0.1

15 1 0
                                    


-5 ay önce-

-Fırlatma zamanı-

Motorla beraber iticilerde çalıştığında mekik mekanizmadan ayrılmaya başlamıştı. Uzay mekiginin baş kısmında bulunan astronotlar, emniyet kemerlerini takmış havalanmayı bekliyordu. The Moon projesinin başında bulunan Şef Rebecca Wines çalışanlara duyurdu.

"Son 10....9.....8.....7....6....5....4.....3.....2......1..."

Mekik tam 10 saniye sonra mekanizmadan ayrılmıştı. Belirlenen hıza ulaşmış ve atmosferden çıkmayı planlıyorlardı.

Bir süre sonra uzay mekiğinin merkez ile bağlantısı kesildi. Bir şey olmuştu. Uzay mekiği rotasından şaşmış farklı bir yöne gidiyordu. Aradan ne kadar süre geçtiğini kimse fark etmedi. Belki saatler belki günler geçmişti. Ama uzay mekiğinden bir haber yoktu.

Şef Rebecca Wines yaşadığı vicdan azabıyla daha fazla dayanamadı. O mekikte toplam 5 kişi vardı. 5 günahsız can belki de yanlış hesaplama sayesinde şuan yok olmuşlardı.

Uzay mekiğinin kaybolmasının üstünden 1 ay geçtikten sonra Şef Rebecca Wines artık dayanamadı. Astranotlardan hiçbir haber yoktu. 24 mayıs saat gece 21.39 da bir intihar notu bırakarak kendini astı.

O kendini astıktan yaklaşık 1 hafta sonra yerine Daniella White geldi. Sektörde onun hakkında pek iyi konuşmazlardı. Çalışanlara kaba davranır, onları aşağılar, morallerini bozardı. Ama bundan üst düzey yöneticilerin haberi yoktu. Onlar Daniella'yı bir melek olarak görüyorlardı.

-

Yaklaşık 5 gün sonra The Moon ekibinin The Mars ekibi ile buluştuğu öğrenildi. Şüphelerinde yanılmamışlardı. İtici roketlerini bir tanesi rayından çıkarak mekikten ayrılmıştı. Belirtildiği gibi aya gitmek yerine uçsuz bucaksız uzayda bir müddet sürüklenmişlerdi. Ta ki mars ekibiyle karşılaşana kadar.

The Moon ekibinden haber alamadıklarını The Mars ekibine de söylemişlerdi. Bu bilgiyi öğrendikten sonra ilk deliren komutan Alex Wright olmuştu. Zira kendisi The Moon projesinde yer alan Elizabeth Brown'un kocasıydı.

Canından çok sevdiği karısının ondan habersiz uzaya çıktığını bilmiyordu. Kaybolduğunu da.

Alex'in ekibi yaklaşık 7 kişiydi. Karısını kurtarmak için hepsinin fikrini almak zorundaydı. Koca uzay gemisini geri döndürmek büyük bir yakıt sıkıntısına sebep olurdu. Bu yüzden hepsine tek tek yalvardı. Karısını kurtarmak istiyordu. En sonunda yalvarmaktan vazgeçti. Ve uzay gemisini kullanmayı reddetti. Onun yerine mekikte bulunan acil durum roketini kullandı.

Çok düşükte olsa stars141 uzay mekiğinden bir sinyal almıştı. O sinyali takip etti. Karısını bulmalıydı. Uzun uğraşlar sonucu karısını ve yanında bulunan 2 kişiyi buldu. Herkes sağlamdı. Onları rokete transfer ettikten sonra, merkeze haber verdi. 3 kişi sağlamdı. Ancak diğer 2 kişi kalkış sırasında yaşanan bir aksaklıktan dolayı hayatını kaybetmişti.

Alex Elizabeth'i gördüğü gibi sımsıkı sarıldı ona. Canından çok sevdiği karısı yanındaydı. Elizabeth'te Alex'in sarılışına karşılık verdi. Yeniden nefes alıyor gibiydi. Alex ondan ayrıldı ve birkaç ayın acısını çıkartırcasına onu öptü. Elizabeth ona karşılık verirken zaman ve mekan yok olmuştu adeta. Birbirlerini bir daha göremeyeceklerini düşünüyorlardı.

The AstronautHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin