0.5

1K 109 138
                                    


'Kanka benim sana bir şey anlatmam lazım ya ' Sonere her şeyi anlatacaktım. Çünkü onun yardım edeceğini biliyorum. Sonere her şeyi en ince detayına kadar anlattım.

'İşte böyle yardımın lazım kanks'

'Valla lavo sana ne diyim tüm her şey birbirine girmiş resmen.' 

'Öyle de . Sen abime farklı numaraymış da bulmuşsun gereksiz biriymiş gibi konuyu kapatsan harika olur valla'

'Sen o işi bana bırak kankito .'

'Sana güveniyorum askerr yüzümü kara çıkarma.'

'Emredersiniz komutanım.' Gülüp telefonu kapattım.Gerçekten yorgunluktan kendimi kaybetmek üzereydim. Bir de üzerine bu olay eklenince iyice yıkılmıştım. Zaten regl dönemimdeyim diye karnım ağrıyor.Artık tüm vücudum ağrıdan bağımsızlığını ilan etti.

Lavin: Alp ben sonuçlara baktım. Daha gelmenize gerek yok. Gece Melek teyze dinlensin sabah kardiyolojiden bir şekilde torpillerle randevu almayı başardım. Sabah nöbet çıkışı sizi bekleyeceğim.

Aslanım:  hiç uğraşma bizle sabah. Sen direk eve geç zaten uykusuzsun bir de biz başını ağrıtmayalım.

Lavin: Ya yok bir iki saatin zararı mı dokunacak sanki boşveeerrrr.

Aslanım: Peki madem çok teşekkür ederim Lavin . Ne desem az yani

Lavin: ayy rica ederim hadi git güzellik uykunu uyu sabaha bekliyorum. Bayyyys

Aslanım:Kızım sen harbi manyaksın.

Lavin:Öyle derler aslanım ne sandın bizi biz de bir selenayız sonuçta .

Lavin:Bak beni çok lafa tutuyorsun ha ben bir work kadınıyım ya.

Lavin:Hadi güzellik  uykuna aslanım.

Mesajı yazıp telefonu kapattım. Ardından kapıdan bir teyze pat diye girdi.

'Doktor sen musun uşağum?'

'hee benim teyze gel.'

' Ya cizum bana bir ilaç yaz da.'

'Teyze neyin olduğunu bilmeden ilaç yazamam ki gel bir muayene edeyim. Neyin var?'

'Vallahi migrenum var da ona eminum. Dedum geleyum ha bu uşaklar bana bir ilaç yazsun da.'

'Teyze hangi migren habını kullanıyorsun?' 

'cızum dedum da herhalde migrenum vardur. Migrenum olduğunu anlayunca geldum.' Yarabbim allah aşkına teyze sana migrenin olduğu bilgisi nerden geliyor yahu?

'Teyze neyin var neyin?'

'Migrenum diyim da ' La havle la havle

'Teyze hastalık olarak diyorum.  NEREN AĞRIYOR.'

'Bağirma da . Kulağimu mahvettun. Migrenum diyorum ya  anlamiy misun '

'Vallahi anlamiyrum. Teyze migreni kendi kafanda kurmuşsun neyin var YA.' Ben ikinci dünyaya gitmek üzereyken bildirim geldi. Hemen ekranın üzerinden bir baktım.

Aslanım : Tabi tabi Lavin hanım. Yarın görüşürüz .

Tabi bu mesaja bakan tek ben olmamıştım teyze de masanın üstünden görmüştü.

'Senun kocan midur da? O zaman yüzüğün nerda uşağum.' Ne benim kocam mı . Teyzecim Allah mı söyletti anlamadım ki.

'Yok teyze. Evli değilim ben.' Bir anda teyze cık cık lamaya başladı. Tövbe estağfurullah bu kadına ne oluyor be.

'Gençluk bitmuş da . Bir da kocan olmayan uşağa aslanum yazmişsun yazıktur da. ' Allahım sana geliyorum şu teyzeyi yok edebilir misin .

' Teyzecim beni ve gençliğimi bir sal neren ağrıyor bana onu söyle.'

' Yav migrenum diyrım anlamiyorsun da. BURANIN MÜDÜRÜ NERDEDUR ULA.' YA ÇATTIK YEMİN EDERİM.

'Teyze hastanenin müdürü mü olur gözünü seveyim.' Beni dinlemeden ateş püskürerek koridora çıktı.

