8. Bolum Guvende

11 5 2
                                    

𝗙𝗹𝗮𝘀𝗵𝗯𝗮𝗰𝗸
Sanemi tekrardan oldugu yere bakti, kaybolmustu.
Kendisi bunu nasil basardi bilmiyordu fakat yolunu bulmaliydi. Yurumeye basladi, yururken bazi sesler duymustu, birileri gerceklikten bahsediyordu ve sesler  tanidik gelmisti hemen oraya gidip saklanicak bir yer buldu ve onlari dinleyeme basladi. Evet bu sesleri taniyordu.
Tomiaka Giyuu ve Tokito Muichiro
Sanemi seslerin sahiplerini biraz da olsa gorup geri saklandigi yere geldi.Buradan sesleri cok net bir sekilde duyabildigi icin rahatti.Tekrardan dinlemeye koyuldugunda Muichiro'nun atalarinin iblid oldugunu ve ayni atalardan geldigini soyledigini duymustu, Sanemi bu bilgiyle kaslarini catti bu nasil olabilirdiki onlar insandi. Dusuncelerinden ayrilip tekrar dinleyemeye konuldu.Bunu nasil saklayabilceklerini konusuyorlardi Sanemi dahada dinlemeye ugrasmadi ve oradan ayrildi fakat aklinda bazi sorular vardi.Bu bilgiyi digerlerine soylesem mi?  saklamalarinda yardimci olsam mi gibi dusuncelerdi. Kendisi Tomiaka'yi sevmezdi, hatta nefret ederdi Tokito'ya karsi herhangi bir hissi de yoktu saklamalarina yardim etmek sacmalikti fakat biraz daha dusundu. Nedensiz bir sekilde vicdani onlara yardim etmek istiyordu Sanemi'de vicdanini dinledi, onlara yardim edicekti.

𝗡𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹 𝗭𝗮𝗺𝗮𝗻
Sanemi Tomiaka ile konustuktan sonra evine gelmisti. Yaptiklari dogru mu bilmiyordu fakat vicdani rahatti. Muhtemelen Giyuu Muichiro'ya soylemis olmaliydi. Sanemi ne kadar vicdanini dinlesede beyni ona yanlis yaptigini ve Hashiralara soylemesi gerektigini soyluyordu. Sanemi beynini dinlemeyip vicdanini dinledi.

Muichiro suan Giyuu'yu bekliyordu. Ikisininde gorevi vardi, belliki Giyuu'nun gorevi daha da uzun surmustu 
Kendisi biraz daha bekledikten sonra Giyuu'nun geldigini gordu fakat yaninda biri daha vardi.
O kisi Sanemi'ydi
Muichiro ilk basta kaslarini catti fakat sonradan onlarin yanina hizlica gitti. Onlarin yanina geldikten sonra konusmaya basladi "Sanemi san sen bizim-"
Sanemi Muichiro'nun sozunu kesti. " Sizi gizlice dinlemistim ama merak etmetin kimse bilmiyor" dedi. 
Muichiro gerginlikten dudagini isirdi ve tekrardan konusmaya basladi. "Bize neden yardim etmek istedin? soylemek gerekirse bize deger verdigini sanmiyorum ozellikle Tomiaka san'a karsi. Ondan nefret etmiyor muydun?" diye sordu. Muichiro'nun dedikleri hakliydi, ama iste yardim etmek istemisti ediyorduda. Sanemi dusuncelerinden ayrilip konusmaya basladi "Sadece vicdanim yardim etmek istiyor, evet bende bir degeriniz yok ama iste vicdanim yardim etmek istiyor, bende istiyorum" dedi
Muichiro Sanemi'nin dedikleri ile tekrardan konusmaya basladi " Bu yardim etme istegin...ne kadar uzun surecek peki?" diye sordu. Sanemi de bunu bilmiyordu fakat, elinden geldiginden uzun tutmaya calisacakti. Sanemi dusuncelerinden ayrilip konusmaya basladi "Bunu bende bilmiyorum, fakat elimden geldigince uzun tutmaya calisacagim" dedi.
Giyuu "Buradan bizi duyabilirler baska bir yere gidelim" dedi ve ikiside Giyuu'nun dediklerine uyarak oradan ayrildilar... 

Ellerinde buyuk bir koz birakarak.

Gerceklik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin