2

15.2K 51 0
                                    

Aku terjaga dari tidur. Terlihat sangat asing keadaan bilik ini. Bilik ini full dengan warna hitam.

Pinggan ku dipeluk erat disamping kanan ku. Aku menyelak sedikit selimut. Terlihat seorang lelaki berbadan berotot sedang tidur peluk pinggang ku.

"Encik Aaron?" terkejut aku. Bagaimana aku boleh berada disini ? Bukan aku tidur elok-elok kah dekat bilik ? Siap kunci pintu lagi.

"Errr" gigi taring kiri dan kanannya terlihat. "Kau dah bangun ?" Aaron terjaga kerana suara aku. Jam loceng dilihat sekilas. Dilihat pula telefon pintar nya itu. Mesej dibuka.

"Kau pergi lah bersiap. Jangan siapkan breakfast. Kita akan makan di luar" ujar Aaron.

Aku angguk kepala. Tangan ku sempat dipegang Aaron.

"Maaf" Aaron paling wajah disebelah kanan.

"Tak mengapa" Aaron lepas. Segera aku berlari masuk ke bilik Tina.

Dalam 2 jam bersiap, Aaron dan Afiqah hendak turun ke tingkat 1 dengan serentak. Sudah seperti pasangan jika dilihat dengan teliti.

"Pretty" Aaron puji.

Muka aku kemerahan.

Almari kunci dibuka dengan satu tangan. Audi R8 menjadi pilihan hatinya. Aku dan Aaron melangkah keluar rumah.

"Tunggu sini. Aku ambil kereta" Aaron pergi mengambil kereta di gundang kereta. Pintu gundang besi dibuka oleh pengawal keselamatan.

Aaron serahkan kunci kepada pengawal keselamatan untuk mengeluarkan Audi R8 dengan segera. Dia mendapat urgent dari pihak sana.

Setiba Audi R8 di depan Afiqah, Aaron mengarahkan gadis itu masuk. Aaron memandu keluar dari kawasan rumah dan meluncur laju di jalan raya.

"Tina ada call u ?" tanya Aaron.

"Tak ada. Dia cuma hantar sticker" Afiqah tunjuk mesej Tina kepada Aaron.

"U tenang ja. Nanti kita akan jumpa dia sekejap lagi" Aaron masukkan gear 3. "U minat kereta apa ?"

"G-wagon black" Aaron pandang wajah Afiqah sekilas sebelum masuk gear 4. Kereta diperlahankan dan turun ke gear 1 untuk masuk simpang.

Gear 2 dimasukkan balik. Minyak ditekan. "Ada lesen ?" Aaron fokus.

"Ada"

Aaron masuk pula gear 3 dan gear 4 untuk di yang jalan lurus.

(⁠┛⁠ಸ⁠_⁠ಸ⁠)⁠┛⁠彡⁠┻⁠━⁠┻

"Afiqah !!" Seorang gadis memakai dress pendek berlari kecil kearah Afiqah dan ingin dipeluk oleh nya namun, andaian tidak sama seperti apa yang dia fikirkan tadi.

Puk !

Afiqah tampar pipi Tina dengan perlahan. Mulut Tina dimuncungkan.

"Bayar balik masa aku" Afiqah hulur tapak tangan.

Tina tarik Afiqah.

"Kita kan cuti sem 2 bulan. Kau just kena enjoy ja" Tina senyum puas.

"Memang lah. Habis mak aku bagi aku bercuti dengan kau selama 2 bulan ?" Afiqah naikkan kening kiri ke atas.

"Bagi punya. Confirm kau takkan lepas punya percutian ni" Tina lari setempat. Dengan heels tinggi nya. Tak sakit tumit ka, dik?ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ

"Apa-apa ajelah" Afiqah geleng kepala.

"Cepat Tina dan Afiqah. Kita akan flight tak lama lagi" Aaron selak lengan baju untuk tengok jam.

🔞 Wild Cat & Uncle Aaron  [ COMPLETED ] 💯✅ Where stories live. Discover now