1.0

589 94 130
                                    

Şu an evde mutluluktan tepiniyordum.

"Lavin senin gerizekalı mal olduğunu biliyordum da bu ne kızım camdan atlamadığın kaldı noluyor be?"

"Yaso ben aşık oldum."

"Ne kime?"

"Çılgın Sertaça . Lan kime olacak Alp'e"

"AYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY"

"O DA BENDEN HOŞLANIYORMUŞ"

"NEEEE ARTIK ENİŞTE OLDU O ZAMAN ,VAY BE HİÇ SEVGİLİSİ OLMAYAN LAVO SEVGİLİ DE Mİ YAPACAKTI!!!"

"AH BE LAVO DA BİR BİLSE NASIL HALLERDE OLDUĞUNU."

"KIZIM HEMEN NİKAH KIYIN ÇABUK!"

"İHİHİHİHİ"

Bir anda aklıma gelen gerçekle yüzüm soldu. Ben abime ne söyleyecektim?

"Noldu Lavin?"

"Eee minik bir detay var ya abim?"

"Aa dimi o çıldırmış halde seni bekliyordur şimdi."

"Yasmin ben birkaç gün sende kalsam?"

"Aşkım lafı mı olur? Hem en azından evde yalnızlıktan gebermem."

"Sen bitanesin yaa."

Biz sarılırken telefonuma mesaj geldi. İkimiz de bildirime bakıyorduk .

Aslanım: Lavin saat 5 gibi seni almaya geleceğim şunu  adam akıllı konuşalım olur mu güzelim?"

"AGAGAGAGAGGAGA KIZIM BU ÇOCUK SANA AŞIK YEMİN EDERİM VALLA YA"

" Bilmiyorum ya. Çok mu hızlı oldu ?"

"Pilot ya ondandır."

Ayağımdaki terliği çıkarıp yasonun kafasına fırlattım.

"Sen sus ya"

"Eee ilk date olmuyor mu?"

"Ay galiba ilk date"

"Kızım seni harika hazırlayacağım emin ol kankiton burda."

"Annemi arayıp mevzuyu anlatayım. Abimden önce annemle tanışırsa daha sağlıklı olur."

"Bencede , bak önceden konuş bu iş ciddi değilse onu keserim."

"Bende böyle işleri pek bilmiyorum ya. Umarım ciddi düşünüyordur."

İlk olarak gün içinde annemi arayıp mevzuyu anlattım. Annem tanışmak istediğini ve bugün gittiğimde onunla telefonda konuşmak istediğini söyledi.
Alp'in gelmesine 2 saat kala Yasmin dolaptan bir elbise getirdi. Sarı, kolları bombeli ve uzun bir yırtmaçlı yazlık bir elbiseydi. Tam benlik yaaa.

Gerçekten  heyecandan ölmek üzereyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekten  heyecandan ölmek üzereyim.Makyaj olarak hafif bir şeyler yapıp Alp arayınca aşağı indim.
Kapının önünde arabaya yaslanmış bu tarafa doğru bakıyordu.Siyah bir gömlek ve altında krem rengi geniş bir pantalon vardı. Beni görünce gülümsemeye başladı.

İNGİLİZ ANAHTARI / YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin