7.Bolum Hashiralarin Efendisi ve Yalanlama Ignesi

13 7 1
                                    

Giyuu ve Muichiro birlikte gitmislerdi Efendinin yanina geldiklerinde herhanhi bir hashira'nin olmadigini gorunce rahatladilar.Efendinin yanina geldiklerinde Muichiro kendisinden buyuk hashiraya sira verdi ve buyuk hashirayi bekledi.
Giyuu stresliydi fakat bunu disariya gram yansitmiyordu.Iceriye girdiginde Hashiralarin Efendisi ona oturmasini istedi Giyuu oturup masaya bakti 2 tane igne vardi.Sadece Muichiro ve kendisi kalmisti muhtemelen.Diger hashiralar ugrastirmasin diye hemen yaptirmislardi diye tahmin ediyordu. Giyuu kendi ignesini yapicakken Efendisi ona masadaki igneyi yapmasini soyledi.Giyuu igneyi yaptiktan sonra kendi ignesinide yapip gozunu kapadi.Kendisi suan yalanlamasini izliyordu.Yalan atalari insandi.Kendileri tuccarlik,hayvancilik ve tarla isleri yapiyorlardi.Gerceklikten ciktiktan sonra Efendisi cikabilirsin dedi ve Giyuu'da ona denileni yapti.
Giyuu'nun ciktigini goren Muichiro tam agzini acacakken Giyuu'nun dudaklarini oynatarak sonra konusalim diyerek Muichiro'yu orada birakti.
Muichiro yalniz kalinca odaya girdi Efendisi ona oturmasini isaret etti. Muichiro oturdu. Kendisi masadaki igneyi alip kendisine bastirdi.Sonra kendi ignesini yapip gozlerini kapatti.Muichiro atalarinin birer iblis avcisi oldugunu gormustu, bunu gormesi onun icini rahatlatmisti. Kendisi biraz daha yalanlamasini izledikten sonra yalanlamadan cikti. Efendisi de gorduklerinden menmmundu.Efendisi Muichiro'ya cikabilirsin dedi Muichiro'da oradan ayrildi.

Giyuu disarida Muichiro'yu bekliyordu.Bi andanda acaba ise yaradi mi Efendileri bundan memmun kalmis miydi? yoksa Yalanlamayi degilde normal gercekligiyi gormus olabilir miydi? Bu tarz sorular aklinda dolasirken Sanemi geldi. Giyuu Sanemi'nin gelmesine sasirmisti ama bunu belli etmedi fakat, sanki Sanemi'nin gozleri onlar hakkinda birseyler biliyormus gibi bir his vermisti. Sanemi nefesini verip "benden birseyler anlamissin gibi Tomiaka, ama merak etme sirriniz bende guvende" dediy oradan uzaklasti.Giyuu gozlerini sonuna kadar acmisti. Kendisi neyi biliyordu? sirriniz bende guvende demisti ama Sanemi kendisinden nefret ediyordu Muichiro'ya karsi ne hissediyordu bilmiyordu ama kendisinden nefret ettigini biliyordu Giyuu dusunceleriyle bogusurken Muichiro geldi Giyuu'nun yuzunu gorunce kaslarini catti ne olmustu ki acaba yalanlama Giyuu'da ise yaramamis miydi? ama oyle olsaydi muhtemelen sag birakilmazdi. Muichiro merakina yenik dusup Giyuu'ya ne oldugunu sordu. Giyuu ise Sanemi ile olan konusmalarini anlatti. Muichiro ise agzindan kufur savurdu, bunu yapmamasi gerekse bile endisesini bir sekilde disari yansitmak zorunda kalmisti.Kendisi artik endisesinden dolayi patlayack gibiydi.Gerceklik ikisininde hayatini bozmustu Hep birseyler saklamak zorundaydilar eger biri ogrenirse hayatlari daha cok tehlikede olurdu ve biri ogrenmisti bile, oda Sanemi'ydi Sanemi Giyuu' dan nefret ediyordu sirf bunun yuzunden diger hashiralara gidip soylerdi fakat Sanemi sirriniz bende guvende demisti.Belkide simdilik Sanemi'ye guvenmelilerdi.

Gerceklik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin