9.Bolum Ogrendiler

10 5 1
                                    

Mizunoto ogrendigi bilgileri not aldi. Son zamanlarda  o 3 hashiralar bir isler karistiyorlardi. Bunu kendisi ogrenmisti ve onlari takip edip ne yaptiklarini minik defterine yaziyordu. Simdiye kadar gordugu herseyi yazmisti, herhangi bir eksiklik veya yalan yoktu. Simdi ise bunu kime gosterse diye dusunuyordu, kendisi Iguro san'a yakindi ona bunlari gosterebilirdi. Mizunoto yola koyulmak icin ayaga kalkti ve bunlari Iguro san'a gostermek icin yola koyuldu.

Obanai tekrardan minik defterdeki yazilara bakti. "Demek Tokito ve Tomiaka'nin atalari iblismis ha? ve Sanemi'de onlari bu sirri saklamak icin yardim etmis..." dedi. Yaninda suan diger hashiralar vardi Tokito, Sanemi ve Giyuu haric. Mitsuri hala ayni rutbede olan arkadaslarinin yapmayabilceklerini dusunuyordu Tengen ve Gyomei ise ucunun de agir bir cezaya carptirilmasini dusunuyordu. Rengoku ise aralarindan bir melek oldugu icin... Shinobu ise ceza verilmesini fakat pek agir olmasini istiyordu. Tum hashiralar farkli farkli seyler dusunurken Tokito ve Tomiaka geldi Ikiside diger hashiralara baktiginda yuzlerinde sinir, acima ve sanki onlari oldureceklermis gibi bir ifade vardi. Yoksa... ogrenmismilerdi? Sanemi, Sanemi onlara soylemis miydi? ama bu imkansizdi Sanemi ikisinin yanindan ayrilip goreve gitmisti. Hatta Giyuu ona guvenemeyip gorev yerine kadar onu takip etmisti. Geriye kaliyordu ki onlari biri takip etmisti.

Mizunoto onlari gorunce gozlerini buyuttu suan en iyisi buradan uzaklasmakti, Kendisi Iguro san'dan izin aldi ve defteri birakip oradan hizlica uzaklasti.
Obanai onlari gorup yuksek sesle "Buraya gelin sizi yalancilar" dedi.

bu bolum ve diger bolum kisa olucak cunku aklima fikir gelmiyor ve tekrardan kisa yazdigim icin ozur dilerim



Gerceklik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin