORUM BEN.

Doktorun verdiği son tahlilleri ve sonuçları da halledince çıkışa doğru gitmeye başladık.

'Lavin sen bizim yanımıza gelmeden kahvaltı yapmış mıydın ?'

'Yok yapmadım . Bir karadenizli teyzeden maganda nasıl olunur onu gece boyu öğrendim.'

'İyi bari sende bizle gel . Kahvaltı için çok güzel bir restorant açılmış ona gidecektik, sen de yemediğine göre birlikte gidebiliriz.' Valla harika olurdu çünkü az sonra karnımın açlıktan yerinden fırlaması an meselesiydi.

'Bana uyar , iki dakika bekletsem sorun olur mu ? Gidip formalarımı değişmem gerekiyor.'

'Bekliyoruz sen git değiş üstünü.' Okeyleyip aşağı giyinme odasına indim. Sabah için olan nöbetçiler gelmiş üstünü değiştiriyorlardı.

'Lavin bir baksana' Biri bana seslenince arkamı döndüm. Pick me girl kızların kraliçesi Sinem .

'Ne var Sinem ?'

'Senin yanında sabah bir çocuk vardı. Renkli gözlü olan.Sevgilin mi ?'

'Sanane Sinem hayırdır?' Bana doğru dönüp pis pis gülmeye başladı.

'Sana ne oluyor ne gülüyorsun kızım??'

'Hiççç 'Kızlarla aralarında gülüşmeye başladılar. Yemin ederim şu kızın saçını yolmamak için kendimi zor tutuyordum.

Telefonuma hastaneden bildirim gelince kilidini açıp giyinirken bildirimi okuyordum. Sonra aklıma saçım başım sanki mahalle kavgasından çıkmış gibi dağınık olduğunu hatırlayınca elimdekileri bırakıp lavaboya geçtim.Geri geldiğimde yazıya devam edeyim dedim. Yazı başa sarmıştı.Cidden kafam allak bullak uykusuzluktan okuduğum yeri kaybetmişim.

Yukarı acilin olduğu yere tekrardan çıkınca Alp'in arabasını hemen tanıdım.Kapıyı açıp bindiğim sıra Alp telefona bakıyordu. 

'Merhabalarrrr'

'Lavin kızım sanki sana bir enerji yüklendi '

'Tabi Melek teyze bir enerji dilan polat bir ben'

'Ne güzel enerjik cıvıl cıvıl tatlı bir kızsın.' Söylediğiyle ben sırıtmaya başladım.

'Ay teşekkürler Melek teyze '

'Benim oğlan çok ruhsuz , ama kızım var ya son iki gündür çocuğumun yüzünde güller açıyor . Belliki biri var gibi değil mi Lavin kızım' Alp'in sevgilisi mi vardı ? Bilmiyordum. Bilsem Alp e karşı tavırlarım böyle olmazdı.

'hıhı Melek teyze.' Ben koltuktan iyice cam kenarına çekilip , gideceğimiz yere kadar çıtımı çıkarmadım.Gerçekten ben çok mu iyimser düşünüyordum. Oysa ki Alp 'in de bir şey hissettiğini düşünmeye başlayacak kadar aptallaşmıştım. Ben niye her gördüğüm ilgiye böyleydim?

Büyük bir restoranın önünde durduk. Melek teyzenin telefonu çalınca en ilk arabadan o indi telefonla konuşmaya başladı.Ben tam kapının koluna elimi atmıştım ki Alp konuşmaya başladı.

'Lavin iyi misin aniden moralin düştü sanki ?'

'İyiyim.'

'Neden böyle davranıyorsun?'

'Nasıl davranmamı isterdin, sevgilin var senin kıza ayıp olur sus artık.' Bir anda kahkahalarla gülmeye başladı.Ben inşaat izleyen amcalar gibi donmuştum resmen.

'Güzelim benim sevgilim falan yok , mutlu olma sebebim başka' Sevgilisi yok muydu ? O zaman neye mutlu olmuş ki iki günde . Uykusuzluk tavan yapınca kafayı sıyırdım herhalde.

'Anlamadın mı Lavin ?'

'Neyi be ?'

'Boşver.' Tövbe tövbe neyi anlamamışım . Ben uykusuz olunca hatlar yanıyordu.