' BU DOKTORLAR BİTMUŞ  DA BİZA DA BAKMIYORLAR. BANA HEMAN YENU DOKTOR GELSUN DA ALSUN ŞU EDEPSİZ UŞAĞU.'

'Teyze sakin ol lütfen yaa. Bak teyze gel valla öyle bir antibiyotik yazacağım ki migren  falan kalmaz daa.'Bir anda bana döndü ve gözlerini pörtletti. Allahım tüm deliler gelir gelir beni mi bulur yahu.

'Bana rüşvet mi tekluf edisun da HADSUZ SUS.CEMUL SİLAHİMU CETUR DA.' ALLAHIM NOLUYOR. AYSEEEEEL SİLAHIMI GETİRRR. bir anda bi adam geldi.

'Hanimum sakinleşun . Noldi?'Ah ah abi bir bilsen hanimun benim gençliğime kadar laf etti.

O sırada koşarak Sinan geldi. Teyzeyi alıp kendi ilgileneceğini söyleyip gitti.  Hastanenin hepsi kitlenmiş bana bakıyordu.

' NE BAKIYORSUNUZ ÇAY VAR SİMİT VAR NE BAKIYORSUNUZ DÖNÜN ÖNÜNÜZE' Sinirden beyin hücrelerim patlamıştı yemin ederim.

Telefonum çalınca kim olduğuna bakmadan açtım.

' NE VAR YA DIR DIR DIR ARIYORSUN NE VAR NE DERDİN VAR HALLA HALLA  BOZMAYIN BENİM SİNİRİMİ YAHU.'

'Hanımefendi. Türk Telekomdan arıyorum.' ne hemen telefonu kulağımdan çekip numaraya baktım. Sonra sinirden bağırmaya devam ettim bana ne oluyordu be. Papatya evreni ?

'YAW SİZ DE BİR SALMADINIZ. ENGELLEMEDİĞİM NUMARA KALMADI . NOLDU ŞİRKETİN SAHİBİNİN OĞLUNUN ARKADAŞININ TELEFONUNDAN MI ARAMAYA KARAR VERDİNİZ??'Anlık sinirle telefonu telesekreterin yüzüne kapatıp numarayı yeniden engelledim. Yaw ben kampanya manpanya istemiyorum aramayın beni DAAA.

Tüm gece nöbetini sinirden zor bitirdim sabah olunca hemen polikınliğe Alplerin yanına geçtim.

'Merhaba Melek teyze , nasılsın ?'

'İyiyim kızım doktor az önce baktı ameliyatla halledilebilecek bir şeymiş. Geç kalmadığım için hızılı müdahale edilebilirmiş.'

'Yaa çok mutlu oldum senin adına.' Alp bana gülerek bakıp kıkırdayıp duruyordu.

'Ne var Alp neye gülüyorsun hayırdır?'

'Senin tatlılıkla karışmış şapşal tipine gülüyorum . Bi aynaya baksana.' Kaşlarımı çatıp sabır çekerek telefonun ön kamerasını açtım . Açtığım gibi şoka uğradım . Yüzümdeki makyaj dağılmı, rimel akmış ,saçlar darmaduman.

'Off bakma o zaman arkanı dön.'Utanıp yüzümü kapattım. Melek abla da benim hallerime gülüyordu. 

'Yaaa of kötü bir nöbet geçirdim ve karnım ağrıyor gülme' 

'Karnın mı ağrıyor?'

'Evet. Bir maganda teyze yüzünden karın ağrım arşa çıktı.'

'Siz annemle iki dakika bakleyin ben anneme su alıp geleyim.' Kafamı salladım ve banka oturup Melek teyze ile biraz ameliyat hakkında konuştuk.Sonra karşıdan Alp geldi. Elindeki poşetten annesine su, banada iki tane damak çikolata uzattı.

'Bu ne Alp?'

'Karnım ağrıyor dedin ya. Düşündüğüm gibi bir şey ise iyi geleceğini düşündüm'Bu çocuktan olur lavo.


Eeeee bölüm nasıldııı. Alp bebeğimin inceliğini gördünüz müüüüü. Bu arada karadeniz şivesi becerebildiğim kadar teyzeye yazdım.Oraya pek takılmayın.Gecenin bir yarısı atıyorum valla. Neyseeee yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınnnn. Bu arada medyadaki lavinimmmm.






'



İNGİLİZ ANAHTARI / YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin