6.Bolum Yalanlama Ignesi

12 7 1
                                    

Muichiro tekrardan Giyuu'nun soyledigi yere bakti. Buldugu tum malzemelerden ikiser tane bulmustu, bu yuzden rahatti.Giyuu'nun gorevi bitti mi bilmiyordu fakat gorevinin nerede oldugunu biliyordu bu yuzden oraya gitti.Giyuu'nun girevi bitmisti geri donuyordu. Donerken Muichiro'yu gordu ve onun yanina gitti Muichiro konusmaya basladi "Dedigin yerde butun besinlerden ikiser tane buldum" dedi Giyuu kafasini salladi ve  "Simdi sadece igneleri yikamamiz    gerekiyor, besinleri ters koyarak karistirip cumleyide ters soyleyicez." dedi Muichiro onayladi ve Giyuu'ya "Cumleyi hatirliyor musun cunku ben hatirlamiyorum" dedi Giyuu gozleriyle onayladi.Giyuu kendi ignesini yikamaya basladi Muichiro da onu gorup yikadi. Simdi besinleri karistirabilecegi bir sey ariyorlardi. Giyuu bulamadiklarini farkedince "En iyisi eve gidip karistiralim,cunku besinleri karistirabilecegimiz  sey yok gibi gozukuyor" dedi Muichiro kafasiyla tama. isareti yapip Giyuu'yu takip etmeye basladi.

Bir sure yurudukten sonra eve gelmislerdi. Giyuu kapiyi acip Muichiro'ya yer verdi.Muichiro girdikten sonra kendiside girip kapiyi kapatti. Giyuu hemen karistiriciyi aldi ve elindeki malzemeleri koyup karistirdi.Karistirmasi bittikten sonra karistiriciyi alip igneye doktu ve hemen karistiriciyi temizleyip muichiroya verdi Muichiro'da hemen karistirip igneye doktu neredeyse herseyi yapmislardi simdi sadece  Efendilerine gostermeleri kalmisti.

Gerceklik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin