Afiqah bangun awal pagi harini. Kebiasaan pagi cuti dia akan tidur lambat dan bangun lambat. Afiqah mengeliat dengan sepuasnya. Terlihat Tina masih tidur lena.
Afiqah turun dari katil. Selipar dipakai dan melangkah keluar. Dapur dituju. Tiada sesiapa disini kecuali dua Doberman dewasa. Telinga mereka sedikit bergerak tatkala mendengar suara.
Dua Doberman dewasa yang tengah duduk tadi terus berdiri. Air di botol segera dituangkan dalam gelas. Selesai itu, aku duduk di kerusi dan meneguk air.
"Fon kat atas pula" Afiqah turun dari kerusi. Gelas dibasuh dan letak atas rak semula.
Auk !
Doberman menyalak. Afiqah toleh. Seekor Doberman dewasa baring di lantai dan berguling-guling.
"Jangan dekat, Afiqah" perut Afiqah ditarik ke belakang.
"Aaron"
"Thor, Malik. Sit down !!" dua Doberman dewasa itu terus mendengar arahan dari Aaron.
"U tuan kepada mereka ?" Aaron tidak menjawab. Tubuh Afiqah diletak atas meja dan Aaron melihat tubuh Afiqah dengan teliti.
Tangan Aaron dimasukkan ke dalam seluar dalam Afiqah. Jari telunjuk nya dimainkan di kawasan pussy Afiqah.
"Ahh Aaron--" Afiqah cuba untuk tahan tangan Aaron.
Aaron tolak tubuh Afiqah supaya baring di meja. Aaron fingering pussy Afiqah dengan laju. Afiqah mendesah dengan kuat.
"Aaron... Berhenti ahh--"
Afiqah pancut di meja. Lantai dapur habis basah dengan air pussy Afiqah.
"U pergi mandi ya sayang" Aaron kucup dahi Afiqah. Tubuh Afiqah diturunkan dari meja. Gadis itu segera masuk ke bilik.
Aaron mula membersihkan lantai dapur. Dason dan Iryn baru pulang dari supermarket. Baru lepas beli barang dapur.
"Aaron?"
"Aku nak bawa budak-budak tu keluar" Aaron simpan tuala dalam baldi.
"Okey, hati-hati"
Aaron tinggal mereka berdua di dapur. Anak tangga dinaiki satu persatu.
"Ehh jarang gila uncle Aaron ajak kita dua keluar. Dia tu selalu sibuk dengan kerja dia" Tina masih tidak percaya. Aaron sandar tubuh di pemegang tangga.
"Takkan aku nak tipu pula. Betul lah" Afiqah berpeluk tubuh.
"Okeylah, kali ni aku percaya. Aku nak bersiap sekejap" Tina capai tuala dan bergegas ke tandas.
Afiqah siapkan wajahnya sebelum keluar dari bilik. Selesai dalam 5 minit makeup, dia keluar dari bilik. Ternyata Aaron masih di tangga yang sedang menunggu seseorang.
"Kau nak pergi mana ?" Aaron alih pandangan ke wajah Afiqah.
Afiqah diam.
Aaron pergi mendekati Afiqah. Kedua-dua pinggang Afiqah dipegang. Walaupun Aaron tinggi sedikit dari ketinggian Afiqah, dia masih merasakan Afiqah melawan nya.
"Tina dah siap !! Cantik tak?" Aaron tolak tubuh Afiqah ke tepi dan itu hampir buatkan Afiqah hampir jatuh. Wajah Tina pada saat ini lebih natural daripada mana-mana gadis di luar. Dan tambah pula Tina pakai makeup lagi bertambah cantik.
"Cantik. Pergi tunggu dekat kereta" Aaron cuit sedikit pipi Tina.
"Jom Afiqah" tangan Afiqah ditarik. Tina dan Afiqah lari turun tangga. "Kau minat kereta apa ?"
,
Di gundang kereta
Terdapat banyak kereta mewah buatkan Afiqah terdiam. Tina mencari kunci kereta untuk menjadi pilihan hati namun,..
YOU ARE READING
🔞 Wild Cat & Uncle Aaron [ COMPLETED ] 💯✅
Короткий рассказCerita orang dewasa 🔞 Niat hanya ingin travel bersama rakan baik namun, terjebak dalam permainan serigala.