Melek teyze yeniden arabanın yanına geldi.

'Oğlum teyzen aradı da şimdi köşede beni bekliyorlar siz Lavinle kahvaltı yapın artık görüşürüz.'Alp el sallayıp arabadan indi . Ben hala olayı çözmeye çalışırken benim kapımı açıp göz kırptı.Ya offf minnacık bir harekete de düşülmez be kızım.

Restorana girip serpme kahvaltı istettik. Kahvaltı gelene kadar ikimizden de ses çıkmadı ta ki Alp e telefon gelene kadar.

'Efendim?' Karşı taraf ne söylediyse artık şok olmuştu.

'Tamam. Sen azıcık sakinleştir  40 dk ya ordayım '

'Noldu??'

'Gökhan güya numaranın sahibini bulup tamirhanede dövüyormuş. Soner onun telefonundan aradı.' NEEE

'NEE NE DİYORSUN SEN '

'Bi sakin ol kalk ilk seni bırakayım ben ordan geçerim oraya .'

'Tamam hadi hızlı ol. Garibim kimse abim haşat etmiştir. Allah kahretsin doğru yaaa'

'Ne Lavin ?'

'Ben Sonere yalancı numara ver bulmuş gibi yap demiştim gerizekalı aptal. BUNUN YAPACAĞI İŞ ANCA BU OLUR.

Hızlıca restorandan çıkıp arabaya bindik.

'Lavin Sonere niye söyledin halletmiştim ben '

'Ya beni aradı dedi ki abin numara bulmamı istiyor deyince anlatıverdim her şeyi'

'Ya Allah aşkına sana demedim mi halledeceğim diye Soneri neden işin içine karıştırdın?'

'Ya ben senin kafan çok doluydu diye halletmeye çalıştım amaa'

'Kendi topuğuna kendin sıktın Lavin ben şimdi işin içinden nasıl çıkaracağım seni?'

'YOO BANA AĞALIK TASLAMA TOPUĞUMA FALAN SIKMADIM BEN YAAA OFF' Ani sinirle ağlamaya başladım. 

'Lavin noluyor ya ?'

'Sen sus be, çıkaramazmış beni işin içinden güya. Sen beni bu işin içinden çıkarma da göreyim ben seni !' 

'Ya bir sakin oluyor noluyor Allah aşkına !'

'Of senin araban da hızlı gitmiyor zaten git git bitmedi yol ' Aniden fren yapınca öne savruldum.

'YA SEN MANYAK MISIN NEDEN DURDURUYORSUN ARABAYI YA OF'

'Lavin eve geldik ya hani '

'EVE GELMİŞ OLABİLİRİZ NE VAR  SİNİRLERİMİ BOZMA BENİM ARABAN DA YAVAŞ ZATEN '

'Benim arabam mı yavaş?'

Kapıyı bir sinirle açtım.

'Yavaş ol Lavin kapıyı yerinden sökeceksin. '

'SEN KAPI NASIL SÖKÜLÜR İZLE ŞİMDİ.' Kapıyı bir hızla kapatınca Alp sanki kendi canınından can gitmiş gibi gözlerini kapattı.

'AMA BUNUN  İNTİKAMINI ALACAĞIM LAVİN BEKLE SEN '

'HE HE PAŞAMA BAK HELE SÜR ŞU ARABAYI DA KAYBOL GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN'Arkamı dönüp bir hızla apartmana ilerlerken kafamı sert bir şeye çarptım. 

'YA DİREK BURAYA KONUR MU YA. BELEDİYE HEMEN SÖKSÜN ŞU DİREĞİ ' Kafamı kaldırdım direğe bakayım derken karşımda abimi görünce. ESSELAAAAAAAAAA 

'Hayırdır canım kardeşim bu ARABADA NE İŞİN VAR ACABA ' SIÇTIM HAYATIMIN TAM ORTA YERİNE SIÇTIM.


HELLOOO ben bu aralar bölüm saatini değişmeye karar verdim . 2 haftacık bölümler saat 11 gibi gelecek kusura bakmayın artık. Dersten zor kafamı kaldırabildim. Oy verip yorum yazmayı unutmayııııın



İNGİLİZ ANAHTARI / YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin