5.Bolum Yardim Edicek mi?

12 7 1
                                    

Shinobu Mitsuri'yede igneyi vermisti.Suanlik bir gorevi yoktu bu yuzden gayet rahatti.Kendisi bildigi bir nehirin yaninda oturup keyfine bakicakti.Fakat Muichiro'nun geldigini gorunce boyle birseyi suan yapamayacgini anladi.Muichiro onun yanina gelene kadar agzini acmadi Muichiro geldikten sonra derin bir nefes alip konusmaya basladi "Merhaba Tokito seni hangi ruzgar atti buraya?" diye sordu.Muichiro biraz bekledi ve "Kocho san size birsey sorabilir miyim?" dedi ve Shinobu'da gulumseyerek cevapladi "Tabikide sorabilirsin Tokito.Pekala sorun nedir bakalim" Muichiro derin bir nefes aldi.Stresliydi Kocho san bu durumu yanlis anlayabilirdi.Biraz bekledikten sonra konusmaya basladi "Kocho san acaba gercekligin besinlerini ogrenebilir miyim" dedi stresten dolayi eli terlemisti.
Shinobu ilk basta suphelenmisti fakat biraz dusunup anlatmaya basladi.Bir sure anlatmasi bittikten sonra  Muichiro'ya anlayip anlamadigini sordu.Muichiro ise basini salladi ve gitmeye hazirlandi.Tam gidicekken Shinobu onu durdurdu "Tokito sen igne almadin ama?" dedi.Muichiro hemen durdu ve "Unutmusum ozur dilerim ve tesekkur ederim hatirlattigin icin" dedi ve igneyi alip gitti.Bunlari soylerken cok fazla endiselenmisti neyseki Shinobu suphelenmemisti yani... oyle umuyordu.
Muichiro Shinobu'nun anlattiklarini Giyuu'ya anlatiyordu.Muichiro anlatmasi bittikten sonra igneyi Giyuu'ya verdi.Giyuu igneyi alirkej kendisininde igneyi almasi gerektigini farketti.Hemen Muichiro'ya gelecegini soyleyip Shinobu'nun yanina gitti.
Shinobu nehirin yaninda oturup suyu izliyordu. Izlerken birinin geldigini farkedip arkasina bakti. Giyuu gelmisti."Tomiaka san igne almaya mi geldin?" diye sordu.Giyuu ise basini sallayip besinleri nereden bulabilecegini dusundu.Dusunurken bi anda gorevinin oldugu aklina geldi.Hemen kalkip gorevinin oldugunu ve besinlerin bazilari bulabilecegi yerleri soyledi ve gorevine giderek Muichiro'yu tek basina birakti.

Gerceklik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin